• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft

    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 15 en 20)
    Reden van verblijf:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Eva Graspriet
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik glimlach en kijk naar mijn handen. 'Wat is er gebeurd tussen jouw en je ex?' Ik kijk hem aan en bijt even op mijn lip. Zou ik dat wel kunnen vragen? Ik kijk hem twijfelend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik koos niet echt iemand uit, al waren de meeste meisje nogal vol van zichzelf." zegt hij zacht. Hij doet zijn muts af.
    "En er was geen tijd om voor te bereiden. Ik kwam dat meisje dan tegen. Beetje meegepraat een wandelingetje en dan... Ja... En daarna. Het voelde ergens wel goed... Zoals ik al eerder vandaag zei, ik kreeg er een kick van... En toch... Ik miste gewoon wat. Er klopte gewoon iets niet... Ik deed het toen nog drie keer met hetzelfde resultaat. Toen die keer dat ik het wou doen... De eerste keer nadat mijn zusje dan werd verkracht... Ik was bezig en ik hoorde het meisje gieren. Eerste keer dat het pas echt tot mij doordrong dat ze aan het gieren was. Ik hoorde niet alleen haar, maar ik begon de andere ook te horen. Mijn zusje ook en... Ik weet niet... Ik kon het niet... Ik wou daar zo gauw mogelijk weg." vertelt hij. Er lopen verschillende rillingen over mijn lichaam heen en ik probeer de tranen die komen opzetten van zijn beschrijving weg te knipperen.
    "Uh." zeg ik, even niet wetend wat ik moet zeggen. "Wat miste je dan?" vraag ik. Gelukkig klinkt mijn stem nog behoorlijk normaal, ik voel me alles behalve normaal nu. Ik inhaleer gretig nog een trekje, één van de laatste die ik heb waarschijnlijk.


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    'We pasten gewoon niet bij elkaar,' zei ik. 'Ze is bijna drie jaar jonger als mij en veel te onschuldig om bij mij te passen. Ze is het meisje dat letterlijk als een engel omschreven kan worden. Ze was lief en rustig en geduldig en ik maakte haar kapot. Ze was altijd bezorgd om me, als ik weer eens langskwam en ik had een blauwe plek rond mijn slapen ofzo dan werd ze weer helemaal bezorgd. Op een gegeven moment kwam er een jongen van ongeveer haar leeftijd in de straat wonen, hij paste veel beter bij haar en toen ik doorkreeg dat ze voor hem viel maakte ik het uit. Het was beter zo voor ons allebei maar we zijn nog steeds goede vrienden,' zei ik en ik besloot dat ik het laatste ook maar moet vertellen ookal wilde ik dat liever niet. 'Het is Helene,' kreeg ik uiteindelijk over mijn lippen.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 0:39 ]


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Uh,' zei ze. Ik was stil en eerlijk gezegd durfde ik haar nu niet aan te kijken.
    'Wat miste je dan?' vroeg ze. Haar stem klonk nog aardig normaal of was dat omdat ik het zo wou hoorde?
    'I-ik.. Ik weet het niet,' zei ik zachtjes. Ik liet haar hand los, zodat ik met beide handen door mijn haar kon.
    'Ik weet het niet.. Het frustreert me.' Ik trok mijn knieën op waar ik mijn hoofd op legde.
    'Ik wil het weten.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lauren Campbell

    De hele tijd knikte ik met mijn ogen dicht en luisterde naar zijn verhaal. Af en toe knikte ik begrijpelijk. 'Het is Helene.' mijn ogen schoten open en ook al wilde ik het niet, ik schoot overeind. En nu moest ik iets gaan zeggen... 'o... Hoe lang is het al uit?' Ik ging nu echt niet het jaloerse typetje spelen, dat wilde ik niet.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    Ze schoot overeind en ik had er spijt van dat ik het had verteld ookal vond ik dat ik hierover eerlijk had moeten zijn. 'O... Hoe lang is het al uit?' vroeg ze maar ik had het idee dat ze een golf van jaloezie probeerde te onderdrukken. Ik haalde mijn schouders op. 'Al bijna een jaar,' zei ik rustig en ik kwam overeind. 'Er is echt niets om jaloers op te zijn, ze is gelukkig met haar vriend en ik voel niets meer voor haar behalve een hechte vriendschap.'


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    "I-ik.. Ik weet het niet." zegt hij zachtjes. Hij laat mijn hand los zodat hij met beide handen door zijn haar kan.
    "Ik weet het niet.. Het frustreert me." Hij trekt zijn knieën op waar hij zijn hoofd op legt.
    "Ik wil het weten." Ik slik even en leg mijn hand op zijn been.
    "Ik hoop dat het iets van wederzijds genot of... liefde." zeg ik. Mijn stem word steeds zachter omdat het moeilijker is om hem onder controle te houden bij zulke onderwerpen.


    Your make-up is terrible

    Lauren Campbell

    Ik knik. 'Ik ben ook niet jaloers,' glimlach ik. Oke, ergens was ik dat wel, maar nou en? Dat ging niemand iets aan! 'Maar waarom zei je dat niet gelijk?' ik kijk hem verbaasd aan en ga dan weer liggen. Dan zag hij mijn gezichtsuitdrukkingen tenminste niet. Ik leg een arm naast mijn hoofd en sluit mijn ogen. Eigenlijk was ik best wel moe...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    'Je was er al zo onzeker of je mij wel waard was,' zei ik terwijl ik over haar wang streek. 'Het leek me beter als je even niet wist dat mijn beste vriendin een soort van engel was die ook nog eens mijn ex-vriendin was, dat begrijp je toch wel?'


    Remember to be ridiculous.

    [ik geef de laptop nu aan mijn zus, ik kom nog terug op de gewone pc]


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Ik hoop dat het iets van wederzijds genot of... liefde,' zei ze. Haar stem.. Het werd steeds zachter.. Ik keek naar haar hand die ze op mijn been had gelegd. Ik dacht na over haar woorden en eigenlijk kon ze nog wel eens gelijk hebben.
    'Misschien,' zei ik zachtjes. Beetje bij beetje keek ik Beck aan en ik wou graag mijn armen om haar heen doen. In plaats daarvan trok ik mijn knieën dichter tegen mij aan.
    'Beck?' vroeg ik zachtjes. 'Wat voel jij nu precies voor mij?'
    Ik wist dat het met haar alles fijn voelde tot nu toe, maar kwam het daardoor? Ik keek weer naar voren en ik wou haar antwoord heel graag weten, maar aan de andere kant ook weer niet. Voor hetzelfde geld was het een heel ander antwoord.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Misschien." zegt hij zacht. Hij kijkt mij langzaam aan weer aan en trekt zijn knieën dichter tegen zich aan.
    "Beck?" vraagt hij zacht. "Wat voel jij nu precies voor mij?" Hij kijkt weer voor zich uit en ik neem net het laatste trekje van de sigaret. Ik hoest omdat ik me verslik in de rook die ik net heb ingeademt. Ik kucht nog even en kijk hem dan verbaast aan.
    "Daar ben ik nog niet echt over uit." zeg ik eerlijk en veeg de tranen van het hoesten uit mijn ogen.
    "Maa ik ben al uit dat ik je aardig en lief vind. Meestal."


    Your make-up is terrible

    Lauren Campbell

    Ik knik haast onzichtbaar en slaak een kleine zucht. Ik sluit mijn ogen en kruip dichter tegen hem aan. Ik gaap en sluit mijn ogen. Tevreden en doodstil blijf ik zo liggen. Ik lag heerlijk, voelde me veilig en focuste me op zijn ademhaling. Ik leg mijn handen naast mijn hoofd op zijn borstkas. Ik wilde iets zeggen, maar ik was te moe. Ik zat nu pas een week in Nederland en had nog steeds een beetje last van de zware reis.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jason van Huyse
    Ze glimlachte tegen onze lippen aan waardoor ik ook begon te glimlachen.Ik versta zelfs niet waarom ik haar verdien ze is veel beter dan mij.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nathan Deleon

    'Daar ben ik nog niet echt over uit,' zei ze nadat ze klaar was met hoesten. Ik beet eventjes op mijn lip. Ik wist niet hoe ik het op moest vatten.
    'Maa ik ben al uit dat ik je aardig en lief vind. Meestal,' zei ze daarna. Ik keek haar niet begrijpend aan.
    'Meestal?' vroeg ik zachtjes. 'Mag ik vragen wanneer dat niet was?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you