• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 10:39 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Het spijt mij, Kurt' zeg ik zachtjes. 'Voor alles' zeg ik vervolgens en doe een paar stappen naar voren. Langzaam sla ik mijn armen om hem heen en druk een kus op zijn wang. 'Vroeg of laat, zul je iemand vinden die je geen pijn zult doen. Ik kan het gewoon niet' zeg ik fluisterend in zijn oor en doe weer een paar stappen naar achteren. 'Beloof me, dat je iemnad vindt en je gelukkig maakt' zeg ik dan en ga naar binnen, terwijl tranen langs mijn wangen gaan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik keek hem met betraande ogen na en liet me gewoon neervallen zodat ik op de grond zat tegen het muurtje aan. Mijn knieën trok ik op tot hoe ver mijn arm niet in de weg zat en ik sloeg mijn hand voor mijn gezicht en huilde geluidloos. Mijn schouders schokten en mijn ademhaling was rasperig. Ik kon niet zonder hem, niemand anders zou me gelukkig kunnen maken buiten hem. Wat moest ik nou?


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinn

    Na een tijdje op zijn schoot te hebben gezeten, kreeg ik het toch echt wel koud aangezien mijn kledij maar niet wilde drogen.
    "Vind je het erg dat ik even wat anders ga aantrekken?" Vroeg ik en liet me van zijn schoot glijden. "Nog even en ik vrees dat ik ga bevriezen."
    Ik nam nog een stevige teug van de fles en glimlachte.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Blaine Anderson:

    Zuchtend loop ik naar de kamer en pak daar mijn tas. Alle kleding van mij haal ik uit de kast en doe het in de tas. Alles zat er op een gegevend moment in en deed de belangrijke spullen in mijn rugzak. Het was definitief over tussen ons. Nog steeds liepen er tranen over mijn wangen en loop de kamer uit, waarnaar ik verder op een kamer binnentreed. De lucht was koud en ik voelde me vreselijk alleen. Ik legde mijn tas naast de bed en de rugzak hetzelfde. Ik plof op bed en het voelde koud aan. Dit was mijn schuld..


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik zucht even om Finn "MItchell zou je het erg vinden om ons even alleen te laten?" ik kijk hem even aan.

    Lizz
    Ik knikte naar Kurt en liep weer naar binnen. Ik zuchtte even die arme kurt.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Nee hoor, geen probleem.' zei ik begrijpend. Ik stond op en liep de kamer uit, naar Lizz. 'Hey Lizz, waar was je?' vroeg ik waarna ik me bij haar voegde.

    Finn

    'Ik hou van je, en ik vind het gewoon heel moeilijk om te zien dat jij en die gozer zo goed met elkaar over weg kunnen.' zei ik naar waarheid. 'Het spijt me, ik ging te ver. Ik voelde me gewoon jaloers, het is geen excuus, dat weet ik. Maar ik hoop dat je het een beetje begrijpt.' zei ik tegen Rachel.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Lizz
    In het ziekenhuis met kurt, ik vond hem huilend op de grond en zijn arm was dus gebroken" zeg ik zacht.

    Rachel
    Ik bijt op mijn lip "Toen ik vroeg of je jaloers was en zo reageerde, ik wou het weten zodat ik er rekening mee kon houden niet om het in te wrijven" zeg ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Wow, gaat alles goed?' vraag ik geschrokken. Hoe kan dat nou weer gebeurt zijn? 'Toch niet die Alex he?' vroeg ik mezelf hardop af.

    Finn

    Ik sloeg mijn ogen neer en zuchtte. 'Je hoeft er geen rekening mee te houden, het is mijn eigen schuld. Jij doet niks verkeerds. Ik zie het alleen nu pas in dat ik te overdreven reageerde. Misschien werd het emotioneel allemaal even te veel, weet ik veel.' zei ik schouderophalend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Lizz
    "ik denk iets met zijn vriendje, zijn arm zit in het gips en ik heb hem beloofd er iets moois vna te maken voor hem" ik glimlach even.

    Rachel.
    "Ik snpa het, het is voor iedereen moeilijk, zeker met Alex erbij." Ik sla mijn armen om Finn heenm en kus hem.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Dat is een goed idee, dat kun jij namelijk hartstikke goed.' zei ik trots tegen haar waarna ik glimlachte.

    Finn

    Ik glimlachte uiteindelijk weer en zette mijn Sangria weg en sloeg mijn armen ook om haar heen. 'Ik hou zielsveel van je, daarom word ik soms zo bezorgd en jaloers. Maar dat komt gewoon omdat jij alles voor me betekent.' zei ik gemeend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Noah Puckerman:
    Grijnzend streel ik haar heupen
    en zoen ik haar wilder..

    Alex Grey:
    Ik loop door de gang en dan zie ik ineens een kamerdeur openstaan
    en zie Blaine
    hij lijkt overstuur
    'Blaine, kan ik iets voor je doen?' vraag ik
    maar blijf in de deuropening staan


    Music is my life

    Lizz
    Ik grinnik "ik ga vanavond geilk wat ontwerpen" zeg ik en begin al wat na te denken.

    Rachel
    .Ik knik "we willen het beste voor elkaar en dat botst denk te veel" Ik zucht even.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Een mededeling voor iedereen! (: Er komt een nieuwe jongen aan te pas, die jongen speel ik ook. Paintball en ik hebben een plan. XD De personage zet ik in de rollentopic)


    One Who Travels A Higher Path.

    [hahahaah oké.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    Ik lachte en keek haar aan. 'Alles wat jij ontwerpt is toch wel goed, Kurt zou er vast heel blij mee zijn.' gaf ik toe. 'Zeg, moeten we niet tegen Rachel en Finn vertellen over Kurt?' vroeg ik, ik nam aan dat ze dat wel wilden weten.

    Finn

    'Precies, dat denk ik ook.' zei ik waarna ik haar aan keek met een verliefde blik in mijn ogen aan keek.

    [Hihi :3]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.