• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft

    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 15 en 20)
    Reden van verblijf:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Eva Graspriet
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    "Kijk verdom-" vloekt diegene en ik herken Nathans stem. hij krabbelt ondertussen overeind.
    "Beck?" vraagt hij duidelijk verward onder het opstaan en reikt een hand naar mij toe om me te helpen. Met zijn andere hand krabdt hij aan zijn achterhoofd. Ik neem zijn hand aan en trek mezelf eraan overeind.
    "Wat ging jij doen?" vraagt hij nieuwsgierig.
    "Kijk zelf uit." glimlach ik. "Ik ging mijn sigaretten halen om te roken." antwoord ik dan.
    "Wat ging jij dan doen?" vraag ik terug.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Kijk zelf uit. Ik ging mijn sigaretten halen om te roken,' antwoordde ze en ik knikte lichtjes. Ik dacht dat ze haar sigaretten zo net allemaal had opgerookt. Misschien had ze meer in haar koffer. Dat leek mij meer dan logisch.
    'Wat ging jij dan doen?' vroeg ze. Ik haalde lichtjes mijn schouders op en dacht na wat ik ook al weer ging doen. Ik stroop de mouwen van mijn vest op en keek er eventjes naar. Waarom had ik die ook al weer aangedaan? Ik dacht weer na.
    'Oh ja!' zei ik onbewust hardop. Ik keek Beck met een klein glimlachje aan. 'Ik was onderweg naar buiten. Had je trouwens nog kunnen eten? Ik zag namelijk net dat de deuren op slot waren.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jason van Huyse
    "Oke we gaan praten over Kevin"zei ik lachend en probeerde serieus te kijken wat dus niet lukte.
    (moet eten)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Squib schreef:
    Jasper de Ridder
    'Nou, dat is geloof ik een van de weinige keren dat iemand mij een schatje noemt,' zei ik glimlachend. 'Waarschijnlijk de laatste keer de afgelopen negen jaar,' voegde ik er bedenkelijk aan toe. 'Maar jij bent een echt schatje.'


    Lauren Campbell

    Ik grinnik. 'Ik meen het en je bent het waard om te zeggen.' Ik kijk bedenkelijk. 'Ik ben vaak genoeg schatje genoemd. Op premieres en alles. Totdat ik mijn moeder vermoordde, toen was ik de duivel...' Ik ril als ik aan de stukjes denk. 'Ik kan niet meer normaal over straat. Toen ik mijn moeder had vermoord en ze erachter kwamen waar ik was, stonden er genoeg paperazzi's.' Ik kijk hem aan. 'Soms denk ik erover om een heel nieuw leven te beginnen, andere naam... Alles anders. Maar dan vraag ik me af, waarom zou ik dat doen? Voor mijn vrijheid? Die zal ik nooit krijgen.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rikki Madeleine Beck

    Hij haalt zijn schouders op en stroomt de mouwen van zijn vest omhoog. Het vest dat ik net aanhad, valt me op.
    "Oh ja!" zegt hij en hij kijkt me met en klein glimlachje aan. "Ik was onderweg naar buiten. Had je trouwens nog kunnen eten? Ik zag namelijk net dat de deuren op slot waren."
    "Nee niet echt. De deuren zijn inderdaad op slot. Waarom ging je daarheen?" vraag ik. "En dan zie ik je straks buiten wel denk ik. Daar moet ik ook heen om te roken." Ik twijfel nu of ik mijn normale sigaretten maar moet pakken of niet. Wat zal hij zeggen als hij ze ziet?


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    'Jij krijgt je vrijheid wel,' zei ik vastbesloten. 'Hoeveel mensen denk je dat jou nog zullen herkennen als je hieruit komt? En er zullen echt wel mensen zijn die zullen denken: ze was nog zo jong, waarom zouden we haar hierom blijven veroordelen? Niet iedereen is haatdragend lief.'

    Sanne Hoogdoorn
    'Oke we gaan praten over Kevin,' zei hij en hij probeerde zijn gezicht in de plooi te trekken waar hij in faalde. Ik stompte hem. 'Dat is niet grappig,' zei ik. 'Als ik een duif zie ren ik er opaf en roep ik heel hard "KEVIN!" dus ik hoop dat we hier geen duiven hebben zitten want dat zou opzich toch best wel vernederend zijn.'


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Nee niet echt. De deuren zijn inderdaad op slot. Waarom ging je daarheen? En dan zie ik je straks buiten wel denk ik. Daar moet ik ook heen om te roken,' zei ze. Ik haalde mijn schouders lichtjes op om haar vraag.
    'Eerlijk gezegd weet ik dat niet precies,' zei ik zachtjes en haalde mijn schouders weer ietsjes op. 'Ik wou jou gewoon eventjes gezelschap houden denk ik, maar is het nog goed dat ik naar buiten ga? Of wou je eventjes alleen zitten?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lauren Campbell

    Ik glimlach en bijt op mijn lip. 'Ik hoop dat je gelijk hebt.' Ik geef hem een kus en kruip dichter tegen hem aan. Het voelde echt veilig aan. Alsof de wereld me niks aan kon doen. Met mijn hand beweeg ik over zijn buik. Ik sluit mijn ogen en denk aan mijn verleden. Aan hetgene wat ik mensen had aangedaan en ik haatte mezelf erom. Alhoewel was het meeste uit verdediging. Er was alleen één ding nooit uit verdediging gebeurd en het was best wel erg. Ik had jongens verleid en vervolgens gebroken. Als Jasper daar achter zou komen... Dan zou hij me altijd haten. Dat weet ik wel zeker. Ik had het bij verschillende jongens geflikt. Bij drugsdealers, die naar me hadden geschreeuwd dat ze me wel te grazen zouden nemen en ik weet dat ze dat zouden doen. Ze zouden me vinden en mijn hele leven weer kunnen verpesten. Ik houd Jasper vast. Niemand mocht hem van me afpakken. Dat kon ik niet aan...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ik ben heel even weg, over ongeveer een half uurtje terug.]


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    "Eerlijk gezegd weet ik dat niet precies. Ik wou jou gewoon eventjes gezelschap houden denk ik, maar is het nog goed dat ik naar buiten ga? Of wou je eventjes alleen zitten?" Ik glimlach.
    "Dat is lief van je. En ja, je mag wel naar buiten hoor." glimlach ik en dan grinnik ik. "Helemaal geen probleem." Na die woorden loop ik naar mijn kamer toe en open ik mijn koffer die nog op mijn bed ligt. Ik graai er even in en haal mijn speciale pakje sigaretten eruit. Ik haal er eentje uit en stop die in een normaal pakje. Ik pak ook een aansteker en loop ermee terug naar beneden, naar de buitendeur.


    Your make-up is terrible

    (O, oké)


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Volgens mij heeft Beck een gespleten persoonlijkheid of zo..]

    Nathan Deleon

    'Dat is lief van je. En ja, je mag wel naar buiten hoor,' zei ze met een glimlach en vervolgens grinnikte. Mijn wangen kleurde lichtjes.
    'Helemaal geen probleem,' zei ze daarna. Nadat ze klaar was met praten liep ze weg. Ik bleef nog eventjes versteld staan, waarom wist ik niet. Met een klein glimlachje liep ik verder naar buiten. Echt veel kouder dan net was het niet, dat was dan weer een plus punt. Ik liep naar het bankje toe waar ik net zat en ging daar op zitten.

    [Is het trouwens al donker?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Hahaha ja of het komt gewoon door het afkicken. Ik denk het trouwens wel angezien het al etenstijd enzo geweest is...]

    Rikki Madeleine Beck

    Als ik de deur opentrek zie ik Nathan al op het bankje zitten. Hetzelfde bankje als net. Ik loop op mijn sokken erheen en plof naast hem neer.
    "Lekker koud hier." merk ik op als het kippenvel over mijn lichaam heen trekt. Maar ik ben het wel gewend. Ik open het pakje en haal de lichtste sigaret er uit. Ik grijns er even naar en steek hem dan op.


    Your make-up is terrible

    [Aha ok ;d. Nja ik ben trouwens eventjes douchen]

    Nathan Deleon

    'Lekker koud hier,' hoorde ik opeens naast me. Ik lachte zachtjes. Ik keek naast me en zag dat Beck er zat in haar zelfde kleding. Ze opende haar pakje en haalde er een sigaret uit die ze aan stak. Ik glimlachte eventjes. Mijn vest opende ik en deed die uit.
    'Is maar goed dat ik hem heb meegenomen,' zei ik met een glimlachje. Voorzichtig deed ik mijn vest over haar schouders. De rook van haar sigaret rook apart, maar dat kon ook goed zijn omdat ik het al een tijd niet meer heb geroken.
    'Rookse,' zei ik en keek toen omhoog waar enkele sterren te zien was.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jasper de Ridder
    'Ik heb gelijk,' zei ik. 'Mijn vrienden en de mensen uit mijn buurt zijn het bewijs, en Helene natuurlijk zeker.'
    Ik bedacht me pas toen ik het had gezegd hoe vreemd het laatste over zou zijn gekomen. Ik had Lauren nog helemaal niets over Helene verteld en volgens iedereen sprak ik altijd liefdevol over haar en na wat er net allemaal tussen mij en Lauren was gebeurd zou dat heel vreemd klinken in haar oren maar ik besloot het onderwerp Helene nog even uit te stellen als zij er zelf niet over begon want zo'n zin had ik niet om aan haar uit te leggen dat ik tegenover mijn huis een meisje had wonen waarvan al haar hele leven werd gedacht dat ze mijn vriendin zou worden terwijl ze al zo onzeker deed over of zij mij wel waard was.


    Remember to be ridiculous.