• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft

    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 15 en 20)
    Reden van verblijf:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Eva Graspriet
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    Het maakte mij iets rustiger toen Beck een zacht kneepje terug gaf en niet begon te lachen.
    'Het klinkt ergens best logisch. Maar er is alsnog een onderscheid tussen goede en slechte controle,' zei ze en ik knikte lichtjes. 'Als je controle wilde, kon je toch ook naar een hoer toegaan, of iemand die het toestond?' zei ze daarna zachtjes en weer knikte ik. Ik hoorde haar adem stokte. Weer kneep ik zachtjes in haar hand.
    'Ik kom er nu net pas een beetje achter dat het om de controle ging,' zei ik zachtjes en ik keek naar onze handen.
    'Maar nou kom ik over het gedeelte bij jou,' zei ik wat zachter. 'Het is bij jou beide. Er is controle. Ik doe het bewust, maar soms gebeurd het gewoon. Zoals toen jij mij begon te kussen. Ik vond dat toen fijn en nu ik er over nadenk vind ik het nog steeds fijn.' Ik merkte dat mijn wangen rood werden.
    'En ik wil alvast zeggen voordat jij dat gaat denken, maar ik gebruik jou niet en jij was ook geen experiment ervoor. Op deze dingen kom ik nu toevallig achter.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jason van Huyse
    Ze opende gewillig haar mond en liet haar armen in mijn nek glijden waarna ze haar vingers in mijn haar.Onze tongen ontmoeten elkaar en speelden het liefdes spel.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik kom er nu net pas een beetje achter dat het om de controle ging. Maar nou kom ik over het gedeelte bij jou." zegt hij wat zachter. "Het is bij jou beide. Er is controle. Ik doe het bewust, maar soms gebeurd het gewoon. Zoals toen jij mij begon te kussen. Ik vond dat toen fijn en nu ik er over nadenk vind ik het nog steeds fijn. En ik wil alvast zeggen voordat jij dat gaat denken, maar ik gebruik jou niet en jij was ook geen experiment ervoor. Op deze dingen kom ik nu toevallig achter." Ik blijf weer even stil om er over na te denken.
    "Dat geloof ik." antwoord ik op het experiment gebeuren. "En ik ben blij dat je overal achter komt, dat lijkt me beter voor jou. Wil je me er ander meer over vertellen, over wat je gedaan heb? Misschien kom je dan achter nog meer dingen." zeg ik tegen hem, hoewel ik er tegen op zie als hij dat gaat doen. Door de drugs word ik echt meer helder maar het gegiechel over het zoenen en kussen moet ik gewoon binnen houden.
    "Ik vond het ook fijn." fluister ik er nog achter na.


    Your make-up is terrible

    Sanne Hoogdoorn
    Ik liet mezelf naar achteren zakken en omdat mijn armen nog om zijn nek lagen trok ik hem met me mee. Na een tijdje raakte mijn rug de lakens en zakte ik er langzaam in weg.


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Dat geloof ik,' zei ze en ik was dolblij om dat van haar te horen.
    'En ik ben blij dat je overal achter komt, dat lijkt me beter voor jou. Wil je me er ander meer over vertellen, over wat je gedaan heb? Misschien kom je dan achter nog meer dingen,' zei ze daarna. Ik keek haar eventjes aan en vroeg mijzelf af of ze het echt meende, maar ze giechelde niet of zo. Dus ik geloofde het dat ze het ook echt wou horen.
    'Ik vond het ook fijn,' fluisterde ze nog. Ik keek op naar Beck en ik voelde mijn wangen nog roder worden.
    'Ik vind dat echt heel fijn om jou te horen,' zei ik zachtjes. 'Maar wat voor dingen wil je precies horen? Weet je het trouwens zeker dat je het wel wilt horen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik vind dat echt heel fijn om jou te horen." zegt hij zacht. "Maar wat voor dingen wil je precies horen? Weet je het trouwens zeker dat je het wel wilt horen?"
    "Ja ik weet het zeker, anders vroeg ik het niet." zeg ik met een glimlachje. "Misschien hoe je je erna voelde, hoe je je erop voorbereiden, hoe je iemand uitkoos." zeg ik en probeer mijn gevoel zo goed mogelijk uit te schakelen.


    Your make-up is terrible

    Lauren Campbell

    'Waarom zou ik je niet vertrouwen? Wat zou je me aan kunnen doen?' Ik kijk hem fronsend en afwachtend aan. Tja, ik zou niet weten wat. Hij was toch alleen opvliegend? ik bekijk hem onderzoekend en aandachtig, maar ik zou het niet weten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    'Het zou niet de eerste keer zijn dat ik een meisje bedroog ookal wil ik dat absoluut niet bij jou,' zei ik. 'En ik ben erg opvliegend en daardoor agressief, een klein misverstand kan al rampzalige gevolgen hebben en jij moet zeker weten dat je dat risico durft te nemen, ik wil niemand kwaad doen, het gebeurd gewoon.'


    Remember to be ridiculous.

    Jason van Huyse
    Ze liet haarzelf naar achter zakken,omdat ze haar armen in mijn nek had gelegd,ging ik boven haar hangen.Ik steunde met hand en met mijn andere hand streelde ik haar wang.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lauren Campbell

    Ik knik langzaam. 'Dat risico wil ik wel nemen.' Hij ging mij toch niet slaan? Als hij me zo slaan,
    Zou ik niet hem maar mijn vader voor me zien. Ik kijk hem even aan en slik weer. Maar hoe groot was die kans? Ik bedoel... Hij zou me toch niet zo snel gaan slaan? 'Waar word je boos door?' Dan wist ik in ieder geval waar ik op moest letten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Deleon

    'Ja ik weet het zeker, anders vroeg ik het niet. Misschien hoe je je erna voelde, hoe je je erop voorbereiden, hoe je iemand uitkoos,' zei ze en ik dacht na over haar antwoorden.
    'Ik koos niet echt iemand uit, al waren de meeste meisje nogal vol van zichzelf,' zei ik zachtjes. Ik deed mijn muts af en gelijk voelde ik de wind door mijn haren.
    'En er was geen tijd om voor te bereiden. Ik kwam dat meisje dan tegen. Beetje meegepraat een wandelingetje en dan.. Ja..' Ik krabde lichtjes aan mijn hoofd. 'En daarna. Het voelde ergens wel goed.. Zoals ik al eerder vandaag zei, ik kreeg er een kick van.. En toch.. Ik miste gewoon wat. Er klopte gewoon iets niet.. Ik deed het toen nog drie keer met hetzelfde resultaat. Toen die keer dat ik het wou doen.. De eerste keer nadat mijn zusje dan werd verkracht.. Ik was bezig en ik hoorde het meisje gieren. Eerste keer dat het pas echt tot mij doordrong dat ze aan het gieren was. Ik hoorde niet alleen haar, maar ik begon de andere ook te horen. Mijn zusje ook en.. Ik weet niet.. Ik kon het niet.. Ik wou daar zo gauw mogelijk weg.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sanne Hoogdoorn
    Hij ondersteunde zichzelf met een hand zodat zijn gewicht niet volledig op mij zou komen en streelde met zijn vrije hand over mijn wang. Ik glimlachte tegen zijn lippen. Ik hield van hem.


    Remember to be ridiculous.

    Jasper de Ridder
    Ik haalde mijn schouders op. 'Van alles,' zei ik. 'Vervelende opmerkingen, plagerige opmerkingen als ze het verkeerde vlak raken, misverstanden kunnen me frustreren, als mensen me blijven negeren of behandelen als een klein kind, moet ik doorgaan?'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik schud mijn hoofd en kijk hem eventjes aan. 'ik zorg wel gewoon dat het niet gebeurd,' fluister ik. 'ik ben niet bang voor je Jasper, ik ben banger voor mezelf. Stel je zou me slaan... Dan weet ik niet wat er gebeurd, aangezien ik het van me vader gewend ben en hem erg graag wil doden. Ik weet niet hoe ik reageren zou.' Ik kijk hem even aan en glimlach zwakjes.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    'Lauren als ik jou pijn zou doen zou ik niet meer met mezelf kunnen leven,' zei ik. 'Ik heb een keer mijn ex-vriendin geslagen en ik ging er kapot aan. Als ze me niet persoonlijk mijn kamer uit had gesleurd zou ik er nu waarschijnlijk nog zitten met mijn grote voorraad met chocolade, chips en cola.'


    Remember to be ridiculous.