• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft

    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 15 en 20)
    Reden van verblijf:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Eva Graspriet
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Oh maar ik zal zeker lachen. Dat komt niet door jou. Het zal vast heel normaal zijn, denk ik,' lachte ze. 'En morgen zal het voor mij toch waziger zijn, of gedeeltes zijn niet meer helemaal... herkenbaar.' Eventjes keek ik haar weer aan.
    'Nu weet ik zeker dat ik ze voor me hou,' zei ik zachtjes en keek eventjes omlaag. 'Niet perse om jou, maar ik zal er niet veel aan hebben als je er om lacht aangezien het wel om iets serieus gaat.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jasper de Ridder
    Ik zag dat ze oprech was, en dat was deze keer niet alleen omdat ik dat zo ontzettend graag wou maar omdat haar ogen ook echt oprecht stonden. Ze drukte haar lippen weer op de mijne en ik glimlachte. Ik streelde zacht over haar onderrug en liet na een tijdje mijn tong over haar lippen glijden, vragend om toestemming.

    Sanne Hoogdoorn
    'Als jij dat wilt,' zei ik grinnikend. 'Het is echt heel vreemd als je me opeens achter zo'n vogel aan ziet rennen hoor.'
    Ik keek hem glimlachend aan en plaatste mijn lippen op de zijne.


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    "Nu weet ik zeker dat ik ze voor me hou." zegt hij zacht en hij kijkt weg. "Niet perse om jou, maar ik zal er niet veel aan hebben als je er om lacht aangezien het wel om iets serieus gaat." Ik sla mijn hand voor mijn mond.
    "Dan beloof ik je dat ik niet zal lachen!" zeg ik wat luid. "Anders... Mag je me zoenen." grijns ik op een zachtere toon.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Dan beloof ik je dat ik niet zal lachen!' zei ze wat luid. Ik schrok daar lichtjes van. 'Anders... Mag je me zoenen,' zei ze op een zachtere toon. Ik lachte zachtjes en keek toch eventjes naar Beck. Ze grijnsde en dat bezorgde mij een glimlach.
    'Je mag ook gewoon zeggen dat je mijn gedachten graag wilt horen,' zei ik met hetzelfde glimlachje. Ik legde mijn hand voor haar lege hand en hoopte dat ze de hint begreep en het ook wou.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lauren Campbell

    Gewillig open ik mijn mond en druk mezelf dichter tegen hem aan. Met mijn Hand ga ik door zijn haar en de ander laat ik op zijn onderbuik rusten. Volgens mij geloofde Jasper me wel...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jason van Huyse
    'Als jij dat wilt,' zei ze grinnikend. 'Het is echt heel vreemd als je me opeens achter zo'n vogel aan ziet rennen hoor.'En nog voor ik iets kon zeggen drukte ze haar lippen op de mijne.Ik kuste haar terug en ging met mijn tong tegen haar mond vragend voor toestemming.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rikki Madeleine Beck

    "Je mag ook gewoon zeggen da je mijn gedachten graag wilt horen." zegt hij en legt zijn hand voor mijn hand. Ik pak zijn hand vast.
    "Natuurlijk wil ik dat graag." grinnik ik. "Je bent uitermate interessant, Nathan." zeg ik zo serieus mogelijk.


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    Ik boog naar voren waardoor zij uiteindelijk met haar rug op de laken terechtkwam. Ik hield mezelf met een arm omhoog terwijl de ander om haar middel lag.

    Sanne Hoogdoorn
    Ik opende mijn mond gewillig en liet mijn armen om haar nek glijden waarna ik mijn vingers in zijn haar haakte. Zijn tong ontmoette de mijne en een warm gevoel overspoelde mijn lichaam.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik trek hem dichter op me, waardoor hij boven op me valt. Zijn volle gewicht belandt op mijn lichaam. 'Oef,' lach ik. Ik kijk hem lachend aan. 'Je plet mijn lichaam een beetje,' grijns ik. Ik draai ons behendig om en kijk hem triomfantelijk aan. 'Dat is beter,' grijns ik en ik geef hem weer een kus.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Deleon

    Ze pakte mijn hand vast en vrijwel gelijk vouwde ik mijn vingers eromheen.
    'Natuurlijk wil ik dat graag,' grinnikte en ik keek haar eventjes aan met een glimlachje. 'Je bent uitermate interessant, Nathan,' zei ze daarna behoorlijk serieus. Het glimlachje bleef nog eventjes op mijn gezicht staan terwijl ik alweer naar voren keek.
    'Ik had je toch verteld over de eerste keren dat ik seks heb gehad dat ik het gewoon haast niet doorhad, geen controle had? Het gebeurde gewoon. Ik wist wel wat ik deed en zo, maar het gebeurde er zonder er ook maar echt over na te denken.' Ik stopte eventjes met praten. Niet om op antwoord te wachten van Beck, maar om na te denken over de volgende woorden.
    'De eerste keer dat ik iemand verkrachtte.. Ik merkte dat ik volledige controle had. Alles wat ik deed, deed ik terwijl ik erover na had gedacht. Het gebeurde niet zomaar, het gebeurde omdat ik het bewust wou.' Nu stopte ik wel eventjes met praten omdat ik de reactie wou zien en horen van Beck, dus keek ik haar aan en ik kneep zachtjes in haar hand.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik had je toch verteld over de eerste keren dat ik seks heb gehad dat ik het gewoon haast niet doorhad, geen controle had? Het gebeurde gewoon. Ik wist wel wat ik deed en zo, maar het gebeurde er zonder er ook maar echt over na te denken." Hij stopt eventjes en ik knik op zijn woorden terwijl ik stil ben. Over seks kan ik niet meepraten.
    "De eerste keer dat ik iemand verkrachtte.. Ik merkte dat ik volledige controle had. Alles wat ik deed, deed ik terwijl ik erover na had gedacht. Het gebeurde niet zomaar, het gebeurde omdat ik het bewust wou." Hij stopt weer met praten en knijpt zacht in mijn hand. Ik geef een zacht knijpje terug en denk na over mijn woorden.
    "Het klinkt ergens best logisch. Maar er is alsnog een onderscheid tussen goede en slechte controle." zeg ik. "Als je controle wilde, kon je toch ook naar een hoer toegaan, of iemand die het toestond?" fluister ik en de adem stokt in mijn keel omdat ik erover na denk. Tot nu toe heb ik dat niet gedaan maar nu kan ik het gewoon voor me zien.


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    'Ik denk het wel,' zei ik glimlachend. 'Maar volgens mij was het niet helemaal mijn schuld dat ik je bijna plette lief.'
    Een glimlach was op mijn gezicht verschenen en ik streelde haar haar met de hand die niet om haar middel lag.


    Remember to be ridiculous.

    Squib schreef:
    [Jasper heeft Jade in de steek gelaten en het eten is afgelopen.]
    [hoe bedoe je in de steek gelaten dat hij weg is gegaan. En naar wie kan Jade heen?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Lauren Campbell

    'Ja dat was mijn schuld,' lach ik weer. 'Maar nu lig ik wel lekker.' Ik geef hem nog een kus en leg dan mijn hoofd op zijn borstkas. 'Waarom vergeef je me dit allemaal? Ik bedoel... Tja... Ik ben slecht geweest.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    'Jij bent niet de enige van ons twee die harten heeft gebroken,' legde ik uit n ik legde mijn hnd op haar wang. 'Ik ook, dus de vraag is eerder of jij mij wel moet vertrouwen als of ik jou moet vertrouwen.'


    Remember to be ridiculous.