• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 10:39 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    rachel
    Ik glimlahc "die andere zijn ook erg goed" ik kijk even naar buiten.

    lizz
    Ik liep naar de balie en begon in het spaans dingen te zeggen. Ze zeiden dat we zo geholpen konden worden en naar welke afdeling. ik bedankte de man e nliep naar de afdeling.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Nou, als ze allemaal zo goed zijn als jou, moet jullie team onverslaanbaar zijn.' zei ik. Ze was echt ongelofelijk goed!

    Kurt

    Lizz bracht mij naar de afdeling en ik keek haar weer aan met betraande ogen. 'Dankje,' zei ik schor. 'Voor alles, Lizz..' ik beet op de binnenkant van mijn wang en probeerde nog een huilbui te onderdrukken.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Ik grinik "je moet Mercedes eens horen en kurt en blaine en Finn echt super goed allemaal" zei ik vrolijk

    Lizz
    Ik knikte "geen dank" ik omhles hem even. Daarna worden we geroepen. Ik leg snel wat dingen uit en vertaal voor Kurt dat hij gips krijgt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Nu maak je me nog nieuwsgieriger,' zei ik lachend. 'Nee serieus, blijkbaar ben ik in een villa belandt met alleen maar talenten.' zei ik.

    Kurt

    Een gekwelde zucht verliet mijn mond. Gips? Dat betekende dat ik sowieso niet meer kom zwemmen. Maarja, wat maakte het allemaal ook uit. Ik zal toch de hele vakantie mijn bed niet meer uitkomen.
    Na een tijdje zat mijn arm helemaal in het gips, maar deed het tenminste geen pijn meer. 'Dit ziet er niet uit.' verzuchtte ik, terwijl ik mijn arm bekeek.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel[mijn ouders zijn ff heel raar aan het dansen enzo]
    Ik grinnik "Mike kan heel goed dansen"" ik grinik weer. "lust je iets te drinken?" ik merkte dat ik aardig dorst had.

    Lizz
    Ik lahc even om kurt "als je wilt kan ik er wel iets op tekenen" stel ik voor. Ik had een boek vol ontwerpen voor van alles. Ik pakte Kurts hadn en we liepen naar de auto. En even voelde ik me gelukkig, alsof ik heel veel vrienden had.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Ja, graag. Doe maar gewoon wat, maakt niet uit wat.' glimlachte ik dankbaar naar haar.

    Kurt

    Ik glimlachte zwakjes, maar de glimlach was niet gemeend. 'Graag, dan is het tenminste niet zo saai.' zei ik en liep met Lizz mee en stapte in de auto. Waarom moest het nou per se mijn rechterarm zijn? Ik was rechts en nu moest ik alles links gaan doen.

    [Haha, da fuq? Waarom?? XD]

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 9:10 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knikte en liep naar de keuken. Daar zag ik een paar mensjes en ook Finn met drank staan. Ik negeerde het maar en pakte uit de koelkast een pak sap en twee glazen.

    Lizz

    Ik hielp hem te iztten dit keer naast me. "wil je erover praten?" ik kijk hem vragend aan. Ik begreep hem als hij dat niet wou

    [kweenie maar eerst ging mijn moeder me laten shrikken achter elkaar en pooken]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Rachel,' zei ik en liep naar haar toe. 'Kunnen we zo misschien even praten?' vroeg ik terwijl ik bij haar ging staan.

    Kurt

    Ik zuchtte, ik was het raar wel verschuldigd. 'Om alles kort samen te vatten, mijn vriend heeft het weer uitgemaakt, omdat ik een domme fout gemaakt heb. En nog meer redenen..' zei ik waarna er weer tranen over mijn wangen rolden.

    [Okee, vaag? XD]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    {goedemorgen heb ik nog wat gemist ?}


    Music is my life

    [ik moet gaan]
    rachel
    Ik zucht even naar Finn "is goed ik zit in de woonkamer" zeg ik zacht en loop terug. Snel schenk ik de glazen in en ga op de bank zitten.

    Lizz
    Ik wrijf medelevend over zijn arm "zo'n lieve jongen echt " zeg ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik liep achter haar aan de woonkamer in en zag Mitchell zitten en zuchtte weer zachtjes. 'Ik had eigenlijk gehoopt dat we dit gesprek met z'n tweeën konden doen.' zei ik waarna ik Mitchell aan keek. 'No offence.' zei ik maar voordat het weer eens hatelijk over kwam.

    Kurt

    'Blijkbaar vind mijn vriend dat niet,' zei ik zuchtend. 'Ik bedoel mijn ex.' ik veegde mijn tranen van mijn gezicht en zuchtte. 'Ik wil het gewoon allemaal niet meer.' zei ik met een schorre stem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinn

    Ik had al enkele drankjes op wanneer ik de alcohol eindelijk begon te voelen.
    Mijn hoofd was wat aan de lichte kant geworden, maar ik wist ongeveer nog wel wat ik deed.
    Voor de zoveelste keer vulde ik mijn drankje bij en ging er mee dansen terwijl ik er nog wat van dronk.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Noah Puckerman
    Ik schud lachend mijn hoofd om Quinn
    'Jij hebt er zin in' zeg ik opmerkend
    en neem nog een grote slok van mijn drankje.


    Music is my life

    Quinn

    "Inderdaad," Lachte ik en stopte even met dansen. "Ik had wat nood aan ontspanning, jij niet dan?"
    Het jaar was nog maar net begonnen en toch zat het al vol met drama, ik was ergens wel benieuwd wat er in de loop van het jaar nog allemaal zou gebeuren dat voor nogmaals een overdosis drama kon bezorgen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Noah Puckerman
    ik kijk naar Quinn, ik snap maar al te goed wat ze bedoeld
    Alles is zo vermoeiend soms is het gewoon nodig om helemaal los te gaan
    Iedereen heeft zijn of haar eigen problemen daarom is het lekker om te feesten en te drinken
    'Ik had gewoon nood aan wat drank' grijns ik


    Music is my life