Kurt
'Oké, ik zal je alles vertellen. Maar wees gewaarschuwd, het is heel veel.' zei ik. Ik moest mezelf dwingen om dit te zeggen tegen hem. Misschien zou het inderdaad opluchten. 'Het begon allemaal op de eerste schooldag, de hele dag waren er spanningen op school en iedereen had ruzie met iedereen leek het wel. Een kennis van ons werd neergeschoten, op die dag raakten we aan de praat en beseften we dat we gevoelens voor elkaar hadden.' vertelde ik, en glimlachte onbewust toen ik terug dacht. Ik was zo ongelofelijk verlegen en moest telkens blozen, ook was ik jaloers op Quinn. Het was zo ongelofelijk romantisch toen hij When I get you alone voor me zong, dat was het gelukkigste moment uit mijn leven. Ik zuchtte en ging verder. 'We kregen een relatie, maar al gauw was een een populair meisje op school, Alexys. Ze werkte samen met een jongen die me vroeger altijd pestte, Dave.' vertelde ik. 'Ze wilden ons beiden uit elkaar halen, en het was nog bijna gelukt ook.' Ik zuchtte toen ik terug dacht aan dat moment. 'Het was goed gekomen, maar later kreeg Blaine, mijn ex, een verontruste sms'je van Alexys. Ze had zelfmoord gepleegd en hij was net te laat om haar te redden. Ik was naar hem toegerend, maar hij duwde me telkens van zich af. Hij had namelijk een trauma opgelopen.' vertelde ik zuchtend. Ik rilde even toen ik terug dacht aan al dat bloed en Alexys' levenloze lichaam. 'Hij maakte het in een opwelling uit met me, en ik voelde me net zoals nu vreselijk. Maar na een tijdje maakte hij het weer goed.' zei ik. Ik besloot om het verhaal minder in details te vertellen, zodat ik eerder klaar zou zijn. 'Daarna vroeg een vriend of we mee uit wilden, ik had er enorm veel zin in maar hij was er niet zo enthousiast over. Blaine stond erop dat ik met die vriend mee ging, maar was jaloers op die jongen. Hij dacht dat ik hem leuk vond en ging vreemd met een andere jongen. Ik kreeg een auto ongeluk en raakte voor een korte tijd in coma, toen ik na een tijdje bij kwam vertelde hij het me en was ik boos en verdrietig. Maar na een paar dagen wilde ik gewoon opnieuw beginnen, ik kon gewoon niet zonder hem. Maar ik was wel telkens jaloers. Ik checkte zelfs zijn telefoon om te kijken dat hij niet vreemd ging.' vertelde ik en zuchtte nogmaals. Ik hoopte maar niet dat hij zou schrikken en weg zou gaan. 'Het bleek ook nog eens dat hij een ziekte had, en nu zouden we dus gezellig op vakantie gaan. Hij heeft problemen met zijn vader, omdat hij op jongens valt en dat vind die vader niet goed. En er is een jongen mee, die ons altijd pestte. Het begon steeds erger te worden, die jongen werd telkens heel erg boos en bedreigde mij en mijn beste vriendin. Hij heeft mijn beste vriendin ook nog eens heel veel pijn gedaan en wilde mij in elkaar slaan. Later heeft die jongen mijn broer bijna neergestoken en bedreigde hij mij ook met een mes.' zuchtte ik. 'Die jongen wilde Blaine spreken, om zijn excuses aan te bieden, en ik schoot in paniek omdat ik dacht dat hij hem iets aan wilde doen.' zuchtte ik. Misschien was ik inderdaad wantrouwig maar na wat er allemaal gebeurt was, was dat toch oook niet raar? 'We kregen erge ruzie, en onderweg had ik zijn vader gebeld om hem te vertellen dat Blaine zich ongelukkig voelde, ik wilde hem helpen.. Maar die vader werd alleen nog maar bozer op ons.' verzuchtte ik waarna ik hem aan keek. Het verhaal over mijn gebroken arm en alles zou ik maar achterwegen laten. 'Uiteindelijk maakte hij het weer uit, omdat hij alles zat was en geen gevoelens meer had voor me.' zei ik. Ik haalde even diep adem toen alles er uit was. Ik moest toegeven, het luchtte zeker op.. Ik keek Steven aan en hoopte dat hij niet te erg geschrokken was.
[Woooow.. Dit is zeker te weten mijn langste post ooit ]
Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.