• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft

    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 15 en 20)
    Reden van verblijf:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Eva Graspriet
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Jasper de Ridder
    'Ben je moe?' vroeg ik toen ze niets terug zei maar gaapte en tegen me aan ging liggen. Ik keek naar buiten en glimlachte toen ik zag dat het donkr was en er sterren aan de hemel stonden.

    Sanne Hoogdoorn
    Uiteindelijk verbrak ik onze kus door ook mijn hoofd in de lakens te laten ploffen en glimlachte naar Jason. 'Waar heb ik jou aan verdiend?'


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    "Meestal?" vraagt hij zachtjes. "Mag ik vragen wanneer dat niet was?"
    "Eh... Als je teveel vraagt op dingen die ik niet wil beantwoorden." antwoord ik eerlijk en kijk weg. Hopelijk gaat hij hierdoor niet nog meer vragen.


    Your make-up is terrible

    Jason van Huyse
    Ze verbrakt de kus door haar hoofd in de lakens te laten plofen en keek me glimlachend aan.'Waar heb ik jou aan verdiend?'vroeg ze net alsof ze mijn gedachtes las."Ik heb geen idee waarom je mij verdient,je bent gewoon prachtig,lief en leuk.En dan heb je mij een kluns."zei ik wat er in me opkwam en lipbijtend haar aankeek.

    (moet gaan slapen nu )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nathan Deleon

    'Eh... Als je teveel vraagt op dingen die ik niet wil beantwoorden,' zei ze. Ik keek haar eventjes weer aan, maar zij keek weg. Ik wou vragen welke dingen, maar bedoelde ze dat niet juist? Ik legde mijn hoofd weer op mijn knieën en zette mijn handen tussen mijn haren.
    'Sorry,' murmelde ik tegen mijn benen aan. 'Ik zal proberen daarop te letten.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Sorry." murmelt hij. "Ik zal proberen daarop te letten." Ik knik eventjes.
    "Oké." zeg ik. "Ben jij ondertussen overal al over uit?" vraag ik dan nieuwsgierig.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Oké. Ben jij ondertussen overal al over uit?' vroeg ze nieuwsgierig. Ik keek haar eventjes aan en schudde toen lichtjes mijn hoofd.
    'I-ik dacht dat jouw antwoord mij zouden helpen,' zei ik zachtjes. 'Maar ik weet niet hoe ik er nu verder achter moet komen..'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "I-ik dacht dat jouw antwoord mij zouden helpen." zegt hij zachtjes. "Maar ik weet niet hoe ik er nu verder achter moet komen..." Ik zucht even en kijk hem aan.
    "Dan moeten we erachter komen welke antwoorden het beste zullen zijn." zeg ik. "Welke vragen moet je er voor stellen?"


    Your make-up is terrible

    Lauren Campbell

    Ik maak een instemmend geluidje en kruip nog dichter tegen hem aan. Ik sluit mijn ogen en besef dan dat ik het te koud heb. ik kruip onder de dekens en ga zo tegen Jasper aan liggen. 'Ja beetje moe,' mompel ik. 'Kom anders ook onder de dekens,' mompel ik weer met ogen gesloten,


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Jezus wat reageer jij snel]

    Nathan Deleon

    'Dan moeten we erachter komen welke antwoorden het beste zullen zijn,' zei ze en ik keek haar verbaasd aan. 'Welke vragen moet je er voor stellen?' Ik dacht na, legde mijn hoofd eventjes tegen haar aan en ging toen weer beetje recht zitten.
    'Wat je voor mij voelt.. Hoe jij je voelde bij de lichamelijke contacten die wij hadden, zo wel het handje vast houden als het kussen.' Ik keek haar weer even aan. 'Zou jij dacht echt voor mij willen antwoorden?' piepte ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jasper de Ridder
    'Kom anders ook onder de dekens,' mompelde ze.
    Ik kroop naast haar onder de dekens en trok haar tegen me aan om een kus op haar wang te plaatsen. Ik moest opeens grinniken. 'Wat als de vrouw van de balie nu binnenkomt stormen?'


    Remember to be ridiculous.

    [Sarcastisch of niet. x'D Ik kijk namelijk ook film hahaha.]

    Rikki Madeleine Beck

    Hij legt zijn hoofd even tegen mij aan en gaat dan weer rechtzitten.
    "Wat je voor mij voelt... Hoe jij je voelde bij de lichamelijke contacten die wij hadden, zo wel het handje vast houden als het kussen." Hij kijkt mij weer aan. "ZOu jij dat echt voor mij willen antwoorden?" piept hij zacht waar op ik beslist knikt.
    "Ik voel me redelijk op mijn gemak bij de lichamelijke contacten. Bij jou kus zelfs... Ik vergeleek het toen met alsof ik high was. Ik kan het niet omschrijven." probeer ik aarzelend uit te leggen. "Je bent speciaal voor me, dat weet ik zeker."


    Your make-up is terrible

    Lauren Campbell

    'Dan wordt ze boos en hebben we problemen, maar blijf ik lekker liggen.' ik kijk hem even grijnzend aan. 'Ik lig wel lekker zo,' grijns ik en sla mijn armen om hem heen. Ik kijk Jasper even grijnzend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ ik ga slapen welterusten x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Juist niet o-o. Je reageerde echt vlot, maar ik ga zo op bed denk ik.]

    Nathan Deleon

    Ze knikte beslissend en ik keek haar verbazend aan.
    'Ik voel me redelijk op mijn gemak bij de lichamelijke contacten. Bij jou kus zelfs... Ik vergeleek het toen met alsof ik high was. Ik kan het niet omschrijven. Je bent speciaal voor me, dat weet ik zeker,' zei ze. Mijn mond ging open van verbazing. Zo net was ze er nog niet over uit.. Toch? Ik schudde lichtjes met mijn hoofd en knipperde een paar keer met mijn ogen.
    'Ik heb geen woorden,' zei ik zachtjes. Ik dacht na, maar veel zinnigs om te zeggen wist ik niet. Enige wat ik wist was dat mijn hart een paar slagen over sloeg. Twijfelend pakte ik haar hand beet en legde die op mijn borstkas neer, op de plek van mijn hart.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Hahaha okay, wauw. Nou slaap lekker alvast.]

    Rikki Madeleine Beck

    Zijn mond gaat open van verbazing en hij schud eventjes met zijn hoofd waarna hij knippert met zijn ogen.
    "Ik heb geen worden." zegt hij zacht. Als het stil is ben ik bang dat ik het verkeerde gezegt heb. Misschien rekende hij me wel echt tot de undercover friendzone en heb ik het nu flink verpest. Ja, drugs is slecht voor je, je gaat er de waarheid van zeggen. Plots pakt hij mijn hand vast en legt die op zijn borstkas neer, op de plek van zijn hart. Die voel ik ontregelt kloppen. Ik bijt even op mijn lip als ik begrijp wat hij bedoelt.
    "Wat... voel jij?" vraag ik zacht.


    Your make-up is terrible