• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft

    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 15 en 20)
    Reden van verblijf:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Eva Graspriet
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Jasper de Ridder
    'Weet je... Jij bent ook een goed persoon en die zit niet verstopt. Jij bent goed en dat ben je Altijd al geweest,' zei ze en ze legde haar handen op mijn borstkas waardoor er een glimlach op mijn gezicht verscheen. 'Alleen een tikkeltje opvliegend,' zei ik.


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Zoek vervolgens een andere plek om klef te doen!' riep hij mij nog na. Ik mompelde wat onverstaanbaar en begon verder te lopen. Zou ze nog buiten zijn? Ik zuchtte eventjes en liep gewoon verder. Beck kwam ik halverwege de gang tegen en ze keek mij vragend aan.
    'Wat is er?' vroeg ik aan haar en deed mijn hoofd een beetje schuin. In haar hand zag ik mijn muts en ik glimlachte.
    'Heey je hebt hem! Waar lag hij nou?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lauren Campbell

    Ik glimlach. 'Ach dat hebben we allemaal wel een keertje,' grinnik ik. Ik kijk hem even aan en leg dan mijn hoofd weer terug op de plek waar die lag.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rikki Madeleine Beck

    "Wat is er?" vraagt hij en hij houd zijn hoofd schuin. Zijn ogen dwalen af en volgens mij ziet hij de muts in mijn hand want hij glimlacht.
    "Heey je hebt hem! Waar lag hij nou?" vraagt hij.
    "Gewoon buiten." antwoord ik. "Wat er is? Ik dacht dat je op je kamer zou zijn dus het is raar om je hier te treffen." Ik pers er een klein glimlachje uit voor hem.


    Your make-up is terrible

    [ik ga even naar weg, heb gisteren ook al de hele dag op mijn kamer gelegen.]


    Remember to be ridiculous.

    [ moet even naar een prijsuitreiking]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Deleon

    'Gewoon buiten. Wat er is? Ik dacht dat je op je kamer zou zijn dus het is raar om je hier te treffen,' zei ze en er kwam een klein glimlachje bij haar vandaan. Ik keek haar vragend aan.
    'Hij wou gaan slapen, of iets anders.. Dat is wat hij zei,' zei ik schouderophalend. 'Maar is er verder niets anders?' vroeg ik lichtelijk bezorgd aan haar. 'Je ziet op de één of ander manier er anders uit.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Hij wilde verder slapen, of iets anders... Dat is wat hij zei." zegt hou schouderophalend. "Maar is er verder niets anders? Je ziet er op de één of andere manier anders uit." Ik haal mijn schouders op.
    "Hij wilt gewoon mastruberen." zeg ik. "En nee er is niets anders. Ik zou niet weten wat er in zo'n korte tijd kan gebeuren." Ik kijk hem eventjes aan.
    "Ik heb honger." deel ik mede.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Hij wilt gewoon masturberen,' zei ze en ik moest eventjes lachen daarom. 'En nee er is niets anders. Ik zou niet weten wat er in zo'n korte tijd kan gebeuren,' zei ze daarna en keek mij daarna eventjes aan. Ze had daar gelijk in, maar met haar wist je het maar nooit. Ik wist het niet helemaal.
    'Ik heb honger,' zei ze en weer moest ik eventjes lachen.
    'Zullen we dan even kijken of er nog eten is? Je kan ook alleen. Het is maar net wat jij zelf wilt,' zei ik met een glimlachje. 'En ehm, mag ik trouwens mijn muts? of wou je hem nog vast houden?' voegde ik er nog met een klein lachje aan toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Zullen we dan even kijken of er nog eten is? Je kan ook alleen. Het is maar net wat jij zelf wilt." zei zegt hij met een glimlachje. "En ehm, mag ik trouwens mijn muts? of wou je hem nog vast houden?"
    "Ik denk dat hem maar hou." zeg ik pesterig maar steek mijn hand met de muts erin naar hem toe. Ik duw hem in zijn handen en trek mijn hand weer terug.
    "En je ziet maar wat je doet, mij maakt het niets uit." Met die woorden draai ik me om en loop ik naar de keuken.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ik denk dat hem maar hou,' zei ze pesterig, maar stak toch haar hand naar mij uit. Ze duwde de muts in mijn handen en trok daarna haar hand weer terug.
    'En je ziet maar wat je doet, mij maakt het niets uit,' zei ze en met die woorden draaide ze zichzelf om en liep weg. Verbaasd keek ik haar eventjes na en zette mijn muts op.
    'Beck!' riep ik dan toch en liep naar haar toe. 'Is er echt verder niets aan de hand?' vroeg ik zachtjes aan haar. 'Je doet nu zo anders. Komt het door net met Finn?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Beck!" roept hij en loopt naar me toe. Ik ga wat langzamer lopen. Zo te zien heeft hij gelijk zijn muts weer opgedaan.
    "Is er echt verder niets aan de hand? Je doet nu zo anders. Komt het door net met Finn?" vraagt hij.
    "Nee hoor." antwoord ik. "Ik heb gewoon honger. Vrouwen met honger zijn gevaarlijk, behalve als ze anorexia hebben. Dat heb ik niet." maak ik duidelijk en versnel mijn tempo weer.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Nee hoor. Ik heb gewoon honger. Vrouwen met honger zijn gevaarlijk, behalve als ze anorexia hebben. Dat heb ik niet,' zei ze en ze versnelde haar tempo weer. Ik liep met haar mee.
    'Maar zo net leek je van die honger geen last te hebben,' zei ik. Ik ging voor haar staan, pakte haar beet bij haar bovenarmen zodat ze zou gaan stoppen met lopen en liet haar vervolgens dan weer los.
    'Niet liegen hea Beck? Is er echt niets aan de hand. Alleen honger?' vroeg ik vriendelijk, maar bezorgd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Maar zo net leek je van die honger geen last te hebben." zegt hij en hij gaat voor mij staan. Hij pakt mij beet bij mijn bovenarmen zodat ik moet stoppen met lopen en laat me vervolgens weer los. Ik kijk hem boos aan.
    "Niet liegen hea Beck? Is er echt niets aan de hand. Alleen honger?" vraagt hij vriendelijk maar bezorgt.
    "Ja." antwoord ik scherp. "En raak me niet aan zonder toestemming." snauw ik waarna ik om hem heen loop en verder loop.
    "Ik heb gewoon honger. Normale honger." zeg ik nog snel.


    Your make-up is terrible

    [Vanavond ben ik er eventjes niet]

    Nathan Deleon

    'Ja,' zei ze scherp. 'En raak me niet aan zonder toestemming,' snauwde ze waarna ze om mij heen liep en weg liep.
    'Ik heb gewoon honger. Normale honger,' zei ze nog gauw. Ik keek haar na en besloot maar om niet weer achter haan aan te gaan. Daar zou nu alleen maar narigheid van komen.
    'Doe Beck, eet smakelijk,' zei ik nog tegen haar. Ik draaide mijzelf om en ging richting naar buiten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you