• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft

    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 15 en 20)
    Reden van verblijf:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Eva Graspriet
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Dit kan je echt helpen om helder te denken,' zei ze plotseling. 'Voor mij helpt het tenminste,' mompelde ze daarna en ik lachte zachtjes. Ze nam nog een trekje en hield hem toen voor me. Aarzelend pakte ik hem vast, maar liet hem toen toch los en schudde lichtjes mijn hoofd.
    'Ik denk toch dat ik hiervoor een nuchtere brein nodig heb om er over na te denken, maar als je een gewoon normale sigaret in de aanbieding heb dan graag,' zei ik met een glimlachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij pakt hem toch aan, hoewel ht aarzelend is maar laat hem uiteindelijk toch los en schud lucht licht met zijn hoofd.
    "Ik denk toch dat ik hiervoor een nuchtere brein nodig heb om er over na te denken, maar als je een normale sigaret in de aanbieding heb dan graag." zegt hij met een glimlachje en ik schud mijn hoofd.
    "Nee, absoluut niet. Ik ga je niet weer aan het roken zetten als je er net mee gestopt bent." zeg ik streng tegen hem en neem nog een trekje. Mijn humeur word steeds beter en dat merk ik ook duidelijk.


    Your make-up is terrible

    Sanne Hoogdoorn
    'NOu overal in Nederland zitten duiven dus ook in dit godvergeten oord dus je zal het vast wel eens zien als je met mij buiten bent,' zei ik glimlachend.
    Had deze jongen nou echt niet door hoe erg beschamend zou zijn als iemand hier dat zou zien? Ik was al het lieverdje en dit, nou ja dan zouden ze zich helemaal dood om me lachen.

    Jasper de Ridder
    'Dat weet ik niet,' antwoordde ik en ik keek rustig terug. 'Het is waarschijnlijk ook heel stom om je zonder meer te vertrouwen maar ik ben verliefd en verliefde mensen doen nou eenmaal stomme dingen.'
    Ik wou niet geloven dat ze met mij hetzelfde zou doen, ik weigerde om dat te geloven maar als ik eraan dacht dat zij me zou verraden en in de steek zou laten werd ik gek. Ik mocht er gewoon niet aan denken.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik grinnik. 'Ja, dat is heel stom.' Ik kijk hem aan en glimlach dan. 'Maar jouw zou ik nooit iets aandoen.' Ik ga op hem liggen en druk mijn lippen op de zijne. 'Dat zou ik mijn eigen hart niet aandoen,' grinnik ik weer. 'Want dan vermoord ik mezelf vanbinnen.' Ik zet mijn ellebogen op zijn borstkas en laat mijn hoofd erop rusten. Een glimlach siert mijn gezicht terwijl ik hem aankijk. 'Je kan mij vertrouwen Jasper.' Ik glimlach en leg dan mijn hoofd weer neer op zijn borstkas. Ja, hij kon mij zeker wel vertrouwen. Hem zou ik nooit iets aandoen. Nooit!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Sorry internet deed het niet oookal leek ik soms online wat heb ik gemist?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Jasper heeft Jade in de steek gelaten en het eten is afgelopen.]


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    Ze schudde haar hoofd en eventjes keek ik haar verbaasd aan.
    'Nee, absoluut niet. Ik ga je niet weer aan het roken zetten als je er net mee gestopt bent,' zei ze streng en nam nog een trekje. Toch moest ik erom lachen en haalde toen mijn schouders lichtjes op.
    'Zeg madam die me bijna dwong om een trekje van haar te nemen,' zei ik met een lachje. Ik keek naar voren en begon een beetje te friemelen aan mijn eigen vingers.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jasper de Ridder
    'Ik hoop het,' zei ik glimlachend. 'En anders ben ik een tijd depressief maar dat ben ik al eerder geweest en dan zet ik me na een lange tijd ook weer overheen.'
    Ik liet mijn armen om haar middel glijden en drukte mijn lippen tegen de hare. Ze zoende me terug en ik trok haar dichter tegen me aan. Na een tijdje beet ik zacht in haar onderlip.


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht om mij en ik moet ook lachen. Dan haalt hij zijn schouders op.
    "Zeg madam die me bijna dwong om een trekje van haar te nemen." zegt hij lachend. Hij ijkt weer naar voren en ik zie zijn vingers friemelen.
    "Dat is anders!" ga ik er gelijk tegen in. "Dat is maar één trekje en veel minder nicotine." Er krult zich een grappig glimlachje rond mijn lippen en ik kijk hem ermee aan.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Dat is anders!' zei ze gelijk en ik lachte weer even. 'Dat is maar één trekje en veel minder nicotine,' zei ze daarna. Ik lachte weer even, maar ik bleef naar voren kijken.
    'Daar heb je gelijk in,' zei ik een beetje afwezig. 'Maar het blijf meestal nooit bij één trekje,' voegde ik er nog aan toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lauren Campbell

    'Je hoeft het niet te hopen. Ik weet dat ik je niets aandoe,' zeg ik hem oprecht eerlijk. Ik kijk hem met mijn fel blauwe ogen aan. 'En dat moet je geloven. En als ik je iets aan zou doen en jij raakt depressief, dan spring ik van het dak.' Ik kijk hem aan. Mijn ogen staan waarschijnlijk oprech en vol eerlijkheid, want dat is ook wat ik nu zeg. Ik ben nu eerlijk. Dat zweer ik je! Ik druk mijn lippen weer op de Zijne en een tevreden en blij gevoel neemt de leiding over mijn lichaam.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jason van Huyse
    'Nou overal in Nederland zitten duiven dus ook in dit godvergeten oord dus je zal het vast wel eens zien als je met mij buiten bent.'Ik grinnikte "is goed we zullen dan samen Kevin roepen."


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rikki Madeleine Beck

    "Daar heb je gelijk in." zegt hij een beetje afwezig. "Maar het blijf meestal nooit bij één trekje."
    "Oh daar blijft het wel bij! Ik wil de rest lekker voor mezelf houden." lach ik plagerig. "Maar wil je anders dat ik even stil ben? Dat kan ik vast wel. Dan kan jij rustig nadenken. Je mag ook wel hard op nadenken." Ik praat hier echt enorm veel door.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Oh daar blijft het wel bij! Ik wil de rest lekker voor mezelf houden,' lachte ze plagerig. Ik lachte wel eventjes mee, maar het klonk nog steeds afwezig.
    'Maar wil je anders dat ik even stil ben? Dat kan ik vast wel. Dan kan jij rustig nadenken. Je mag ook wel hard op nadenken,' zei ze daarna. Ik keek haar eventjes aan en glimlachte toen vriendelijk.
    'Je mag wel gewoon praten, maar ik weet niet zeker of ik hardop na ga denken. Straks klinken mijn gedachten idioot...' Ik zuchtte eventjes. 'Ik denk dat ik mijn gedachten maar eventjes voor mijzelf houd.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Je mag wel gewoon praten, maar ik weet niet zeker of ik hardop na ga denken. Straks klinken mijn gedachten idioot..." Ik hoor hem zuchten. "Ik denk dat ik mijn gedachten maar eventjes voor mijzelf houd."
    "Oh maar ik zal zeker lachen. Dat komt niet door jou. Het zal vast heel normaal zijn, denk ik." lach ik. "En morgen zal het voor mij toch waziger zijn, of gedeeltes zijn niet meer helemaal... herkenbaar."


    Your make-up is terrible