• Iedereen kent vast het verhaal van Peter pan wel
    -en als dat niet het geval is : Shame on you -.
    Dit keer is Wendy Angela Darling alleen thuis en heeft een slaapfeestje
    met haar vriendinnen als Peter het raam binnen vliegt.
    Hij wil Wendy meenemen naar Neverland zodat ze verhalen
    de Lost Boys kan vertellen maar Wendy wil haar vriendinnen niet achterlaten.
    Peter besluit ze mee te nemen.


    meisjes
    Wendy: Aragog

    Tink: HurtedHeart

    Wendy's vriendinnen (max 7):
    Katelyn Joyce Morgan - LostMagic
    Lune Kate Stuward - xheart
    Freya Emiliana Chester - Poeh
    Gwenn Arianne Mccoarty - DSalvatorex
    Alicia Ciara Jones - TheseWords
    Gereserveerd - Benefit
    Eärwen Gwendolyne Moore - DreamerN

    Piraten:
    Milena Ruby Night - Yuffie
    Madison Jeanine Adams - Aragog
    Rhiannon Samantha Beckett - Jarvis

    Indianen:
    Pacuatha Redeye - LostMagic
    Melrose Kaia Xanthe - Aragog
    Tiger Lily - Yuffie


    Jongens
    Peter: ChildOfEvil

    Lost boys (max.7):
    Curly - Poeh
    Nibs - TheseWords
    The Twins : twin One - Poeh
    The Twins : Twin Two - Poeh
    Tootles - DSalvatorex
    Slightly - HurtedHeart

    Piraten:
    Smee "smeagol Thends" - LostMagic
    Gale Lucas Darser - LostMagic
    [url][/url]
    Indianen:
    Evan Nathan Katcherson -WillNotLearn
    Ethan Daniël Katcherson - WillNotLearn

    Haak:
    WillNotLearn


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Regels:
    Niet schelden
    Praten OOC : [] ()
    Nieuwe topics worden alleen door mij aangemaakt :)


    Rollentopic

    Kaart Neverland
    TOPIC 3^

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 19:46 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Gwenn Arianne Mccoarty
    Ik kijk met grote ogen de holle boom rond, nog nooit heb ik zo'n raar en mooi huis gezien.

    [Sorry ik moet nog even in het verhaal komen, zijn de Lost Boys ook in de boom en Peter?]

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 18:10 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Milena Ruby Night

    "Echt niet!" schreeuw ik lachend. "Dan beland ik nog liever met Gale in het huwelijksbootje. Nou en dat wil wat zeggen!" zeg ik tegen Madison. Ik sta nog steeds te lachen van het domme grapje. "Dan kun je het best nog met Hook trouwen, heb je tenminste lekker veel tijd voor jezelf. Hij is toch alleen maar bezig met Pan." Ik staat glimlachend over de reling. "Nee, jongens zijn niets voor mij. Trouwens is iets wat ik nooit zal doen denk ik."


    It's never gonna happen, Guys.

    DSalvatorex schreef:
    Gwenn Arianne Mccoarty
    Ik kijk met grote ogen de holle boom rond, nog nooit heb ik zo'n raar en mooi huis gezien.

    [Sorry ik moet nog even in het verhaal komen, zijn de Lost Boys ook in de boom en Peter?]


    The lost Boys zijn er, Peter niet
    Wendy wel, dus misschien kan je met haar praten?

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 18:12 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Madison
    Ik slikte even bij haar woorden, maar lachte mee.
    ''Ik weet 't niet, ben je van plan om voor altijd alleen te zijn?'' vroeg ik haar, en ik liet mijn handen over de houten reling glijden terwijl ik naar de lucht keek, waar de zon onderging.
    De wind werd wat frisser, maar koud kreeg ik het er niet van.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 18:12 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik ben even eten x]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Gwenn Arianne Mccoarty
    'Waar is Peter en waar zijn die kleine lieve jongetjes, de Lost boys, toch?' vraag ik aan Wendy, terwijl ik de rest van de spullen bekijk en door de holle boom heen loop.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Milena Ruby Night
    "Ik denk dat ik niet veel keus heb. Wie wil er nou trouwen met mij? En daarnaast, eigenlijk heb ik vrij weinig behoefte aan jongens om me heen. Het is van mij niet perse nodig ofzo. Lekker mijn leven lang roven, plunderen. Daar red ik het wel mee, denk ik." Ik kijk even achterom en vervolg dan spijtig. "Al ben ik bang, dat we dat niet snel meer zullen doen, aangezien Hook perse Pan moet vermoorden. Lukt hem toch nooit." Ik schrik van mijn eigen woorden en kijk snel om me heen of iemand anders het gehoord heeft.
    "Dat heb ik nooit gezegd." zeg ik streng tegen Madison


    It's never gonna happen, Guys.

    [@Aragog Smakelijk (:]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [ik wacht even met met Nibs reageren tot DreamerN weer terug is]

    Alicia Jones
    Lichtelijk geïrriteerd begon ik toch maar om de boom heen te lopen, tot ik in één van de vuilkuilen vast kwam te zitten. 'AAH, GODVER!' riep ik kwaad en probeerde mijn been los te krijgen, iets wat niet lukte. 'KAN IEMAND MIJ MISSCHIEN EVEN HELPEN? LOST BOYS? WENDY? IEMAND?'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Gwenn Arianne Mccoarty
    Nog voordat ik naar Wendy's antwoord kan luisteren hoor ik Alicia's gegil, ik ren naar buiten. Ze zit vast in een valkuil, ik gniffel zacht, maar help haar dan uit de valkuil.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 18:18 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik ga ook eten :) Tot zo!

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 18:20 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Alicia
    'Dank je schat' antwoordde ik glimlachend nadat Gwenn mij geholpen had. 'Zou je me nu heel misschien kunnen vertellen hoe ik veilig naar binnen kan komen, zonder wéér in zijn slimme vuilkuil van de jongens vast te komen zitten?'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Gwenn Arianne Mccoarty
    Ik lach en knik.
    'Kom maar mee,' zeg ik tegen Alicia en ik neem haar op de juiste manier de holle boom in.

    [sorry, ik heb de film maar een keer gezien, dus ik weet niet precies hoe ze de lostboyboom in gaan ^^]

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 18:24 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Madison
    ''Waarom zou niemand dat willen?'' vroeg ik haar zacht, en na haar woorden keek ik haar direct aan.
    ''Waarom denk je dat?'' zei ik, een stuk botter dan net. Ik zuchtte. Het zou wel lukken, ooit.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Lune Kate Stuward

    Ik liep een rondje rond de boom. Opeens viel ik door een soort van glijbaan naar beneden. Ik zette het op het gillen en viel met een harde bond op de grond. 'Shit' mompelde ik en ik stond op. Mijn haar zat verwilderd en ik streek de jurk goed. Ik zag Alicia binnen en Gwen. 'Nou fijn dat ik geholpen werd' zei ik geërgerd en ik deed mijn haar goed.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 18:27 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †