• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 10:39 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lizz
    Ik schud mijn hoofd geen idee maar misschien in de keuken waar herrie vandaan kwam" stelde ik voor.

    Rachel
    Ik grijnsde terug. Snel tilde hij me op en legde me op het zachte bed. hij draaide de deur opslot. "en nou heb ik lang genoeg gewacht" ik keek hem zwoel aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    Ik trok Lizz mee naar de keuken, maar zag niemand daar. Er stonden wel drankjes en de muziek stond aan dus ze waren hier wel geweest. Ik liep naar de deur die open stond en zag Damon en Quinn samen zitten. 'Ik denk dat het nu niet echt uit komt, Lizz.' zei ik.

    Finn

    'Jij hebt er zin in,' lachte ik ook zwoel en trok snel haar shirtje uit en ging weer verder waar ik gebleven was. Ik zette mijn lippen in haar nek en drukte daar kleine kusjes.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Steven Black:

    Fluitend liep ik over de boulevard, ik had een prachtige dag gehad. Met vrienden afgesproken en met mijn moeder wat gedaan, heerlijk. De boulevard was mijn lievelings plek, s'avonds was alles mooi verlicht en ik voelde me vrij op dit moment. In mijn ooghoek zag ik een jongen zitten een jaar jonger dan mij dacht ik. Ik zag dat hij een betraande gezicht had en hij staarde doelloos uit zijn ogen. Voorzichtig loop ik naar het bankje, waar hij op zat en ging naast hem zitten. 'Is alles goed met je?' vraag ik bezorgd en ik sprak engels. Ik had zo gezien, dat hij geen spaans was, maar amerikaans.


    One Who Travels A Higher Path.

    Alex Grey:
    'Ik zou eerlijk zijn.. ik mag hem niet maar ik zou van hem afblijven. heb vroeger deze avond al mijn excuses aangeboden omdat ik echt te ver ben gegaan. Heb zelfs mijn zakmes aan hem gegeven als bewijs dat het me echt spijt'zeg ik
    Alsof het echt mijn bedoeling is om iemand zoveel pijn te doen
    als bij rachel en finn
    'heb mijn excuses ook aan Rachel aangeboden
    maar toen zei ze weer iets wat mij boos maakte
    maar deze keer ben ik weggelopen' zeg ik..
    'ik wil echt veranderen maar ik weet niet hoe'
    ik denk aan de redenen waarom ik ben geworden
    zoals ik ben en zucht
    zou ik het echt aan Blaine kunnen vertellen?


    Music is my life

    Rachel
    Ik glimlach en trek zijn shirt ook uit. Ik purtste wat aan zijn riem en trok zijn broek uit. Ik duwde hem op bed en zoende hem

    Lizz
    "naja morgen nog een dag denk" zeg ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Is alles goed met je?' hoorde ik een jongensstem vragen, ik schrok op uit mijn gedachten en keek de jongen aan. Hij zag er zeker niet verkeerd uit, helemaal niet zelfs. Maar het laatste waar ik aan kon denken was een nieuwe vriend.. 'Ik heb me weleens beter gevoeld,' lachte ik pijnlijk en niet gemeend. Ik veegde mijn tranen van mijn gezicht en keek hem aan. 'Het is niets bijzonders,' loog ik waarna ik hem aan keek.

    Finn

    Ik ging haar lager zoenen en trok haar rokje ook uit, ik stootte met mijn onderlichaam tegen de hare en voelde meteen al een aangename kriebel in mijn onderbuik waardoor ik zachtjes kreunde. Ik drukte een paar kusjes op haar sleutelbeen zodat ze kippenvel zou krijgen en streelde met mijn hand over haar bovenbeen.

    Mitchell

    'Natuurlijk,' zei ik glimlachend waarna ik haar omhelsde. 'Je bent het beste zusje ooit, wist je dat?' lachte ik waarna ik haar weer losliet.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    lezz
    "en jij de beste broer" knuffelde ik aterug en gaf hem een kusje op zijn wnag.

    rachel
    ik voelde de zijne hard worden en grinnikte door izjn kreuen. Kippenvel verspreed over mijn lichaam door zijn kleine kusje.s


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik kijk hem aan en knikte zwak glimlachend. 'Ik vind dat je het goed gedaan hebt, Alex' zeg ik en ik leg een hand op zijn schouder en kneep er zachtjes in, als gebaar van dat hij het goed gedaan heeft. 'Niemand, weet hoe je je moet veranderen, alleen jij. Maar Alex, er komt een tijd, dat je het weet' zeg ik gemeend. 'Voor nu ben je een stap dichterbij, je hebt aan iedereen sorry gezegd' zeg ik knikkend en kijk hem aan.

    (Ik ga eten, kom zo terug!)


    One Who Travels A Higher Path.

    Mitchell

    'Wat denk je, zullen we maar naar huis gaan?' vroeg ik aan haar terwijl ik haar vragend aan keek. Het was al aardig laat..

    Finn

    Ik liet mijn handen afzakken naar haar slipje en trok het uit. Mijne begon al hard te woorden en ik drukte mijn lippen weer liefdevol op de hare.

    [Smakelijk!]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Lizz
    Ik knik "ik ben aardig moe"

    acel
    Tijdens het zoenen trok ik zijn boxer uit en lachtte even over de zijne die al stijf was. Ik gaf hem weer kusjes.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Dan gaan we naar huis, en kun je lekker naar bed gaan.' zei ik terwijl ik haar mee trok naar mijn truck en weer richting huis reed..

    Finn

    Ik zoende haar terug en streelde met mijn handen haar rug, mijn stijve drukte zachtjes tegen haar bovenbeen aan.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik grinnikte "daar zal die niet ver komen" ik keek hem spottend aan en trek hem weer tegen me aan.

    Lizz
    Ik knikte en stapte in de auto. Ik geeuwde even.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Hahahahahahahahahaha!!!! Sorry. XD]

    Finn

    Ik zuchtte opgewonden en bracht voorzichtig mijn stijve bij haar naar binnen. Ik begon zachtjes te stoten en kreunde. Vervolgens begon ik haar iets wilder te zoenen.

    Mitchell

    We kwamen thuis en ik keek haar aan. 'Ik ga denk ik nog even een filmpje kijken, ik weet niet of je mee wilt kijken of al gaat slapen.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [had ik ff zin in]
    rachel
    Ik grinnik even en begin ook te kruenen door het heerlijke gevoel in mijn onderbuik. Ik trek zijn gezicht verder naar me toe.

    Lizz
    Ik kijk even "welke film ga je kijken?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ze trok mijn gezicht iets verder naar zich toe en ik drukte mijn lippen nogmaals op de hare, vervolgens begon ik iets harder te stoten en genoot ik genietend mijn ogen.

    Mitchell

    'Geen idee, ik zat aan horror te denken. Als jij mee wilt kijken, mag jij kiezen. Zolang het maar geen chickflick is.' lachte ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.