• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft

    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 15 en 20)
    Reden van verblijf:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Eva Graspriet
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    [Oké. Toch simsen?]

    Rikki Madeleine Beck

    "Doei Beck, eet smakelijk." zegt hij. Ik blijf even staan en draai me dan om maar hij is al weggelopen. Ik bijt op mijn lip en besef dat ik hem alweer afgestoten heb met mijn absurde gedrag. Maar hij zei dat hij het voor lief zou nemen... Koppig draai ik me om om naar de keuken te lopen, hoewel ik helemaal geen honger heb. Wat heeft het dan voor zin? Ik blijf besluiteloos staan en vraag me af waar ik meer spijt van heb. Hoe ik me nu tegen hem gedraag of dat ik hem toegelaten heb. Zacht loop ik achter hem aan, zodat hij mij niet opmerkt.


    Your make-up is terrible

    [Nee, dan ga ik naar mijn moeder (:
    Dan ben ik van kwart over 6 -of eerder want me pa moet nog steeds eten beginnen..- tot 8 of 9 uur..]

    Nathan Deleon

    Voor de deur bleef ik nog eventjes twijfelen. Ik kon ook weer naar mijn kamer gaan.. of ergens anders heen. Ik schudde lichtjes mijn hoofd en opende de deur waar ik daarna doorheen liep. Het was buiten kouder dan ik had gedaan en stopte mijn handen in mijn broekzakken. Eventjes keek ik naar waar ik met Beck had gezeten. Ik zou het nog kouder krijgen als ik op de grond ging zitten, dus ik besloot omdat maar niet te doen. Ik liep naar een bankje toe dan niet al te ver verderop stond. Ik ging daar op zitten en sloot eventjes mijn ogen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ooh okay. Ik ben ook even weg omdat wij aan tafel eten want mijn oma is er. En dat duurt ook altijd vet lang haha.]

    Rikki Madeleine Beck

    Hij loopt richting de buitendeur en blijft er voor stilstaan. Bijna ben ik bang dat hij zich omdraait maar uiteindelijk schud hij zijn hoofd en gaat hij naar buiten. Als de deur dichtgevallen is, loop ik naar de deur en kijk ik door het glazen raam in de deur naar buiten. Hij steekt zijn handen in zijn broekzakken en kijkt ergens naar, wat ik niet kan zien. Dan loopt hij verder en gaat hij op een bankje zitten. Ik voel me raar op dit moment, ik bespioneer Nathan omdat ik bang ben om hem mijn excuses aan te bieden. Bang om wat het voor mij betekent en om hoe hij erop gaat reageren. Dus blijf ik voor de deur staan kijken.


    Your make-up is terrible

    [Wij eten altijd aan tafel xd
    Nja, bij me ma ook wel eens niet.. ]

    Nathan Deleon

    Ik hoorde hoe de wind waaide en ik glimlachte eventjes. Hoe kon ik de wind eerder vandaag gaan vergelijken als muziek? Het klonk nergens naar. Oké, dat was gelogen. De wind had wel iets, maar niet als muziek. Ik zuchtte eventjes en opende mijn ogen. Er was verder niemand buiten. Leek me logisch. Ik haalde de muts van mijn hoofd had en frunnikte er wat aan. Het voelde raar om de wind weer eens door mijn haren te voelen waaien. Ik keerde de muts binnenste buiten en deed hem daarna weer goed.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Wij eigenlijk amper. Gelukkig maar want ik ben altijd snel klaar en mijn vader doet er minstens 10 minuten langer over.]

    Rikki Madeleine Beck

    Ik zie hem glimlachen, volgens mij heeft hij er minder last van dan ik. Hij haalt zijn muts van zijn hoofd en speelt wat met die muts. Ik leg mijn hand op het koude glas en zucht. Wat ben ik nou voor enge stalker? Het is beter als ik weg ga, het heeft geen zin om iemand stiekem gade te slaan. Ik zou wel willen dat ik gewoon boos kan blijven of gewoon één enkele emotie kon voelen. Waarom zijn het er zo veel? Ik druk mijn voorhoofd tegen het glas en voel de koelte tegen mijn huid. Ik sluit mijn ogen eventjes.


    Your make-up is terrible

    [Dat heb ik dus hier ook bij mijn pa ;P Bij mijn moeder ben ik altijd als laatste klaar..]

    Nathan Deleon

    Na de muts nog een paar keer binnenste buiten hebben gekeerd, deed ik hem weer op mijn hoofd. Ik stond op om weer naar binnen de gaan. Ik keek naar de deur, waar ik iemand zag staan. Die persoon leunde met zijn hoofd tegen het glas aan. Toen ik wat dichterbij was gekomen zag ik dat het Beck was. Ik lachte zachtjes en ging ergens anders zitten. Ze had haar ogen gesloten, dus ik ging haar maar nog niet storen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Als ik mijn ogen open, zit Nathan niet meer waar hij zat maar ergens anders. Shit, zou hij me gezien hebben? Ik ga recht staan, mijn gezicht en hand leunen niet meer tegen het glas en laten een vage vlek achter. Ik had mijn ogen niet moeten sluiten... Ik trek zijn vest uit en hang hem aan de deurknop. Daarna draai ik me snel om en loop ik het hoekje om om daar tegen de muur aan te leunen en te bedenken wat ik ga doen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Vanuit mijn ooghoeken zag ik haar weggaan. Ik stond op, maar ik wachtte eventjes met lopen. Ik zag haar niet terugkomen, dus begon ik met lopen. Ik vroeg mij af waarom ze er stond, ze had toch honger? Ik raakte weer eens in de war. Ik liep naar binnen en toen ik de deur dicht wou doen voelde ik stof onder mijn hand. Ik keek ernaar en zag dat mijn vest er hing.
    'Beck?!' riep ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Beck?" hoor zijn stem roepen. Hij is weer binnen. Hij is dichtbij, ik moet weg... Ik krijg een rilling omdat ik de plotselinge kou niet meer gewend ben en vraag me ineens af of ik op zijn roep moet reageren. In stilte ren ik een stuk verder weg zodat het lijkt alsof ik niet in de buurt ben.
    "Ja?" roep ik terug.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ja?' riep ze terug. Het klonk een stuk verder dan ik had gedacht. Ik krabde lichtjes aan mijn hoofd en begon een stukje te lopen. Ontweek ze mij nu? Ik zuchtte ietsjes.
    'Waar zit je?' riep ik naar haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Waar zit je?" roept hij terug. Ik bijt even op mijn lip terwijl ik door de gang kijk.
    "Hier ergens." antwoord ik. "Hoezo? Je ging toch weg?" Oké, dat was misschien niet het beste om te vragen. Ik haal mijn hand door mijn haar en pak een elastiekje. Daarmee bind ik alles in een hoge staart.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Hier ergens. Hoezo? Je ging toch weg?' riep ze. Ik zuchtte eventjes en liep richting haar stem op.
    'Ik ben weggeweest!' riep ik terug en moest toch eventjes zachtjes lachen.
    'Dat zag je waarschijnlijk wel toen je mijn vest bracht. Kom even te voor schijn.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik ben weggeweest." roept hij. "Dat zag je waarschijnlijk wel toen je mijn best bracht. Kom evn te voor schijn." zuchtend loop ik zijn kant weer op en kom ik hem tegen.
    "Ik wilde hem terug geven maar je was al weggelopen." antwoord ik. "Ik was weer op weg naar de keuken." Ik sla mijn armen over elkaar als ik hem zie.


    Your make-up is terrible

    [Laatste reactie waarschijnlijk en dan ben ik eten. Paps is tafel aan et dekken]

    Nathan Deleon

    'Ik wilde hem terug geven maar je was al weggelopen,' antwoordde ze wanneer ze te voorschijn en ik keek haar eventjes vragend aan.
    'Ik was weer op weg naar de keuken,' zei ze daarna en sloeg haar armen over elkaar.
    'Zeker weten dat je hem alleen terug wou geven? Want stiekem zag ik je wel met je hoofd tegen het glas aan leunen,' zei ik met een klein glimlachje. 'Zeker weten dat er niets is Beck? Want door de dingen die jij doet geloof ik dat niet helemaal.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Oké, eetsmakelijk alvast!]

    Rikki Madeleine Beck

    "Zeker weten dat je hem alleen terug wou geven? Want stiekem zag ik je wel met je hoofd tegen het glas aan leunen." zegt hij met een klein glimlachje en ik bijt op mijn lip. Hij heeft me dus wel gezien, maar niet lang denk ik.
    "Zeker weten dat er niets is Beck? Want door de dingen die jij doet geloof ik dat niet helemaal."
    "Het glas was lekker koud." antwoord ik er op. Verbazingwekkend hoe snel mijn brein smoesjes kan verzinnen.
    "En er is niets, maak je nou maar geen zorgen." zucht ik zacht. "Misschien ben je gewoon paranoia." verzin ik zodat het zijn schuld lijkt in plaats van die van mij.


    Your make-up is terrible