• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft

    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 15 en 20)
    Reden van verblijf:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Eva Graspriet
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Het glas was lekker koud,' antwoordde ze. Een beetje wantrouwend keek ik haar aan.
    'En er is niets, maak je nou maar geen zorgen,' zuchtte ze zacht. 'Misschien ben je gewoon paranoia,' zei ze daarna. Ik krabde lichtjes aan mijn achterhoofd.
    'Misschien heb je gelijk.' zei ik met een zwak glimlachje. 'Ik denk dat ik dan maar naar de gezamenlijke ruimte kan, dan kan jij rustig gaan eten,' zei ik met een glimlachje en liep toen weg.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Misschien heb je gelijk." zegt hij met een zwak glimlachje. "Ik denk dat ik dan maar naar de gezamenlijke ruimte kan, dan kan jij rustig gaan eten." zegt hij en vervolgens loopt hij weg. Met een open mond van verbazing kijk ik hem na. Gaat hij nu als nog weg? Volgens mij ben ik gewoon een slechte leugenaar, al weet ik niet precies waarover ik nou lieg.
    "Oké..." zeg ik aarzelend maar ik niet dat hij het nog hoort. Ik loop langzaam door en negeer de gezamelijke ruimte. Ik loop door naar de keuken maar die blijkt weer op slot te zijn. Ik zucht zacht en laat me tegen de muur aan naar beneden zakken. Ik hoop dat dit vreselijke gevoel verdwijnt en trek mijn knieën op en sla mijn armen er om heen en om mijn hoofd er in te verstoppen. Ik snik even zacht maar verdrijf het gelijk. No sobbing allowed, Riks.


    Your make-up is terrible

    (Is er al gereageerd op Lauren?)


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Deleon

    Ik hoorde Beck nog iets zeggen, maar verstond het niet. Ik liep door naar het gezamenlijke ruimte en vroeg mij zelf af waarom ik hier eigenlijk heen wou gaan. Er was hier niets te doen. Ik zuchtte eventjes en hoorde voetstappen die langs de gezamenlijke ging. Zou dat Beck geweest zijn? Ik twijfelde of ik er achteraan zou gaan of niet.. Ik bleef staan waar ik stond. Waarschijnlijk werd ze er gek van als ik aldoor achter haan aan zou gaan. Eventjes keek ik naar mijn best en rook er eventjes aan. Al had ze hem nog niet zo lang aangehad, toch rook mijn hele vest naar haar. Ik glimlachte zwakjes.

    [Ok, ik liet hem expres niet naar je toe gaan Nikki, aangezien ik nu ga afdrogen en dan naar mijn moeder ga (:]

    [+.. Ik zat nog geen minuut op mijn stoel of de kat is weer op mijn schoot gaan liggen]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Het zit je ook nooit mee hé hahaha. Ik vind jou kat echt leuk.]

    Rikki Madeleine Beck

    Ik krabbel even later overeind en verman mezelf. Ik ben bang dat iemand mij straks zo ziet zitten en dat wil ik dus echt niet. Ik loop op een snel tempo naar de wc's en kijk daar in de spiegel. Mijn make-up zit groot en deels nog goed, ik veeg een zwarte veeg onder mijn oog vandaan en kam met mijn vingers mijn pony recht. Ik drink wat water uit de kraan. Van buiten zie ik er gelukkig heel normaal uit maar ik weet niet hoe ik van binnen ben. Ik voel me in ieder geval een beetje misvormt. Ik blijf een tijdje staan en staar naar mezelf in de spiegel.


    Your make-up is terrible

    Sanne Hoogdoorn
    ''Inderdaad,' zei ik. 'Zullen we het dan over duiven hebben?'
    Ik keek hem vragend aan. Duiven waren cool, en ze heetten allemaal Kevin.

    Jasper de Ridder
    'Ik heb het vaker als wel eens,' zei ik glimlachend en ik drukte een kus op haar voorhoofd waarna ik haar glimlachend aankeek. Ik hield van haar, ik hield van dit meisje.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik kijk op. 'Nou en? Dat maakt mij niet uit.' Ik geef hem een kus en ga met mijn hand door zijn haren. 'Het kan mij echt niks schelen. De enige mensen die ik heb ontmoet houden ervan het leven uit je ogen te zien verdwijnen en als je niet laat zien wie de baas is, dan weet je zeker dat je het niet overleeft. Dus jij bent een schatje vergeleken hen,' grinnik ik en geef hem nog een kus.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    'Nou, dat is geloof ik een van de weinige keren dat iemand mij een schatje noemt,' zei ik glimlachend. 'Waarschijnlijk de laatste keer de afgelopen negen jaar,' voegde ik er bedenkelijk aan toe. 'Maar jij bent een echt schatje.'


    Remember to be ridiculous.

    Jason van Huyse
    "Duiven?"vroeg ik lachend."Is goed,maar ik ken daar niets van ,alleen dat het vogels zijn.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Nja this te kat van mijn pa.. Dus doordeweeks zie ik hem niet..
    Ik vind het niet erg dat hij er lig ;d.]

    Nathan Deleon

    Ik wist niet precies hoe lang ik hier met mijn vest tegen mijn neus aangedrukt stond. Haar geur in mijn vest leidde mij behoorlijk af. Ik liep veelte hard van stapel. Echt hoogte van Beck kreeg ik niet. Dan lijkt het als of ze hetzelfde wilt als ik, maar dan lijkt het alsof ze liever had dat ze me nooit was tegen gekomen. Aan dat idee wou ik liever niet denken. Ze was apart. Ik had controle met de dingen die ik deed, maar ze overkwamen mij ook vaak zat en dan had ik het wel door, maar dan gebeurde het gewoon zonder erbij na te denken. Ik raakte geïrriteerd van geen controle. Ik wou graag controle houden en bij haar had ik dat. Er was controle, maak vaak zat overkwam het mij gewoon, maar het was wel allemaal gewild. Ik zuchtte eventjes en liep de gezamenlijke ruimte weer uit. Buiten was geen optie, daar begon het toch echt koud te worden. Kamer was ook geen optie, daar was Finn. Zonder er ook echt bij na te denken liep ik naar de keuken, daar zou Beck zijn. Toen ik daar aankwam was de deur gesloten. Ik wist niet waar ze dan kon wezen. Ik zuchtte weer eventjes. Ik trok mijn vest aan en liep maar weer richting naar buiten. Misschien dat het met mijn vest aan wel meeviel. Stiekem hoopte ik er ook op dat haar geur lang in mijn vest bleef.


    [Trouwens, hoe zit die gezamelijke ruimte er nou eigenlijk uit?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [stoelen, een bank, een tafeltje om je drinken op te zetten en een tafel waarop je bijvoorbeeld kan kaarten.]
    Sanne Hoogdoorn
    'Duiven zijn cool,' zei ik grinnikend om zijn reactie. 'Het zijn inderdaad vogels, ze vliegen en heten allemaal Kevin.'


    Remember to be ridiculous.

    [Helaas.]

    Rikki Madeleine Beck

    Na even naar mezelf gestaart te hebben, loop ik de wc weer uit. Ik wrijf even over mijn gezicht heen om mezelf een beetje helder te krijgen. Mijn geest voelt vertroebelt en ik heb meer dan anders zin in een sigaret of misschien zelfs meer. Een beetje stoned worden kan nu geen kwijt. Ik grijns als ik denk aan mijn speciale sigaretten. Zelf gemaakt met een beetje wiet en hasj erin. Mooi cocktailtje. Net als ik naar mijn kamer wil rennen bots ik tegen iemand om waardoor ik mijn evenwicht verlies en omval.


    Your make-up is terrible

    Jason van Huyse
    'Duiven zijn cool,' zei ze grinnikend om mijn reactie. 'Het zijn inderdaad vogels, ze vliegen en heten allemaal Kevin.' Verbaast keek ik haar aan."Kevin?" vroeg ik verbaast en lachtte dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nathan Deleon

    Tijdens het lopen was ik weer eens ik gedachten verzonken. Ik schrok me kapot toen iemand tegen mij op botste. Net te laat kon ik mijn evenwicht weer herstellen en viel ik achterover op de grond. Ik hoorde voor mij de persoon vallen.
    'Kijk verdom-' zei ik terwijl ik overeind krabbelde en zag dat het Beck was.
    'Beck?' vroeg ik verward terwijl ik op stond en een hand naar haar toe reikte om haar te helpen. Met mijn andere hand krabde ik lichtjes aan mijn achterhoofd.
    'Wat ging jij doen?' vroeg ik lichtelijk nieuwsgierig.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sanne Hoogdoorn
    'Kevin,' beaamde ik serieus terwijl zijn lichaam schudde van het lachen. 'Ik weet ook niet waarom maar dat is gewoon zo, volgens mij en mijn vrienden dan.'


    Remember to be ridiculous.