• Huis van de nacht is een school voor vampiers met speciale krachten. Je woont en volgt lessen in het Huis van de Nacht. De lessen beginnen rond acht uur en eindigen rond 2 uur. Het is mogelijk overdag naar buiten te gaan, maar dit kan je niet heel lang verdragen. Vampiers krijgen dan hoofdpijn.

    Op school leer je beter om te gaan met je krachten, en je leert natuurlijk hoe je om moet gaan met vechtsporten en wapens. Tevens volg je normale lessen. Alle leerlingen hebben een halve maan op hun voorhoofd. Dit merkteken heb je gekregen toen je je krachten hebt gekregen. Hoe meer je je best doet, en goede dingen doet hoe mooier je merkteken word. Elke keer worden er dan sierlijke lijnen aan toegevoegd.




    Regels
    -Ik geef aan wanneer het dag en nacht word & wanneer de lessen beginnen en eindigen
    -Ik beslis als er iemand vermoord mag worden.
    -Als je iemand wilt verwonden, overleg je dat met elkaar.
    -Ik beslis wanneer er wilde beesten worden los gelaten op het schoolterrein.
    -16+ is toegestaan.
    -Spreken met minimaal 3 zinnen.
    -Geen bekende mensen als personage.
    -Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan mij.
    -Te lang niet gereageerd betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].


    Meisjes:
    Aviera Luena Denealy - Vuur - Khedira
    Sky Drift - Gedaante veranderen in 1 dier - Wolfgirl21
    Elaine Aurélie June - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - SerpentEyes
    Cymbeline Nehal Pierce - Gedachten lezen - Benefit
    Charlotte Brown - Water - Primrose12
    Apalonia Nightingale - Lucht - Arena
    Melody Henderson - Aarde - RememberYoux
    Faye Maxime Kershaw - Telepatie tot 10 meter - Bisous
    Lilith “Lil/Lily” Spyridon - Geest - Rider
    Lynn Nigrum - Praten met dieren - MoonAngel

    Jongens:
    Liam Daniel Winchester- Water - Silvanaa
    Joey Nightingale - Lucht - Arena
    Sebastian Cole Sky - Vuur - DreamerN
    Daniel Sword - Gedachten lezen - Dashed
    Elion Vitae - Gedaante veranderen in 1 dier - Colt45
    Jona Jacks - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - Poeh
    Gereserveerd - Aarde - Mordacious
    Seth Fair - Praten met dieren - Colt45
    Samuel - Telepatie tot 10 meter - Merlonie
    justin james - Geest - WolfGirl21



    [center]Dit is de plattegrond


    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 14:18 ]


    I Love The Vampire Diaries

    justin james

    Ik kijk haar nog even na maar loop al gouw veder het terein op na een tijdje lopen was ik al gouw moe en loop terug naar het huis, Nou zullen we maar op zoek naar onze kamer Moon en kijk hem aan en knikt. Mooi zo dan ga gaan we naar binnen en loop de gang door op zoek naar onze kamer


    I Love The Vampire Diaries

    Lilith Spyridon

    Ik lach, maar als ik met mijn hand langs mijn voorhoofd ga, verdwijnt mijn goede stemming. 'Ja, jij was cool en ik was schattig en nu zijn we allebei dood, halfdood, of hoe je het ook wilt noemen. ' Ik zucht en draai weer op mijn rug. Ik was meestal positief ingesteld, maar wat is er goed aan een vampier worden, of doodgaan? Het klinkt mij niet echt mooi in de oren.


    Happy Birthday my Potter!

    RememberYoux schreef:
    (pO@Dashed, snap ik wel, mr gwn soms een stukje is goeg @Melody)


    haha oke :3 veel plezier verder morgen


    On wednesdays we wear black

    Faye Maxime Kershaw
    Terwijl ik om me heen kijk probeer ik te verzinnen waar het meisjesslaapgedeelte nou weer was. Boven of beneden? Na even aarzelen kies ik toch maar voor beneden. Nu er alleen nog achter zien te komen welke kamer. Terwijl ik door de gang loop streel ik Harvey's zachte grijze vachtje. Uiteindelijk besluit ik maar gewoon een willekeurige deur te proberen, ik kan beter fout zitten dan dat ik nog een eeuwigheid rond loop. Gelijk maar ik dat ik fout zit want er ligt een jongen in het bed. Ik lach wat ongemakkelijk en kijk iets wat beschaamd naar de grond. 'Sorry, ik dacht dat dit mijn kamer was'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Elion
    Hij nam het meisje naast hem kort op. Geen onaantrekkelijk uiterlijk, dat gaf hij haar na. In het geval zij ook zo'n oppervlakkig kind bleek had ze in ieder geval dat als pluspunt.
    Elion was negatief ingesteld; zo over iemand denken was normaal voor hem geworden. Hij was een pessimist en een cynist, iemand die de moeite al niet meer nam de dingen positief te zien, maar op een nuchtere manier.
    Bijvoorbeeld; met zoveel wolven hier als huisdieren, verwachtte hij niet dat het lang ging duren voor de eerste mensen zouden gaan whinen dat jacht op wolven zo ontzettend wreed was, terwijl het in Elions ogen honderd keer humaner was dan de manier waarop ze in de natuur vaak stierven en het nou eenmaal bittere noodzaak was in bepaalde gebieden. De wereld was te klein om overal grote roedels te hebben, zo simpel was het.
    "Hij is schattig. Of is het een zij?" vroeg het meisje hem. Elion keek op. Wist ze niet dat rode katten vrijwel altijd katers waren? Blijkbaar niet.
    "Dank je, en het is een hij," antwoordde hij nuchter. Het was nu ongetwijfeld de bedoeling dat hij ook drooly zou gaan doen over die van haar, maar voor hem voelde het alsof hij zichzelf ronduit voor lul zette; hij was twintig, kirren over een katje was een no go.
    Hij keek de ruimte rond. Het bleef wennen, de gedachte dat dit zijn thuis zou worden.


    Don't run away this time and die like a man.

    Daniel
    'Jep vampier zijn suckt,je krijgt nieteens van die coole superpowers zoals,heel snel rennen.'Ik zucht en leg mijn handen in mijn nek.


    On wednesdays we wear black

    [post ik nou zulke lappen tekst of houd de rest zich gewoon in?]


    Don't run away this time and die like a man.

    [Le moi gaat slapen, dus ik post morgen weer ^^ NightNight]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Colt45 schreef:
    [post ik nou zulke lappen tekst of houd de rest zich gewoon in?]


    hahaha mijn vriendin zij ook al van hoe krijgt hij het voor elkaar om zo veel te schrijfen lol


    I Love The Vampire Diaries

    SerpentEyes schreef:
    [Le moi gaat slapen, dus ik post morgen weer ^^ NightNight]


    Welterusten :)


    On wednesdays we wear black

    Lilith Spyridon

    Ik staar naar het plafond. 'Er moet ook iets goeds aan zijn,' zeg ik en ik klink zekerder van mijn zaak, dan dat ik ben. Misschien voel ik mij hier straks wel meer thuis of zo.
    'Hebben vampiers niet een hele lieve godin of zo?' vraag ik plots aan Daniel. Ik kan mij zoiets vaag herinneren.


    Happy Birthday my Potter!

    Aviera Luena Denealy

    Ik open zachtjes de deur en loop naar binnen. Ik voelde me eigenlijk best wel moe. Ik gaap even en loop naar boven met mijn kitten. Ik open de deur waar mijn naam op staat en krijg meteen een geweldig gevoel. 'Wauw' fluister ik zacht en kijk naar mijn prachtige kamer. Ik zet mijn kitten op de grond en kijk nog een keer goed rond.


    ~

    WolfGirl21 schreef:
    (...)

    hahaha mijn vriendin zij ook al van hoe krijgt hij het voor elkaar om zo veel te schrijfen lol

    Lol xD Is op zich niet zo lastig hoor ^^

    Also; I'm a girl xD


    Don't run away this time and die like a man.

    Sebastian

    De deur ging open en ik veerde overeind, Brair mauwde een beetje klagend door mijn plotselinge bewegingen.
    Er stond een meisje in de deuropening die zich aan het verontschuldigen was.
    ,,geeft niet." bromde ik terug, tegen beter weten ik was ik toch bijna in slaap gevallen.
    ik stond op en gebaarde haar verder binnen te komen.


    Credendo Vides

    Samuel
    Even was Samuel bang dat de troostende knuffel niet op prijs werd gesteld, omdat Seth in eerste instantie verstijfde, maar het bleek dat hij verkeerde conclusies had getrokken. Seth glimlachte juist naar hem, een oprechte glimlach. “Dank je. Ik hoop hetzelfde voor jou,” was het wat late antwoord. “Bedankt,” antwoordde Samuel opgelucht. Geen boze reactie. Pfieuw. Een ongemakkelijke stilte volgde, en hij stond zich net wat moed in te denken om weer iets te zeggen, toen Seth hem al voor was. “Zullen we... zullen we de slaapkamers dan maar gaan zoeken?” Het kwam er een beetje onhandig uit, maar ach, dat vond Samuel niet erg. Eigenlijk beschouwde hij Seth nu al als een vriend, althans, daar hoopte hij ontzettend op en hij vond die kans groter dan dat Seth hem zou laten vallen.
    De rust werkte ook positief op hoe hij zich voelde, het was in de woonkamer – het bleek inderdaad een woonkamer te zijn – een stuk rustiger dan in die hal waar nog steeds heel veel gepraat werd, alhoewel het minder was geworden. Veel mensen waren al vertrokken. Vermoedelijk naar hun slaapkamers, het was al wat aan het schemeren, dus hij hoopte maar dat het niet een ruimte was waar ze moesten slapen. En dat hij geen kamer hoefde te delen, en desnoods met Seth dan. Ook al zou zelfs dat voor awkward momenten zorgen en was hij toch liever alleen, voor het uitkleden en zo. Zijn schaamtegevoel kwam vrij snel op, vandaar. Uiteindelijk was alles duidelijk aangegeven, en was al die stress voor niks geweest, want ze hadden ieder een eigen kamer. Die zagen er ook exact hetzelfde uit en al zijn bagage stond er al. Mooi, dat was al een hele zorg minder. Hij besloot weer naar de algemene jongenswoonkamer toe te gaan, daar was daarnet weinig volk maar blijkbaar was er een luidruchtig groepje binnengekomen, die er niet erg gezellig uitzagen en waar hij geen contact mee hoefde. Aarzelend bleef hij in de deuropening van zijn slaapkamer staan en keek zenuwachtig opzij, tot Seth zou verschijnen.


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>