• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 10:39 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    rachel
    Ik grinnikte "jep of wil je naakt gaan" stel ik voor en trek snel mijn kleding aan.

    Lizz
    Uit het niets voel ik een misselijkheid opkomken. Zo snel als ik kon stond ik op en ren naar de twallet waar ik overgeef.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Steven Black:

    Voorzichtig leg ik een hand op zijn schouder als steun. Ik weet dat ik hem niet ken en hij mij niet, maar ik vond het mijn plicht om mensen te helpen. Dat deed ik dan al te graag. 'Ik weet niet hoe het voelt om gedumpt te zijn, vanwege dat ik nog geen vriend heb of heb gehad, maar je komt er echt wel bovenop' zeg ik voorzichtig en kijk hem aan. Ik zag dat in zijn ogen tranen onstaan en kijk hem bezorgd.


    One Who Travels A Higher Path.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Was ook leuk geweest,' grijnsde ik waarna ik haar meetrok naar de auto en haar in liet stappen, vervolgens reed ik richting het strand.

    Mitchell

    Ik zette de film op pauze en liep bezorgd naar Lizz toe, omdat ik iets hoorde. 'Lizz, gaat het?' vroeg ik een beetje bezorgd.

    Kurt

    Ik glimlachte zwakjes door mijn tranen heen naar hem. Viel hij ook op jongens? Blijkbaar wel, want ik hoorde hem toch duidelijk ''vriend'' zeggen. 'Zullen we het over iets anders hebben?' vroeg ik aan hem. 'Ik heb er wel genoeg aan gedacht.' gaf ik toe. Nu deed ik precies waar Blaine een hekel aan had, mijn gevoelens wegdrukken. Maar ja, wat maakte het uit? Blaine was niet langer mijn vriend dus ik hoefde er geen rekening mee te houden. 'Ik ben Kurt,' zei ik met een vriendelijke glimlach waarna ik mijn hand uitstak. Op één of andere manier was ik toch iets vrolijker.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Alex' zeg ik een beetje geschrokken van zijn verhaal. 'Het komt goed' zeg ik, doelend op dat hij op jongens viel. 'Het komt allemaal goed. Ik weet dat het nu een moelijke periode voor je is, maar je moet het accepteren dat je dat bent. Het is helemaal niet erg om dat te zijn' zeg ik voorzichtig en kijk hem aan. 'Met je gedrag verder, je kan het verbeteren, dat lukt je echt' zeg ik gemeend. 'Anders help ik je daarbij' stel ik voor.


    One Who Travels A Higher Path.

    Steven Black:

    Ik schudde glimlachend zijn hand. 'Ik ben Steven, aangenaam' zeg ik glimlachend. 'En dat begrijp ik volkomen' zeg ik gemeend, maar maakte me toch nog zorgen om hem. Als hij er nog over wou praten, dan was ik er voor hem. Ik kon goed luisteren naar mensen en je kon alles tegen me zeggen. Ik bekeek Kurt goed, hij zag er goed uit. Verzorgd, mooie blauwe ogen en zijn haren mooi in model. Ik liet mij hand even door mijn haar gaan en kijk hem glimlachend aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik glimlachte en keek hem weer even aan daarna keek even naar de lichtjes op het boulevard, eigenlijk zag het er best mooi uit. Het drong net niet zo tot me door omdat ik alleen maar bezig was met Blaine in mijn hoofd. 'Woon je hier in de buurt?' vroeg ik uit belangstelling aan hem. Ik was blij dat ik eindelijk wat afleiding had.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Alex Grey:
    Blaine wist het zonder dat ik wat zei
    en tranen rolden nu over mijn wangen
    Dit is alles waarmee ik zit en blaine weet het nu
    dat ik in elkaar geslagen werd door mijn vader en het feit dat ik op jongens val
    'Ik weet niet of ik het kan accepteren
    waarom denk je dat ik anderen pestte? niet omdat ik het leuk vond
    maar om te verbergen dat ik het ben
    als iedereen op school er achter komt heb ik een nog groter probleem'


    Music is my life

    Blaine Anderson:

    Ik kijk hem medelevend aan, ik wist precies hoe hij voelde. Had ik eerst ook, niet dat ik mensen ging pesten, maar het gevoel. Toen ging ik er gewoon voor, alleen mijn vader kon er niet omgaan. Ik legde troostend een hand op zijn schouder en wreef zachtjes erover heen. 'Je hoefde mensen niet te pesten om het te verbergen. Je kon gewoon aardig doen tegen mensen, niemand zou dan weten of je op jongens valt of niet' zeg ik rustig en sussend. 'Niemand, komt erachter, Alex. Neem je tijd, als je er klaar voor bent, dan kan je het zeggen. Je hebt mij, ik steun je hierdoor heen' zeg ik gemeend en kijk hem bezorgd aan.

    Steven Black:

    'Ja, ik woon hier in de buurt' zeg ik glimlachend. 'Met mijn moeder' zeg ik verder en kijk naar de zee. 'De boulevard is mijn lievelingsplek, vooral s'avonds, vanwege de lichtjes' zeg ik bewonderend en kijk om me heen en dan naar Kurt. Ik glimlach naar hem. 'Ben je hier op vakantie?' vraag ik dan op mijn beurt.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik knikte en glimlachte weer, ik voelde me echt even een stuk minder rot. 'Een vriend heeft ons uitgenodigd in zijn villa.' vertelde ik aan hem. Dat die vriend een profvoetballer was liet ik maar even achterwegen. 'Het is hier inderdaad echt mooi met die lichtjes.' gaf ik toe. 'Het lijkt me heel leuk om hier in de buurt te wonen.' zei ik terwijl ik hem aan bleef kijken.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Steven Black:

    Ik knikte glimlachend. 'Dat is onwijs aardig van hem' zeg ik bewonderend en kijk hem aan. 'Het is echt leuk om hier in te buurt te wonen, Kurt' zeg ik dromerig. 'Ik ga meestal s'avonds wandelen op de boulevard en droom ik gewoon weg en kijk naar het lichtjes. Ik vind het vooral leuk, als er bijna niemand is, dan storen ze je niet. S'middags is het heel erg druk, dus dan kom ik niet hier' zeg ik zuchtend. Ik hield van de zee, de lichtjes die dan licht geven en dat de water daardoor glinstert.


    One Who Travels A Higher Path.

    Alex Grey:
    'Dat je zo tegen mij doet. ik heb hele erge dingen tegen jullie gezegd en
    hele erge dingen gedaan' zeg ik spijtig
    'het is dom dat ik anderen pestte maar soms zijn de jongens in het football team gewoon dom. als je niet pest hoor je er niet bij' zeg ik
    'ik wil er al heel lang mee kappen, met football.
    nooit het lef voor gehad'


    Music is my life

    Kurt

    Ik knikte begrijpend, het moest fijn om zo'n mooi plekje te hebben in de buurt. 'Waar ik vandaan kom, heb je zulke dingen niet. Het is daar saai en school is helemaal een hel. Als het kon zou ik zo verhuizen en hier komen wonen.' lachte ik terwijl ik naar het glinsterende water keek. Ik zou mijn vrienden uit de Glee club dan wel missen natuurlijk, maar er was verder toch niets wat me daar hield, het is over tussen mij en Blaine en we zouden nooit in het bos wonen samen. Alles wat we besproken hadden zou nooit uitkomen. Ik voelde weer tranen in mijn ogen ontstaan en wendde mijn blik af. Waarom moest ik hier de hele tijd aan denken? Ik wilde gewoon afleiding.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Mensen verdienen een tweede kans' zeg ik kalm en kijk hem zwak glimlachend aan. Dit leidde me af van Kurt en ik had een goed gevoel. Ik hielp iemand en dacht even nergens aan. 'Je hebt spijt, daar gaat het om. Dan kan je er nu een einde maken aan football, dat is je volgende zet' zeg ik bemoedigend. 'Ik keur het natuurlijk niet goed, dat je dat tegen ons hebt gedaan, maar je hebt spijt, daar gaat het om' zeg ik vervolgens en zuchte zachtjes. Ik staar voor me uit en dacht na.

    Steven Black:

    Ik zag in mijn ooghoek, dat hij het moeilijk had. Vast aan zijn vriend gedacht. Mijn blik stond nu bezorgd en ik legde een hand op zijn rug, als steun en troost. 'Als je je verhaal kwijt wilt, kan dat gewoon' zeg ik rustig en kijk hem aan. 'Het is geen schande om het te vertellen, je moet je gevoelens gewoon even luchten. Het helpt echt' zeg ik voorzichtig en kijk hem afwachtend aan. Ik zou hem echt helpen, als dat nodig is. Als hij het niet zou vertellen, vond ik het natuurlijk niet erg, maar hij moest het wel vertellen tegen iemand. Het hoefde niet persee mij.


    One Who Travels A Higher Path.

    Leannan schreef:
    Quinn

    Na een tijdje op zijn schoot te hebben gezeten, kreeg ik het toch echt wel koud aangezien mijn kledij maar niet wilde drogen.
    "Vind je het erg dat ik even wat anders ga aantrekken?" Vroeg ik en liet me van zijn schoot glijden. "Nog even en ik vrees dat ik ga bevriezen."
    Ik nam nog een stevige teug van de fles en glimlachte.


    LittleLiar schreef:
    Noah Puckerman:
    Grijnzend streel ik haar heupen
    en zoen ik haar wilder.


    Damon

    Ik lach, en streel nog even over haar wang.
    'Is goed' glimlach ik..

    Santana

    Ik grijns breed, en geef wat kusjes op zijn kaaklijn.
    Al snel weer terug naar zijn mond, en grijnzend streel ik zijn six-pack..


    El Diablo.