• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft

    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 15 en 20)
    Reden van verblijf:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Eva Graspriet
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    [Okaaay.]

    Rikki Madeleine Beck

    Hij glimlacht en ik hoor het geluid van een rits die opengaat naast mij.
    "Gelukkig maar dat ik hem heb meegenomen." zegt hij met een glimlach. Ik voel zijn vest om mijn schouders en kijk verbaast op.
    "Rookse." zegt hij dan en kijkt omhoog.
    "Bedankt..." zeg ik, op beide dingen. Ik neem een trekje en adem de vreemd ruikende rook diep in. Ik adem het weer uit met een zucht nadat ik het zo lang mogelijk vast heb gehouden in mijn longen. Ik voel het effect bijna meteen.
    "Wil je ook een trekje? Om je een beetje te ontspannen." zeg ik.


    Your make-up is terrible

    Lauren Campbell

    Ik frons mijn wenkbrauwen en kijk hem aan. 'Helene?' Ik kijk hem even aan en leg mijn hoofd dan weer terug op de plek waar die lag. Het was allemaal verleden, dus het zou niet zo belangrijk zijn toch? Waarom zei hij haar naam dan appart en behoorde zij niet tot de 'vrienden'? Ik blijf rustig liggen en probeer de nieuwsgierigheid te verbergen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    Ik slikte toen ze dus wel doorvroeg en besloot het toch maar te vertellen. 'Mijn buurmeisje,' begon ik. 'Ze is mijn beste vriendin.'
    Ja, het onderdeel waar zij mijn vriendin was geweest besloot ik maar even weg te laten, het was al tien maanden geleden dat het uitging, het had maar een maand geduurd en ze was toen pas twee maanden vijftie dus het zou wel niet erg belangrijk voor haar zijn, of het was niet belangrijk meer voor mij en Helene maa voor Lauren zou het best wel belangrijk zijn want ik zou hoogstwaarschijnlijk eerder weg zijn hier en het idee dat ik dan een ex-vriendin met wie ik vaak rondhing zou haar zelfvertrouwen niet erg ten goede zijn.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik glimlach. Enigszins opgelucht, al wil ik dat eigenlijk niet voelen. 'Leuk,' glimlach ik. Ik ga recht op zitten en haal een hand door mijn haren. Ik trek mijn knieën op en bekijk zijn gezicht. Ik slik eventjes. Moet ik het hem vertellen? Hij zou me haten, maar ik weet dat hij er ooit achter zal komen. 'Jasper?' Ik kijk hem aarzelend aan. Nu kon ik nog terug, ik kon nog terug... 'Ik ben geen goed mens.' Ik had het gezegd en nu zou ik het uit moeten gaan leggen. Ik slik en kijk wat voor me uit. Ik kon niet meer terug...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    'Ik ben geen goed mens,' vervolgde ze en ze slikte waarna ze voor zich uitstaarde.
    Ik streelde haar haar. 'Jawel lief,' zei ik serieus. 'Jij bent wel een goed mens, je verdedigde jezelf en je bent er eerlijk over.'


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Bedankt...' zei ze en ik glimlachte eventjes. Ik hoorde haar in en uit ademen.
    'Wil je ook een trekje? Om je een beetje te ontspannen,' zei ze. Ik keek haar eventjes verbaasd aan. Lichtjes schudde ik mijn hoofd.
    'Ben ik niet ontspannen dan?' vroeg ik verbaasd aan haar en keek toen weer omhoog. 'Maar bedankt voor het aanbod, maar ik sla hem helaas af. Ben dan nog niet zo lang gestopt, maar ik herken de geur nou al niet meer,' zei ik met een klein lachje. 'Ik denk niet dat het goed komt als ik nu ga roken.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lauren Campbell

    'Daar heb ik het niet over.' Ik kijk hem aan. 'Ik heb niet alleen mensen vermoord Jasper. En ik zweer het je, ik wil dit niemand vertellen, maar als ik het je nu niet vertel kom je er achter door iemand anders.' Ik kruip iets naar achter en kijk hem aan. Mijn ogen heb ik op emotieloos gezet, al is dat niet wat ik voel. 'Jasper...' Ik kijk hem even aan. 'Mijn vader heb ik nooit te grazen kunnen nemen. Mijn wraak uitte ik op elke jongen die op mijn pad kwam. Ik vermoordde ze niet, maar verwoestte hun levens. Ze ontmoeten mij als een onschuldig meisje. Ze hadden alles, maar toen ik hun leven verliet hadden ze niks meer. Ik had alles wat ze dierbaar is gebroken en ze leefde nog steeds met niets.' Ik kijk hem strak aan. 'Dat is erger dan de dood en wat ik heb gedaan is ook niet goed te maken. Dus zeg niet dat ik een goed mens ben. Wees boos op me. Ik begrijp als je me nooit meer wilt zien. Dus loop die deur meer uit.' Ik kijk hem strak en emotieloos aan. Ik denk aan alles wat is gebeurd. Ik had hun leven totaal verwoest.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rikki Madeleine Beck

    "Ben ik niet ontspannen dan?" vraagt hij verbaast. "Maar bedankt voor het aanbod, maar ik sla hem helaas af. Ben dan nog niet zo lang gestopt, maar ik herken de geur nou al niet meer." zegt hij met een klein lachje. "Ik denk niet dat het goed komt als ik nu ga roken." Ik lach zacht.
    "Je bent wel ontspannen maar het kan altijd beter." Ik neem nog een diep trekje waardoor het even stil is.
    "Het is geen echte sigaret, vandaar dat je het niet herkent." lach ik dan opnieuw en ik kijk naar hem voor zijn reactie.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Je bent wel ontspannen maar het kan altijd beter,' zei ze. Eventjes was het stil en ik zuchtte zachtjes.
    'Het is geen echte sigaret, vandaar dat je het niet herkent,' lachte ze opeens. Ik keek een beetje vaag omhoog en toen naar Beck. Ik dacht even na en bedacht me toen dat ze hier ook zit voor drugsgebruik. Ik lachte zachtjes en schudde toen lichtjes mijn hoofd.
    'Als je het niet erg vind begin ik daar nu al helemaal niet aan,' zei ik lachend. 'Moet nog een beetje nadenken en ik denk niet dat als ik nu een trekje van jou neem dat dat veel ga helpen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Als je het niet erg vind begin ik daar nu al helemaal niet aan." zegt hij lachend. "Moet nog een beetje nadenken en ik denk niet dat als ik nu een trekje van jou neem dat dat veel ga helpen."
    "Ik kan ook nog nadenken." antwoord ik grinnikend. Ik lach alleen meer, ik word er gewoon vrolijker van.
    "Waarom moet je dan nadenken?" vraag ik nieuwsgierig. "Waarover?" vervolg ik snel en kijk hem geïnterreseerd aan.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ik kan ook nog nadenken,' antwoordde ze grinnikend. Ik moest daardoor lachen.
    'Waarom moet je dan nadenken?' vroeg ze nieuwsgierig. Ik keek haar eventjes aan. 'Waarover?' vervolgde ze gauw en keek mij geïnteresseerd aan. Ik zuchtte zachtjes en formuleerde de woorden eerst in mijn hoofd voordat ik ze hardop zei.
    'Over jou,' zei ik zachtjes. 'Vandaag, vroeger. Zit me te bedenken waarom ik het vroeger deed en heb zo'n gevoel dat ik het bijna weet.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jasper de Ridder
    Ik keek haar aan, niet gelovend dat zij dat had gedaan maar niemand hier was wie hij leek en zij was niet het enige meisje dat dit soort dingen had gedaan dus ik trok haar dichter tegen me aan. 'Ik ga niet weg,' zei ik en ik drukte mijn lippen op haar haar. 'Misschien heb je veel fout gedaan vroeger maar denk je nou echt dat jij het enige meisje bent die dat soort dingen heeft gedaan? Wat je ook zegt, je kan me niet wegjagen want ik houd van je en dit brengt daar geen verandering in. Ik ben ook heus niet altijd even voorzichtig met meisjes omgegaan hoor en ik had minder reden om me zo te gedragen als jij.'


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    Hij zucht zachtjes en het blijft even stil. Ik wacht nieuwsgierig af op een antwoord en geef hem de tijd.
    "Over jou.' zegt hij zachtjes. "Vandaag, vroeger. Zit me te bedenken waarom ik het vroeger deed en heb zo'n gevoel dat ik het bijna weet."
    "Dit kan je echt helpen om helder te denken." verklaar ik plotseling. "Voor mij helpt het tenminste." mompel ik erachter aan om niet als een vreemde drugsverslaafde te klinken. Ik neem nog en trekje en houd hem voor Nathan.


    Your make-up is terrible

    Jason van Huyse'
    Dat is niet grappig,' zei ze. 'Als ik een duif zie ren ik er opaf en roep ik heel hard "KEVIN!" dus ik hoop dat we hier geen duiven hebben zitten want dat zou opzich toch best wel vernederend zijn.'"Dat wil ik wel eens zien,zou best schattig zijn."zei ik en drukte een korte kus op haar lippen.

    (sorry dat het zo lang duurde)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lauren Campbell

    Ik kijk hem ongelovig aan. Wat zei hij nou net? Het ging allemaal even langs me heen, maar van plaats weg te lopen drukte hij zijn lippen op mijn haar. Ik kijk hem met grote ogen aan. 'Meen je dit nou serieus?' Ik hoor de ongeloof in mijn stem. Ik had jongens kapot gemaakt, stuk voor stuk en hij vergaf het me? Ik vergaf het mezelf amper, al kon het mij niet zoveel schelen. 'Als ik nu vrij zou zijn zal ik het zelfde hebben gedaan, hoe weet je dat ik te vertrouwen ben? Ik heb genoeg redenen om niet te vertrouwen te zijn en hoe weet je dat je niet de volgende in het rijtje bent?' Ik kijk hem strak aan. Wetend dat ik mezelf nu heel diep naar beneden haalde. Ik wist dat ik het hem nooit aan zou doen. De tweede jongen in mijn leven die ik nooit iets aan zou doen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne