• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 10:39 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Blaine, kan ik iets voor je doen?' vraagt een jongensstem. Ik schrik en draai me om en ga recht zitten. Ik kijk Alex met rode ogen aan en veeg mijn tranen weg. 'Nee, dat hoeft niet' zeg ik schor en kijk naar de grond. Ik zuchtte zachtjes, oja. Ik had later een gesprek met hem. Ik zou gewoon luisteren en hem advies geven. 'Als je wilt, kunnen we de gesprek nu doen?' vraag ik schor en kijk hem twijfelend aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Lizz
    "misschien wel slim ja" zeg ik en kijk hem even aan.

    Rachel
    Ik laat mijn hoofd even op zijn schouder rusten "i love you" mompel ik zacht in zijn hoor.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Ik sms Rach anders wel, voordat ik ze stoor of zo. En dan zou Finn helemaal een hekel aan me krijgen.' grinnikte iik en pakte mijn mobiel en sms'te Rachel. 'Hey Rach, ik wil jullie niet storen, dus daarom sms ik even. Maar Lizz is zojuist met Kurt naar het ziekenhuis geweest, zijn arm is gebroken. Verder weet ik ook niet hoe of wat. Gr Mitch.' verstuurde ik.

    Finn

    'Ik hou ook van jou.' fluisterde ik zachtjes terug waarna ik plaats neem op de zetel en haar op mijn schoot trekt en hartstochtelijk zoent.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Alex Grey:
    'Weet je het zeker? Want volgens mij ben jij degene die nu steunt kunt gebruiken.' zeg ik en ga naar binnen en ga naast hem zitten op bed.
    'Mijn verhaal kan wachten.
    Als je wilt mag je je hart luchten bij mij' zeg ik


    Music is my life

    Lizz
    Ik knikte begripend. Ineens bedenk ik me dat ik vergeten ben om op de foto gte gaan met Damon "fuck" roep ik daarom ook.

    Rachel
    .
    Ik negeer mijn mobieltje, ik bedoel het is maar een sms. Ik open mijn mond een stukje en tik met mijn tong tegen zijn lip aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Wat is er?' vroeg ik verbaasd omdat ze ''fuck'' riep en keek haar vragend en een tikje verontwaardigd aan.

    Finn

    Ik opende mijn mond en zocht haar tong mijn hand streelde haar liefdevol langs haar wang en mijn andere hand streelde haar rug zachtjes om kippenvel van te krijgen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik kijk hem onderzoekend aan, maar zuchtte zachtjes. Ach, waarom niet. Ik heb het toch al verpest, dus kan ik net zo goed gewoon zeggen tegen hem. 'Het is uit' zeg ik schor. Hij wist wel wat ik bedoelde. Hij wist dat ik met Kurt had, nu was hij mijn ex..


    One Who Travels A Higher Path.

    Lizz
    ik grinnik even "ben vergeten om op de foto te gaan met Damon en of sebas" mopperde ik. Hij kon er slecht tegen als iemand schold.

    Rachel
    Kippenvel trok over mijn ligaaam. Onze tongen vonden elkaar en ik trok hem meer naar me toe.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Is dat een reden om te schelden?' vroeg ik waarna ik rond keek. 'Je krijgt er vast nog wel een kans voor, ik weet niet of Damon en Sebastian nu wel tijd hebben.' zei ik tegen haar.

    Finn

    Ik zoende haar iets ruwer, maar nog steeds dat het liefdevol was. Mijn handen liet ik voorzichtig onder haar shirt gaan en streelde zachtjes haar onderbuik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Lizz
    "sorry broertje" ik zucht even inderdaad ik zou het krijgen.

    Rachel[lolz bij glee maken finchell het nu ook gelijk weer goed en bekken.
    sex in de woonkamer yeiah gelukkig zit er nu niemand]
    Ik glimlach alsa ik zijn handen over mijn buik en ik liet mijn handen glippen onder zijn shirt over zijn six-pack


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Grey:
    Ik frons en leg mijn hand op zijn schouder als troost gebaar
    'ik vind dat echt rot voor je, dat meen ik echt.' lieg ik
    ik vind het helemaal niet erg maar ja..
    'waarschijnlijk is het beter zo
    in het begin is het voor beiden even zuur maar uiteindelijk
    word het wel beter' zeg ik..


    Music is my life

    Mitchell

    'Het is oké, Lizz. Je kan het altijd proberen, maar als ze geen tijd voor je hebben moet je dat natuurlijk ook accepteren.' zei ik lief tegen haar.

    Finn

    Ik plaatste mijn lippen in haar nek en plaatste daar liefdevolle kusjes, vervolgens stopte ik om haar shirt uit te trekken, maar keek haar aan. 'Weet je zeker dat je nu wilt?' vroeg ik. De vorige keer was ik nogal dwingend over gekomen, en dat wilde ik nu niet.

    [Hahaha, nu je het zegt, ja. XD]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knikte, maar toen zijn hand mijn shirt wou uitdoen hield ik hem tegen "we zijn in de woonkamer" fluister ik zacht en glimlach. Wat hield ik van deze maffe jongen.

    Lizz
    "ik weet het mitch als hij geen tijd heeft zal ik gewoon moeten wachten"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Ik hoop het' zeg ik schor en zacht. Ik draai me naar hem om en kijk hem doordringend aan. 'Doe Kurt, alsjeblieft niets. Hij heeft het al zwaar, omdat ik het heb uitgemaakt met hem. Hij heeft pijn en ik wil niet dat hij iets overkomt' zeg ik gemeend en kijk hem aan. Als hij wat deed tegen Kurt, dan zou ik hem echt slaan. Ook al was Kurt mijn ex nu. Ik wou dat er niets overkwam met hem..


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    ik stond op, ik had geen idee hoelang ik hier gezeten had. Maar door mijn gedachten werd ik langzaam gek en liep ik met snelle passen weg, ergens naar toe. Ik wist niet eens waar naar toe. Het was al donker, en niet zo slim om alleen over straat te gaan in een land dat ik niet kende, maar het kon me op dit moment echt helemaal niets schelen. Dan gebeurde er maar wat, ik was alles toch zat en zag toch niets meer zitten. Ik kwam aan bij het boulevard, die prachtig verlicht was.. Ik ging op een bankje zitten en keek naar de zee, tot hoever het te zien was. Ik hoorde dat de golven wild waren en dat het vloed was, ongemerkt rolden er tranen over mijn wangen heen. Ik kan echt niet zonder hem..

    Finn

    'Dan gaan we toch naar onze kamer,' grijnsde ik ondeugend waarna ik haar optilde en snel naar de kamer liep. Ik legde haar voorzichtig op bed en draaide de deur op slot. Vervolgens liep ik met snelle passen naar haar toe en zoende ik haar hartstochtelijk.

    Mitchell

    'Weet je waar hij is?' vroeg ik dan aan haar, want ik had hem niet meer gezien omdat ik de hele tijd met Rachel aan het praten was.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.