• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 10:39 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Oké, ik zal je alles vertellen. Maar wees gewaarschuwd, het is heel veel.' zei ik. Ik moest mezelf dwingen om dit te zeggen tegen hem. Misschien zou het inderdaad opluchten. 'Het begon allemaal op de eerste schooldag, de hele dag waren er spanningen op school en iedereen had ruzie met iedereen leek het wel. Een kennis van ons werd neergeschoten, op die dag raakten we aan de praat en beseften we dat we gevoelens voor elkaar hadden.' vertelde ik, en glimlachte onbewust toen ik terug dacht. Ik was zo ongelofelijk verlegen en moest telkens blozen, ook was ik jaloers op Quinn. Het was zo ongelofelijk romantisch toen hij When I get you alone voor me zong, dat was het gelukkigste moment uit mijn leven. Ik zuchtte en ging verder. 'We kregen een relatie, maar al gauw was een een populair meisje op school, Alexys. Ze werkte samen met een jongen die me vroeger altijd pestte, Dave.' vertelde ik. 'Ze wilden ons beiden uit elkaar halen, en het was nog bijna gelukt ook.' Ik zuchtte toen ik terug dacht aan dat moment. 'Het was goed gekomen, maar later kreeg Blaine, mijn ex, een verontruste sms'je van Alexys. Ze had zelfmoord gepleegd en hij was net te laat om haar te redden. Ik was naar hem toegerend, maar hij duwde me telkens van zich af. Hij had namelijk een trauma opgelopen.' vertelde ik zuchtend. Ik rilde even toen ik terug dacht aan al dat bloed en Alexys' levenloze lichaam. 'Hij maakte het in een opwelling uit met me, en ik voelde me net zoals nu vreselijk. Maar na een tijdje maakte hij het weer goed.' zei ik. Ik besloot om het verhaal minder in details te vertellen, zodat ik eerder klaar zou zijn. 'Daarna vroeg een vriend of we mee uit wilden, ik had er enorm veel zin in maar hij was er niet zo enthousiast over. Blaine stond erop dat ik met die vriend mee ging, maar was jaloers op die jongen. Hij dacht dat ik hem leuk vond en ging vreemd met een andere jongen. Ik kreeg een auto ongeluk en raakte voor een korte tijd in coma, toen ik na een tijdje bij kwam vertelde hij het me en was ik boos en verdrietig. Maar na een paar dagen wilde ik gewoon opnieuw beginnen, ik kon gewoon niet zonder hem. Maar ik was wel telkens jaloers. Ik checkte zelfs zijn telefoon om te kijken dat hij niet vreemd ging.' vertelde ik en zuchtte nogmaals. Ik hoopte maar niet dat hij zou schrikken en weg zou gaan. 'Het bleek ook nog eens dat hij een ziekte had, en nu zouden we dus gezellig op vakantie gaan. Hij heeft problemen met zijn vader, omdat hij op jongens valt en dat vind die vader niet goed. En er is een jongen mee, die ons altijd pestte. Het begon steeds erger te worden, die jongen werd telkens heel erg boos en bedreigde mij en mijn beste vriendin. Hij heeft mijn beste vriendin ook nog eens heel veel pijn gedaan en wilde mij in elkaar slaan. Later heeft die jongen mijn broer bijna neergestoken en bedreigde hij mij ook met een mes.' zuchtte ik. 'Die jongen wilde Blaine spreken, om zijn excuses aan te bieden, en ik schoot in paniek omdat ik dacht dat hij hem iets aan wilde doen.' zuchtte ik. Misschien was ik inderdaad wantrouwig maar na wat er allemaal gebeurt was, was dat toch oook niet raar? 'We kregen erge ruzie, en onderweg had ik zijn vader gebeld om hem te vertellen dat Blaine zich ongelukkig voelde, ik wilde hem helpen.. Maar die vader werd alleen nog maar bozer op ons.' verzuchtte ik waarna ik hem aan keek. Het verhaal over mijn gebroken arm en alles zou ik maar achterwegen laten. 'Uiteindelijk maakte hij het weer uit, omdat hij alles zat was en geen gevoelens meer had voor me.' zei ik. Ik haalde even diep adem toen alles er uit was. Ik moest toegeven, het luchtte zeker op.. Ik keek Steven aan en hoopte dat hij niet te erg geschrokken was.

    [Woooow.. Dit is zeker te weten mijn langste post ooit XD]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Omg.. En nu wil je dat ik het helemaal ga lezen. O.o Hahaahah, was een grapje, maar mijn god.. XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    [Ja, Steven wilde dat Kurt zijn verhaal vertelde, dus als hij dat doet. Dan doet hij dat meteen goed. XD]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Hahah, inderdaad! Als je iets moet doen, moet je het ook goed doen. XD Maar ik heb het gelezen. Mijn post komt dalijk dan. XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    Steven Black:

    Ik kijk hem ongelovig aan, na zijn verhaal. En laat alle woorden tot me doordringen. 'Dat is vreselijk voor je' zeg ik gemeend en kijk hem volmedelijden en geschrokken aan. Dat was vreselijk.. Dat wenst je niemand, om zulke dingen mee te maken. 'Ik begrijp Blaine ook, waarom hij zo doet, het is niet niks' zeg ik eerlijk en kijk Kurt aan. 'Zulke dingen is zeker niet niks en het valt hem gewoon behoorlijk zwaar. Ik begrijp jou ook, natuurlijk. Het is voor jou ook niet leuk, maar iedereen verwerkt het anders en hij doet het op zijn manier' zeg ik rustig. 'Misschien moet je hem gewoon laten en zijn eigen weg laten gaan en jij de jouwe. Ik zie aan je dat je nu opgelucht voelt en dat is goed' zeg ik glimlachend en wrijf over zijn rug heen, als steun. 'Kurt, je bent echt een dappere jongen en ook een lieve. Je moet jezelf ook even tot rust laten brengen voor alles. Vergeet Blaine eventjes en denk nu aan jezelf. Je kan altijd naar mij toekomen om je gevoelens te vertellen. Ik luister graag' zeg ik gemeend en glimlach zwak naar hem. Het was zeker niets voor hem. Ik begreep hun allebei heel goed, waarom ze zo deden. Ik zou niet weten, hoe ik moest handelen of moest voelen, of wat moest doen. Ik kijk Kurt aan en zuchte zachtjes.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Dank je,' zei ik terwijl ik hem door mijn tranen heen dankbaar aan keek. 'Ik voel me inderdaad een stuk beter, en ik denk dat je gelijk hebt..' zei ik zuchtend. Ik moest Blaine vergeten, en aan mezelf denken. Ik nummerde mezelf altijd weg en dacht altijd eerst aan iemand anders, en dan pas aan mezelf. Nu moest ik even aan mezelf denken. 'Als er ooit iets is wat ik voor jou kan doen.' zei ik dankbaar tegen hem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Steven Black:

    'Kurt, het is niets. Ik help graag mensen, zo ben ik' zeg ik glimlachend en wrijf nog even over zijn rug, waarnaar ik mijn hand op mijn schoot leg. 'Mag ik je nummer hebben?' vraag ik verlegen aan hem en kijk hem afwachtend aan. Ik wou graag vrienden met hem worden en als hij nood had aan een luisterende oor kon hij me bellen of sms'en.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Natuurlijk,' zei ik al iets vrolijker, ik haalde mijn mobiel uit mijn zak en noemde mijn nummer op zodat hij het kon op slaan in zijn mobiel. Ik mocht Steven, hij was heel aardig en kon erg goed luisteren en goed advies geven. En hij zag er ook nog eens een keer goed uit. 'Je bent echt lief, weet je dat?' vroeg ik vervolgens aan hem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Steven Black:

    Ik bloosde hevig, ik kon nooit tegen complimentjes. En haalde een hand door mijn haar en keek Kurt glimlachend aan en kijk weg van hem, waarnaar ik naar de zee kijk. Vervolgens doe ik mijn mobiel ook in mijn zak en kijk hem weer aan. 'Ik kan het niet geloven, dat zo'n lieve jongen gekwets kan worden' zei ik somber en keek hem in zijn ogen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik begon ook lichtjes te blozen en keek ook naar de zee, complimenten waren altijd wel een zwakke plek bij mij. 'Echt bedankt,' zei ik nogmaals. Ik was hem echt heel erg dankbaar en vervolgens keek ik hem weer aan. 'Misschien kun je iets meer over jezelf vertellen, aangezien ik net mijn hele levensverhaal verteld heb aan je. Ik wil ook wel wat meer weten over jouw leven.' zei ik glimlachend. Ik keek hem belangstellend aan waarna ik mijn benen over elkaar sloeg.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinn

    Opgewekt strompelde ik het huis in met de fles nog in mijn hand.
    Mijn kleren waren nog steeds kletsnat, maar veel kon het me niet schelen aangezien het ooit toch wel op moest drogen.
    Met veel moeite, raakte ik uiteindelijk toch de trap op maar kon me niet meer herinneren waar dat ik mijn kamer zich juist bevond.
    Ik opende dan maar elke deur die ik tegenkwam hopend dat ik ooit de juiste zou vinden.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Steven Black:

    'Ow, het spijt me' zeg ik veronschuldigend en kijk hem aan. 'Ik ben Steven en 18 jaar oud' zeg ik lachend en kijk naar de zee. 'Mijn levensverhaal is niet zo boeiend als de jouwe' zeg ik zachtjes en zuchte. 'Ik ben geboren in Nieuw Zeeland en woonde met mijn ouders daar. We hadden alles, een mooi huis, werk, een liefdevol gezin. Ik heb geen broer's of zussen, dus enigskind. We leefde daar gelukkig, plots toen ik 7 jaar werd. Veranderde alles, mijn vader was plots overleden, we wisten niet hoe dat kwam. Mijn moeder was gebroken, ik wist niet zoveel, dus probeerde ik mijn moeder op te vrolijken. Daardoor dat ze gebroken en verdrietig was, verloor ze haar baan en ging een tijdje niet goed met haar' vertel ik somber en staar voor me uit. 'Ik weet niet wat het was, maar ik heb haar geholpen om weer bovenop te komen. Mijn moeder had een kennis en die hielp haar weer met werk en zo kwamen we in spanje terecht. Sindsdien woon ik met mijn moeder nu in spanje en het gaat geweldig. We hebben een nieuw leven opgebouwd samen en we zijn gelukkig' zeg ik gelukkig en kijk Kurt aan. 'Ik hou echt van me moeder, ik kan niet zonder haar. Ze weet dat ik op jongens val en ze is trots op me, omdat ik mezelf kan zijn en ben. Heb liefdevolle vrienden die me ook erin steunen net als mijn moeder' zeg ik glimlachend. 'Ik heb mijn middelbaar afgerond en weet nog niet wat ik wil worden en nu heb ik een bijbaantje bij een bakker, hier in de buurt' zeg ik lachend en geniet van de zee en de geluiden om ons heen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik glimlachte aan het einde van zijn verhaal, het is knap hoe hij en zijn moeder er weer bovenop gekomen waren, daar had ik echt bewondering voor. Ik wist hoe hij zich voelde. 'Ik was ongeveer net zo oud als jou toen mijn moeder overleed,' vertelde ik aan hem, het voelde allemaal gewoon zo vertrouwd bij hem. 'En net zoals jou, zijn mijn vader en ik er ook weer bovenop gekomen. Hij weet ook dat ik op jongens val en steunt me. Hij houdt van me om wie ik ben.' zei ik trots. 'Mijn vader heeft nu een nieuwe vrouw, en ze is een schat. Ik was net zoals jou ook altijd enigskind, maar nu heb ik een stiefbroer. Hij is ook heel lief, maar soms kunnen we totaal niet met elkaar over weg, maar we kunnen ook echt niet meer zonder elkaar. Dus zoals echte broers.' vertelde ik aan hem. 'Wij hebben eigenlijk best veel gemeen met elkaar, als je dit zo hoort.' glimlachte ik.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 23:58 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Ik ga slapen, tot morgen!)


    One Who Travels A Higher Path.

    [Welterusten en tot morgen!]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.