• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5.
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4

    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 1:06 ]


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    'Laten we dat dan maar gelijk gaan doen.' Ik sta op en kijk hem aan. 'Als je mee wilt, natuurlijk,' aarzel ik. Ik weet dat als hij niet mee gaat ik er met een grote boog langs loop. Ik vond het onnodig en gezeur. Het geneeste vanzelf wel. Althans, zo dacht ik. En mensen die fouten hebben gemaakt in hun leven morgen lijden. Zo denk ik er dan over.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rikki Madeleine Beck

    Hij wacht even voordat hij opstaat maar komt uiteindelijk overeind. Dan kijkt hij vragend naar mij waardoor ik mijn wenkbrauw optrek.
    "Je hebt mijn vraag nog niet beantwoord." zegt hij met een vriendelijk glimlach. "Ik zou nog graag een antwoord van je willen." Ik zucht en sla mijn armen over elkaar.
    "Ik weet het niet." antwoord ik. "Ik was vast te overdonderd en... zulke dingen, je weet wel." zeg ik wat zachter. Ik kijk even om me heen om hem niet aan te hoeven kijken en kijk dan naar de deur. Het is inderdaad wel koud maar eerder merkte ik het gewoon niet.


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    Ik stond op. 'Natuurlijk ga ik mee,' zei ik. 'Anders ga jij niet maar loop je gewoon een rondje, kom je terug en zeg je dat ze er iets aan hebben gedaan.'


    Remember to be ridiculous.

    Jason van Huyse
    Ik knikte lichtjes,wat erg voor haar."Als je hier uit bent gaat alles wel beteren."zei ik en keek haar medelevend aan."Als we hier uit geraken,zal ik je wel meenemen naar de stad of de zee."


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nathan Deleon

    'Ik weet het niet. Ik was vast te overdonderd en... zulke dingen, je weet wel,' zei ze zachtjes. Ze keek even om haar heen en keek als laatste naar de deur. Ik knikte lichtjes. Al had ik juist verwacht als je werd overdonderd met zulke dingen dat je juist paniekeriger werd dan normaal. Ik keek eventjes omlaag en toen naar onze handen. Eventjes twijfelde ik, maar toch pakte ik voorzichtjes haar hand.
    'Mag het?' vroeg ik vriendelijk aan haar. 'Tot dat we binnen zijn. Al enig idee wat je straks wilt doen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij pakt mijn hand voorzichtig vast. Ik neem aan dat hij mijn uitleg accepteerde. Gelukkig maar. Ik kijk even naar onze handen.
    "Mag het? Tot we binnen zijn. Al enig idee wat je straks wilt doen?" Ik vouw mijn vingers om zijn hand en kijk hem niet aan terwijl ik naar de deur begin te lopen.
    "We kunnen naar boven. Ik heb geen zin om bij de rest te zitten." zeg ik tegen Nathan. "Daar zullen vast niet zoveel mensen zijn."


    Your make-up is terrible

    Sanne Hoogdoorn
    Ik glimlachte. 'Gezellig,' zei ik. 'Samen zwemmen.'
    Zoals ik al zei, ik mocht Jason wel. Hij was waarschijnlijk een van de jongsten hier, hij leek niet eens heel veel ouder als mij. 'Hoe oud ben jij eigenlijk?' vroeg ik.
    Ik was nieuwsgierig, ik schatte hem eind zestien of zeventien.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik grinnik. 'Wat ken je me toch weer goed.' Ik pak het bord met mijn goede arm en breng hem naar de plek waar alle andere vieze borden staan. Ik loop het eetzaaltje uit en kijk over mijn schouder of Jasper ook komt. De weg naar de EHBO ken ik inmiddels wel.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Deleon

    Ik glimlachte toen ze haar vingers om mijn hand heen vouwde. Dat vatte ik op als een ja. Zal ze het erg vinden als ik haar hand binnen ook nog een tijdje vast hield? Ik schudde lichtjes met mijn hoofd. Ik moest eens aan mijn woorden gaan houden.
    'We kunnen naar boven. Ik heb geen zin om bij de rest te zitten. Daar zullen vast niet zoveel mensen zijn,' zei ze en ik knikte. Dat klonk goed.
    'Wat wil je boven gaan doen? Hetzelfde als net?' vroeg ik voorzichtjes aan haar. Toen we binnen waren liet ik haar hand los, maar trok hem niet uit die van haar. Ik wou weten wat zij ging doen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jason van Huyse
    ze glimlachte. 'Gezellig,' zei ze. 'Samen zwemmen.'Ik glimlachte ook 'Hoe oud ben jij eigenlijk?' vroeg ze."Zeventien.En jij?" Ik wist dat ze de jongste was van het huis,maar ik schatte haar zestien.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rikki Madeleine Beck

    "Wat wil je boven gaan doen? Hetzelfde als net?" vraagt hij. We komen binnen en hij laat mijn hand los maar trekt hem niet uit die van mij. Ik hou zijn hand gewoon vast. Tot we iemand tegen komen, zeg ik tegen mezelf. Niemand mag het namelijk weten, niemand.
    "Ja, lijkt me een goed idee." zeg ik nonchalant terwijl ik de weg naar de kamers zoek. "Welke, die van jou of die van mij?" vraag ik.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ja, lijkt me een goed idee,' zei ze en ze hield mijn hand gewoon vast. Ik knipperde een paar keer met mijn ogen voordat ik haar aan keek en glimlachte.
    'Welke, die van jou of die van mij?' vroeg ze. Ik haalde mijn schouders lichtjes op en vouwde mijn vingers weer om haar hand.
    'Tot zo ver ik weet is er in mijn kamer niemand, maar heb mijn koffer nog steeds niet uitgepakt, dus die staat nog aan het voeteneind.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij haalt zijn schouders op en ik voel zijn vingers weer om mijn hand heen gevouwen, waardoor ik moet glimlachen.
    "Tot zo ver ik weet is er in mijn kamer niemand, maar heb mijn koffer nog steeds niet uitgepakt, dus die staat nog aan het voeteneind." zegt hij.
    "Jou kamer dus. En ik heb mijn koffer ook niet uitgepakt." grinnik ik zacht. "Als je het niet erg vind pak ik wel even iets anders om aan te trekken... En een bh." Ik leg mijn vrije hand op mijn borst.


    Your make-up is terrible

    (slaapwel)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nathan Deleon

    'Jou kamer dus. En ik heb mijn koffer ook niet uitgepakt,' grinnikte zachtjes. Ik was blij dat zij weer een stuk vrolijker klonk voor mijn gevoel dan net.
    'Als je het niet erg vind pak ik wel even iets anders om aan te trekken... En een bh,' zei ze daarna en legde haar vrije hand op haar borst. Ik lachte eventjes. Wacht, zei ze nou een bh? Had ze die niet aan? De knuffel met haar had wel anders gevoeld, nu wist ik gelijk waarom. Ik besloot om er niks over te zeggen.
    'Dan zie ik je in m'n kamer?' vroeg ik met een glimlachje aan Beck. Ik liet haar hand los en vertelde aan haar waar mijn kamer zat.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you