• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 10:39 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [sorry maar mijn ouders dachten "laten we de laptop afpakken dan komt w=ze vast gezellie benee zitten" nou nee heb gister uiteindelijk maar aan een sa geschreven 2134 woorden (ja trots) gehhehe nu ben ik ff online weet niet wanneer ik weer terug krijg maa rik denk vandaag ofmorgen en anders kom ik bij mijn oma wel online]
    deze was nog po mitch

    rachel
    IK zucht "ik zie mijn vaders als ouders, eigenlijk zou ik het pas vanaf mijn 18 het mogen weten maar ik vond een bandje met mijn moeder zingend" ik voelde wat tranen maar ik wou ze inhouden. ik slik even "iedereen dacht dat ik toen naar de Vocal Adrenaline zou gaan maar dat heb ik niet gedaan omdat ik mijn vrienden niet kwijt wou. Hellaas waren de bedoelingen van de persoon dieme geholpen heeft naar mijn moeder slecht ze wouden me zo breken zodat ik niet mee kon en wou doen" ik kijkj even naar de grond.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'wat een eikels,' verzuchtte ik boos en keek haar aan. 'Maar je bent nu van ze af, toch?' vroeg ik.

    [ooh okay, en sorry ben nogal inspi loos voor Mitch op het moment, ;$]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [haha geeft niets]
    rachel
    Ik knik "het viel wel mee maar de manier niet" ik denk weer even aan de toch wel fijne tijd met Jesse. "we hadden samen verkering en hij kwam zelfs naar onze school omdat we anders geen contact mochten hebben, omdat die van me hield" het laatste zei ik iets wat sarcastisch.

    Lizz
    Ik luisterde even naar Rachel, die had echt veel meegemaakt. "ben zo terug" fluisterde ik in mitch oor en begon wat rond te zwerven. TOen kwam ik bij een kamer waar ik een gesnik hoorde. "halo?" vraag ik zaht.

    [bij kurt dus


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Kurt ligt eigenlijk in de tuin, maar ik doe anders wel ff dat je tuin zei ;p]

    Mitchell

    'Misschien hield hij ook wel echt van je, maar moest hij een keuze stellen of heeft hij het verkeerd aangepakt. Heb je er weleens met hem over gepraat?' vroeg ik aan haar.

    Kurt

    Ik lag nog altijd op de harde en koude vloer waar Blaine me geduwd had en bleef er maar liggen. Uiteindelijk zou ik maar verhongeren of uitdrogen. Misschien was dat beter. 'Hallo?' hoorde ik een meisjesstem zeggen. 'Ga alsjeblieft weg.' snikte ik en sloeg mijn ene hand voor mijn gezicht terwijl de andere pijnlijk langs mijn lichaam lag. Ik kan niet leven zonder hem..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [ow hahahah]
    rachel
    "1 keer ja, toen zei hij dat hij me nooit had mogen verlaten enzo en toen aan het einde van de middag stond hij met zijn groepje eieren naar me te gooien" ik zucht even. Wat was ik toen blij met mijn echte vrienden geweest.

    Lizz"
    Ik keek geschrokken naar Kurt en snelde me ernaar toe. "oh gosh zeg" mompelde ik. Ik zag zijn arm er niet al te best bij liggen. Zo voorzichtig mogelijk pakte ik hem. Als hij nou zou gillen was het gebrokken of gekneusd.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Oké, dan is hij wel heel erg laf.' zei ik gemeend. Ik klonk een beetje bozig in mijn stem, maar dat was gericht naar die ex van haar toe. 'Maar gelukkig heb je zulke goede vrienden.' zei ik om haar iets vrolijker te maken.

    Kurt

    Ik voelde pijnlijke steken door mijn arm gaan en gilde het uit. Het deed pijn, net zoveel zoals mijn hart pijn deed. De tranen bleven van mijn wangen lopen, ik wilde nooit meer alleen zijn. Maar was het nu toch. Wat haatte ik mijzelf toch.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    "jep heelllaas hebben we hem nooit kunnen verslaan maarja nu hij coach is hebben we ze bij de Nationals verlsagen " ik grinnikte even. "als je wilt kan ik hier wel een liedje zingen want ik denk als we elkaar zien bij de Nationals dat ik niet echt veel zal kunnen zingen" grijnsde ik.

    Lizz

    Gebroken "Kurt ik ga je nu optillen naar de auto het zal even pijn doen. Probeer je hand schuin naar je hart te leggen en vast te klemmen" zeg ik streng.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Dat zou een eer zijn,' zei ik glimlachend waarna ik goed ging zitten. 'Ben zo benieuwd naar jouw stem.' zei ik terwijl ik haar afwachtend aan keek.

    Kurt

    Ik opende mijn ogen en keek naar het meisje, ik zuchtte en deed maar wat ze zei en bewoog mijn arm, maar meteen voelde ik een helse pijn en kreunde ik pijnlijk. Ik probeerde met al mijn kracht mijn hand naar mijn borst te krijgen en het lukte maar heel moeizaam. Ik maakte me een seconde zorgen om haar, kon ze mij wel optillen? Maar er kwamen geen woorden uit mijn keel, alleen mijn rasperige ademhaling.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [als ik ineens wegbent moet ik dus weg eghheehhe ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Haha, oke dan weet ik dat ^^]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Ik grinnik en zie de piano staan in de oonkamer waar ik achter ga zitten. Ik sluit even mijn ogen en concentreer me. dan begin ik te zingen met het nummer I was Here

    lizz
    HIj deed het met moiete "goedzo" gaf ik een compliment als steun. Zo snel mogelijk tilde ik hem op en legde ik hem op de achterbank neer. Dat was voordeel van 2 auto sleutels. SNel stapte ik in en zette zacht een liedje aan voor ik wegreed. "als het niet gaat roepen" zei ik en keek via de achteruitkijkspiegel nar hem.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [en ik weet niet wannee rik weer kan kmen]it's raining=(

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 8:38 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    Toen ze klaar was met zingen applaudisseerde ik luid en was ik erg onder de indruk. 'Wow, Rachel! Dat was prachtig. Je hebt echt zo'n mooie stem. Jij gaat echt beroemd worden!' zei ik verbaasd om haar talent.

    Kurt

    Ik hield me gewoon stil, maar de tranen bleven geruisloos over mijn wangen rollen. Waarom, omdat ik één fout gemaakt heb is het weer uit? Ik hou van hem, maar hij niet van mij. Ik kan niet zonder hem, en deze pijn kon ik echt geen derde keer meer verdragen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Ik bloos door zijn complimentjes "dankje" zeg ik zacht en ik plof wer in de bank. Ik hield nu al van de piano hier.

    Lizz
    Ik zag dat hij gebrokken was maar van wat zou ik later wel vragen. "Oke Kurt ik ga even een rolstoel pakken en daarna zet ik je daarheen" zeg ik. De muziek laat ik nog aan en ren snel naar binnen voor een rolstoel. als ik terug kom zet ik hem erin en rij ik voor zichtig naar binnen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Hoef je me niet voor te bedanken, dat is gewoon de waarheid. Je hebt echt talent.' zei ik gemeend. 'Geen wonder dat jullie een keer gewonnen hebben.' zei ik glimlachend.

    Kurt

    Ik keek door mijn tranen heen, naar boven, naar Lizz. Waarom deed ze dit allemaal voor mij? Waarom zou iemand dit überhaupt voor mij willen doen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.