• Iedereen kent vast het verhaal van Peter pan wel
    -en als dat niet het geval is : Shame on you -.
    Dit keer is Wendy Angela Darling alleen thuis en heeft een slaapfeestje
    met haar vriendinnen als Peter het raam binnen vliegt.
    Hij wil Wendy meenemen naar Neverland zodat ze verhalen
    de Lost Boys kan vertellen maar Wendy wil haar vriendinnen niet achterlaten.
    Peter besluit ze mee te nemen.


    meisjes
    Wendy: Aragog

    Tink: HurtedHeart

    Wendy's vriendinnen (max 7):
    Katelyn Joyce Morgan - LostMagic
    Lune Kate Stuward - xheart
    Freya Emiliana Chester - Poeh
    Gwenn Arianne Mccoarty - DSalvatorex
    Alicia Ciara Jones - TheseWords
    Gereserveerd - Benefit
    Eärwen Gwendolyne Moore - DreamerN

    Piraten:
    Milena Ruby Night - Yuffie
    Madison Jeanine Adams - Aragog
    Rhiannon Samantha Beckett - Jarvis

    Indianen:
    Pacuatha Redeye - LostMagic
    Melrose Kaia Xanthe - Aragog
    Tiger Lily - Yuffie


    Jongens
    Peter: ChildOfEvil

    Lost boys (max.7):
    Curly - Poeh
    Nibs - TheseWords
    The Twins : twin One - Poeh
    The Twins : Twin Two - Poeh
    Tootles - DSalvatorex
    Slightly - HurtedHeart

    Piraten:
    Smee "smeagol Thends" - LostMagic
    Gale Lucas Darser - LostMagic
    [url][/url]
    Indianen:
    Evan Nathan Katcherson -WillNotLearn
    Ethan Daniël Katcherson - WillNotLearn

    Haak:
    WillNotLearn


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Regels:
    Niet schelden
    Praten OOC : [] ()
    Nieuwe topics worden alleen door mij aangemaakt :)


    Rollentopic

    Kaart Neverland
    TOPIC 3^

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 19:46 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Milena Ruby Night

    Het duurde even, voordat Madison antwoord gaf. "Stond je te dromen?" plaag ik haar. "Aan wie dacht je?" vraag ik er direct achteraan. Ik kijk grijnzend naar Madison en por haar in haar zij. Het was helemaal niets voor Madison om te dromen, en zeker niet over een jongen, maar dan was het alsnog leuk om haar ermee te pesten.


    It's never gonna happen, Guys.

    TheseWords schreef:
    [Nobs is net naar buiten gekomen en heeft haar en Eärwen naar binnen gelaten toen die daar aankwamen hoor?]

    Ja joh, ik was er net niet dus hoe kan ik dat weten :"D.
    Well, ok, wie zit er binnen en heeft geen gesprekspartner? :')


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Lune en Alicia staan buiten die mogen ook wel naar binnen hoor?!


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Madison
    Ik grinnikte. ''Niemand.'' loog ik. Nee, het was verschrikkelijk. Ik mocht er niet aan denken.
    ''Voorlopig geen slecht weer, denk ik.'' bedacht ik me, aangezien er bijna geen wolkje te bekennen was. En lekker subtiel om het onderwerp te veranderen, not..
    Ach, ze zou toch niks uit me loskrijgen. No way.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Milena Ruby Night

    "Oh ja! Maar snel van onderwerp veranderen, toe maar." zeg ik plagend. Ik besluit het echter verder te negeren. Madison had nog nooit iemand echt leuk gevonden en als ze het wel zou doen, zou ze het me vertellen toch? "Zolang het maar niet Gale is, voor de rest mag je iedereen van me hebben." en ik draai overdreven met mijn ogen. Gale, ik had zo'n hekel aan hem. Vreselijk opgedirkt zoontje van de kapitein, die niet eens piraat wilde zijn. "Of Smee, nog erger!"


    It's never gonna happen, Guys.

    Eärwen

    ,,Wendy."
    Er verscheen een jongen in beeld die vanuit de boom kwam en daarna vrolijk een hand naar me uitstak. ,,hoi, ik ben Nibs."
    Met een glimlach nam ik zijn hand aan. ,,Eärwen Gwendolyne Moore, maar noem me maar Eärwen." ik nam hem even goed in me op, hij zag er niet lelijk uit.
    ,,zijn we de eerste die hier zijn van de groep meisjes?" vroeg ik hem nog steeds glimlachend.


    Credendo Vides

    Madison
    ''Geen Gale.'' zei ik. Absoluut niet.
    ''Oh hemel, nee, geen Smee!'' lachte ik, en keek haar toen weer serieus aan.
    ''Eh- nee, niemand, Milena.'' glimlachte ik liefjes.

    Wendy
    ''Hey, Nibs.'' glimlachte ik, en keek toe hoe de twee zich aan elkaar voorstelde. Ik wist wat Eärwen dacht, en door die gedachten krulden mijn mondhoeken omhoog.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Nibs
    'Ja' antwoordde ik knikkend. 'Ik denk dat de anderen niet echt weten waar ze heen moeten. Wendy is namelijk al een keer met Peter hier geweesd en jij bent samen met haar, dus ja... dan weet je ook wel waar je heen moet. In tegenstelling tot jullie vriendinnen'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Alicia Jones
    'Volgens mij horen ze ons niet' zei ik zuchtend en keek naar de boom 'Zullen we dan maar kijken of er ergens anders nog een ingang is?' Eerlijk gezegt voelde ik daar weinig voor, met alle vuilkuilen die de Lost boys gemaakt hadden...


    Keep your head up, keep your heart strong

    [waar zijn we? Dan kan ik invallen ^^]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Milena Ruby Night

    "Stel je voor dat je met één van die twee moet aanpappen. Blegh.." Ik kijk Madison even aan en wiebel even met mijn wenkbrauwen richting haar.
    "Oh Miss Adams, U bent u handtas vergeten." deed ik Smee perfect na. Ik stond een beetje rillerig op mijn benen en keek Madison bang aan. "Ja, ik hou ook van jou hoor.." zeg ik angstig en overdreven dramatisch. Ik leun met mijn gezicht over de reling heen en doe net alsof ik moet overgeven. Daarna begin ik keihard te lachen en sla Madison zachtjes op haar rug.


    It's never gonna happen, Guys.

    DSalvatorex schreef:
    [waar zijn we? Dan kan ik invallen ^^]


    Uh DE meeste vriendinnen van Wendy zitten nu in de boom..
    Dus ik denk dat jij ook het best in die richting kan gaan?
    Net zoals een aantal Lost Boys :)

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 18:07 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Yuffie schreef:
    (...)

    Uh DE meeste vriendinnen van Wendy zitten nu in de boom..
    Dus ik denk dat jij ook het best in die richting kan gaan?

    Kee, dankje


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Madison
    Ik schoot in de lach.
    ''Ik weet niet wat er allemaal in dat hoofd van je omgaat, maar Smee..'' grinnikte ik.
    ''Sméé!'' herhaalde ik, dit keer luid lachend.
    ''Nee, dankjewel.'' grijnsde ik.
    ''Al zie ik jou wel met hem in het huwelijksbootje later..'' grinnikte ik spottend.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Eärwen

    ,,ik ben hier ook al wel eerder geweest, alleen toen was er niemand of deed niemand open waardoor ik weer het bos in ging waar ik verdwaalde tot Wendy me vond." antwoordde ik weer op Nibs. ,,anders moeten we ze maar gaan zoeken, ik weet niet hoe laat het hier donker word." ik keek omhoog om een inschatting te doen, maar de takken van de bomen om me heen benamen me het zicht op de lucht.

    {ik ga even avondeten, ben over een halfuur ~ uur terug}

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 18:08 ]


    Credendo Vides