• Iedereen kent vast het verhaal van Peter pan wel
    -en als dat niet het geval is : Shame on you -.
    Dit keer is Wendy Angela Darling alleen thuis en heeft een slaapfeestje
    met haar vriendinnen als Peter het raam binnen vliegt.
    Hij wil Wendy meenemen naar Neverland zodat ze verhalen
    de Lost Boys kan vertellen maar Wendy wil haar vriendinnen niet achterlaten.
    Peter besluit ze mee te nemen.

meisjes
    Wendy: Aragog

Tink: HurtedHeart

Wendy's vriendinnen (max 7):
    Katelyn Joyce Morgan - LostMagic
    Lune Kate Stuward - xheart
    Freya Emiliana Chester - Poeh
    Gwenn Arianne Mccoarty - DSalvatorex
    Alicia Ciara Jones - TheseWords
    Gereserveerd - Benefit
    Eärwen Gwendolyne Moore - DreamerN

Piraten:
    Milena Ruby Night - Yuffie
    Madison Jeanine Adams - Aragog
    Rhiannon Samantha Beckett - Jarvis

Indianen:
    Pacuatha Redeye - LostMagic
    Melrose Kaia Xanthe - Aragog
    Tiger Lily - Yuffie

Jongens
    Peter: ChildOfEvil

Lost boys (max.7):
    Curly - Poeh
    Nibs - TheseWords
    The Twins : twin One - Poeh
    The Twins : Twin Two - Poeh
    Tootles - DSalvatorex
    Slightly - HurtedHeart

Piraten:
    Smee "smeagol Thends" - LostMagic
    Gale Lucas Darser - LostMagic
    [url][/url]
    Indianen:
    Evan Nathan Katcherson -WillNotLearn
    Ethan Daniël Katcherson - WillNotLearn

Haak:
    WillNotLearn

Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:

Regels:
    Niet schelden
    Praten OOC : [] ()
    Nieuwe topics worden alleen door mij aangemaakt :)

Rollentopic

Kaart Neverland
    TOPIC 3^

[ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 19:46 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

{Neem wat meer tijd voor je post, reageer alleen op het gene wat je aangaat enzovoord.. Zo gaat het minder snel en krijg je minder verwarringen}

Don't be like the rest of them, darling

Gale Darser
    'Ik wil geen piraat zijn. Het is wel handig om James Hook zijn zoon te zijn om bijvoorbeeld jouw uit de miserie te helpen maar ik was liever ergens anders, Verdien mijn geld eerlijk en word verliefd zonder dat ik bang moet zijn dan mijn vader haar laat kielhalen.' zeg ik zachtjes. Ik heb dat tegen nooit iemand gezegd. Niet tegen Peter of de jongens die zouden me gewoon uitlachen, niet tegen Pacu want zij heeft een hekel aan verliefde mensen en ja... zeker niet aan mijn vader.

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Eärwen

,,rennen!"
    Met een ruk draaide ik me om en zag daar Freya aan komen rennen.
    ,,hoe ben je ontsnapt aan die piraten?" vroeg ik haar nadat ik dit keer Katelyn aan haar arm meesleepte om Freya bij te kunnen houden, die ik door even aan haar arm te trekken tot stilstaan dwong. ,,wat is er allemaal aan de hand? waar zijn de lostboys en Peter? en waar is Wendy ?"

Credendo Vides

Peter Pan.
    Doordat ik werd afgeleid had Hook de kans gekregen mijn nek klem te zetten met zijn zwaard. "En nu pannetje? Waar zijn je vriendjes?" siste hij. Ik probeerde te slikken wat nogal moeilijk ging aangezien dat zwaard tegen mijn keel zit. Ik overdacht mijn opties. Toen nam ik mijn mes beter vast en stak het in zijn been.

|Vind je het erg dat het in zijn been zit?|

Curly.
    Ik greep naar het zwaard voor Milena de kans had het te pakken en zette mijn mes op haar keel. "Wie wint nu, missssss Night."

kindness is never a burden.

TheseWords schreef:
    (...)

hoe wil je aan hemelsnaam dat zwaard afpakken als ze aan de andere kant van het strand staat?

AAAARGH HET GAAT TE SNEL! aaah.
    Aaaaah.
    D:

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Aragog schreef:
    Madison
    Milena viel, en haar zwaard landde achter haar. Ik trok haar overeind en gaf haar mijn zwaard zodat ze verder kon, en pakte die van haar op. Ik sprintte het bos in, achter dat vervelende wicht aan.

Madison word aangevallen door Twin numero uno en Twin numero dos. |

Poeh schreef:

Curly.
    Ik greep naar het zwaard voor Milena de kans had het te pakken en zette mijn mes op haar keel. "Wie wint nu, missssss Night."[/face][/12]

Alicia had mijn zwaar al, dus je kan hem niet afpakken xD Sorry xD

[ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 12:14 ]

It's never gonna happen, Guys.

Yuffie schreef:
    (...)

Alicia had mijn zwaar al, dus!

Dank u!

Keep your head up, keep your heart strong

[o_o Oké, negeer mijn laatste post. Ik ga nu even die van The Twins opzoeken.

Edit; Can't find..]

[ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 12:16 ]

Milena Ruby Night

Ik zie hoe het grietje haar zwaard op mijn richt. Ik begin spontaan te lachen. "Ik ben echt onder de indruk." De tranen biggelen ondertussen al over mijn wang heen en ik kan niet stoppen met het hysterische gelach. Als ik uitgelachen ben, trek ik mijn pistool, die ik had verstopt in mijn laars. "Laat vallen." zeg ik serieus.

|Ik ben niet meer mee-hee... Wie valt nu wie aan? Nog even en ik gooi die computer buiten. |

Captain Hook

Voordat ik er wat tegen kon doen zat zijn mes in mijn been, en erg lekker voelde dat apsolut niet. Met een vrije hand (waardoor ik de kracht die het zwaard op zijn keel zette losser maakte) haalde ik het mes uit mijn been, het bloede maar ik had geen idee hoe diep het was.

Don't be like the rest of them, darling

Poeh schreef:
    |Ik ben niet meer mee-hee... Wie valt nu wie aan? Nog even en ik gooi die computer buiten. |

Oke, ik ben met jou in gevecht (Curly en met Alicia)
    Alicia heeft mijn zwaard.. En Peter is met Hook in gevecht :)
    Snap je het zo?

Poeh schreef:

{komt misschien ook omdat je zoveel rollen hebt :] kan je anders niets doen met die andere lostboys van je ?;) }

Credendo Vides

Poeh schreef:

[Same :"DDD
    Ugh.

What happened w/ Hook? Wendy zei iets tegen je :3

En wat gebeurt er nu met Madison? ._.]