• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 10:39 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    lizz
    Grijnzend trek ik Scary Movie 5 uit de kast. "this one" Ik stopte het erin en ging tegen Mitch aanliggen met mijn hoofd op zijn schouder.

    Rachel
    Zodra hij begint hard te stoten kreun ik ook wat harder. Ik bol mijn onder lichaam zodat hij verder kan. Het heerlijke gevoel wordt steeds erger


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ze bolde haar lichaam zodat ik gemakkelijker verder kon stoten. Mijn lippen liet ik weer afglijden naar haar nek en daar zoog ik redelijk hard.

    Mitchell

    'Goed, ik haal even iets lekkers.' zei ik waarna ik een bak chips haalde en twee grote glazen cola met ijs en het voor ons neer zette. Ik ging weer zitten op de bank en keek haar even aan. 'Wie heeft er nou luxe nodig?' grapte ik, denkend aan Damons bioscoopje in zijn villa.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik glimlachte, dat zou een zuigzoen worden. Ik voelde dat ik klaarkwam. Niet dat ik het hoefde te zeggen want ik was toch al zwanger. Trillend kwam ik klaar maar ging verder tot Finn klaar was.

    Lizz
    Ik grijnsde naar hem. "wij niet" Ik nam een slokje cola en propte de bak tussen ons in en nam een handje.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik voelde dat Rachel klaar kwam, en voor mijn duurde het ook niet lang. Ik bleef doorstoten in dit ritme en kwam daarna schokkend en kreunend klaar. Daarna ging ik uit haar en sloot ik even mijn ogen om op adem te komen.

    Mitchell

    Ik glimlachte en keek naar de film, ondertussen nam ik ook een handje chips en ging ik een beetje achterover geleund zitten.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Nadat Finn ook klaar was plofte hij naast me neer. Ik zag dat het al redelijk llaat was en trok de deken over ons heen terwijl ik tegen Finn ging aan liggen.

    Lizz
    Ik keek naar de film en langzaam werden mijn ogen zwaar. Met mijn hoofd nog steeds op zijn schouder, maar hij zakte langzaam. viel ik in een diepe rustige slaap.

    [zo nieuwe dag??]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik ga even eten, tot zo!]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [eetse]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Steven Black:

    Ik kijk hem zwak glimlachend aan, waarnaar hij zijn tranen weg veegde en me aankeek. 'Ik wil je niet kwetsen of iets..' zeg ik voorzichting en kijk hem aan. 'Maar ik weet wanneer mensen liegen' zeg ik zachtjes en kijk bezorgd. 'Je kan het beter zeggen aan iemand die je niet kent om even alles te luchten, dan dat je het opkropt' zeg ik gemeend en bezorgd.

    (Een nieuwe dag kan niet, want Kurt en Steven zijn net bezig met praten, anders is het ook zo raar.)

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 20:47 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    [Liefst even geen nieuwe dag...ik wacht tot Sebtana reageert.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Alex Grey:
    ik krijg licht kippenvel omdat hij zijn hand op mijn schouder legt en er zachtjes in knijpt.
    Ik knik dankbaar naar blaine.
    'Ik kan je wel uitleggen, mijn gedrag.
    kan het dan wel tussen ons blijven?' vraag ik


    Music is my life

    Blaine Anderson:

    'Tuurlijk, kan dat. Alex' zeg ik gemeend en kijk hem afwachtend aan. 'Ik zou het tegen niemand zeggen en ik wil je heel graag helpen' zeg ik nog steeds gemeend en kijk hem zwak glimlachend aan. Gelukkig verzette dit even mijn gedachte en kon ik ergens anders op concentreren.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    Ik glimlachte, en voelde me helemaal nog niet moe. Waarschijnlijk nog het effect van de Sangria's. 'Zullen we iets leuks gaan doen?' vroeg ik aan haar.

    Mitchell

    Ik merkte dat Lizz in slaap gevallen was en tilde haar voorzichtig op en bracht haar naar haar kamer. Ik lag haar op bed en stopte haar in en liep daarna zachtjes weer haar kamer uit.

    Kurt

    Ik zuchtte en staarde voor me uit, misschien had hij ook wel gelijk. Ik vond het alleen best vreemd om mijn verhaal te doen tegen een vreemdeling. Maar Rachel wilde ik er ook niet mee lastig vallen. 'Mijn vriend heeft me gedumpt, en ik voel me licht gezegd zwaar ellendig,' gaf ik toe waarna mijn ogen direct weer waterig werden. Ik vond het lastig om het erover te hebben en zuchtte gekweld.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knik "sounds good" ik glimlachte naar Finn.

    L:izz
    IK voelde vaag hoe ik werd opgetild en neergelegt.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Nou, kom op. Omkleden dan!' lachte ik wanneer ik de dekens van ons af sloeg en mijn kleding op raapte en me omkleedde. Ik deed vlug mijn haren goed en wachtte op Rachel.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Alex Grey:
    ik zucht en wend mijn blik af
    'vroeger heb ik niet echt een lieve vader gehad.
    Hij mishandelde me.
    Het begon altijd hetzelfde, eerst fokte hij me altijd op.
    Omdat hij het leuk vond, dat ik boos werd en daarna sloeg hij me in elkaar.' zeg ik en kijk beschamend weg en voel een traan naar beneden glijden
    'toen ik ouder werd begon ik terug te vechten
    zodra hij me boos maakte vocht ik terug' zeg ik
    'en nu zit dat nog in me,
    dat wanneer iemand mij boos maakt moet ik die ene in elkaar moet slaan of pijn moet doen.
    Ik krijg een waas voor mijn ogen en zie alles van vroeger weer voor me.
    Daarom ben ik agressief en ik weet niet wat ik er aan moet doen'
    en dan komt er ook nog bij dat ik homo ben..
    maar dat vind ik nog moeilijker om er voor uit te komen

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 21:24 ]


    Music is my life