• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5.
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4

    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 1:06 ]


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    Weer werd ik dichter tegen haar aangetrokken.
    'Nee. Hou me gewoon vast. Het maakt me niet uit wat jij vind maar wel wat ik zelf vind. Ik word bang van een knuffel, dat vind ik behoorlijk watjes-like,' zei ze en moest weer zachtjes lachen.
    'Dan hou ik je gewoon vast, maar je hoeft er echt niet bang voor te wezen,' zei ik met een glimlachje en bleef zachtjes door wrijven met mijn hand over haar rug. Ik dacht een beetje na en bedacht me toen iets.
    'Dit klinkt misschien raar, maar het is niet veel anders dan toen we elkaars handen vast hielden,' zei ik zachtjes. 'Wij zijn de handen en onze armen zijn de vingers. Mijn wrijvende hand over je rug is de duim die eerder over je hand had gewreven.'

    [Geloof dat ik nog nooit zo iets vaags met elkaar heb vergeleken...]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Hahahahaha dat geloof ik meteen.]

    Rikki Madeleine Beck

    "Dan hou ik je gewoon vast, maar je hoeft er echt niet bang voor te wezen." zegt hij en blijft zachtjes door wrijven met zijn hand over mijn rug.
    "Dit klinkt misschien raar, maar het is niet veel anders dan toen we elkaars handen vast hielden. Wij zijn de handen en onze armen zijn de vingers. Mijn wrijvende hand over je rug is de duim die eerder over je hand had gewreven." Ik lach er opgelaten en nogal zenuwachtig om.
    "Daar zal ik aan denken. Misschien dat het helpt. Al is dit benauwender omdat jij kan bepalen of ik weg mag of niet." zeg ik zachtjes en leg mijn hoofd weer op zijn schouder. Ik besluit mijn ogen te sluit maar mijn trillen stopt niet en mijn ademhaling blijft gejaagd.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Daar zal ik aan denken. Misschien dat het helpt. Al is dit benauwender omdat jij kan bepalen of ik weg mag of niet,' zei ze. Haar hoofd legde ze op mijn schouder, haar getril stopte niet. Eventjes beet ik op mijn lip.
    'Onthoud dit goed,' zei ik zachtjes. 'Ik bepaal dat niet, oké? Jij bepaald wanneer het moet stoppen, ik zal je niet tegenhouden. Ik hou mijn armen al expres niet zo stevig om je heen, zodat als je weg wilt er zo tussen uit kan.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Onthoud dit goed." zegt hij zacht. "Ik bepaal dat niet, oké? Jij bepaald wanneer het moet stoppen, ik zal je niet tegenhouden. Ik hou mijn armen al expres niet zo stevig om je heen, zodat als je weg wilt er zo tussen uit kan."
    "Oké." antwoord ik mompelend. "Maar toch geeft het zo'n gevoel. Maakt niet uit hoe stevig je me vast houd." Ik ben even stil en bijt op mijn lip.
    "Hou me alsjeblieft stevig vast." vraag ik smekend. Ik voel me een grote idioot, zo'n meisje die alles doet om in de problemen te raken omdat ze weet dat het fout is en fout voelt, zo'n meisje waar ik normaal gesproken een hekel aan heb.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Oké,' mompelde ze en ik glimlachte eventjes.
    'Maar toch geeft het zo'n gevoel. Maakt niet uit hoe stevig je me vast houd,' zei de daarna. Ik beet eventjes op mijn lip en probeert te bedenken hoe ik dat gevoel bij haar weg kon halen, maar ik kon nu eventjes niets bedenk. Ze was eventjes stil voordat ze weer begon te praten.
    'Hou me alsjeblieft stevig vast,' vroeg ze smekend. Haar woorden lieten er voorzorgen dat mijn armen wat slapper om haar heen ging. Hoorde ik dat goed? Ik knikte lichtjes.
    'O-oké, maar als ze losser moet, dan moet je dat gelijk zeggen,' zei ik en met die woorden hield ik haar steviger vast. Zelfs ik begon nu een beetje bang te worden. Ik was bang voor de reactie van haar die kon komen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Na mijn woorden laat hij me iets losser maar ik voel hoe hij knikt.
    "O-oké, maar als ze losser moet, dan moet je dat gelijk zeggen." zegt hij en hij houd me steviger vast. Hij klinkt een beetje bang. Ik weet niet waarom en besteed er even geen aandacht aan. Ik knijp mijn ogen dicht en probeer Nathan niet te pletten in mijn omhelsing. Zo goed kan ik dat nou ook weer niet want ik ben zeker niet de sterkste.
    "Dankjewel." fluister ik met een getergde stem. Het trillen word even erger maar zwakt al bijna gelijk weer af.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Dankjewel,' fluisterde en ik knikte lichtjes. Ik voelde hoe haar lichaam harder begon te trillen en overweeg om uit mijzelf mijn armen losser te doen, maar het getril verzwakte al gauw, waardoor ik begon te glimlachen.
    'Hoe voelt het?' vroeg ik zachtjes. Ik aarzelde eventjes, maar ging toch zachtjes met mijn wrijvende hand lichtjes over haar haren, al gauw stopte ik daarmee en liet hem weer zachtjes over haar rug heen gaan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Hoe voelt het?" vraagt hij zachtjes. Aarzelend voel ik hoe hij over mijn haar begint te strelen maar al snel weer stopt en verder gaat over mijn rug. Ik huiver even van de onverwachte aanraking.
    "Ik voel me een idioot." antwoord ik. "Ik weet dat ik dit niet moet doen maar toch doe ik het. Het is tegen mijn principes in." Als je tenminste 'sterven als maagd' tot een principe kan rekenen maar dat zeg ik maar niet hard op.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ik voel me een idioot. Ik weet dat ik dit niet moet doen maar toch doe ik het. Het is tegen mijn principes in,' zei ze en moest weer eventjes zachtjes lachen.
    'Je bent geen idioot,' zei ik zachtjes met een klein lachje. Het voelde fijn om met haar hier zo te zitten, voelde zij zich ook zo?
    'Beck?' vroeg ik zachtjes na een tijdje. Eventjes ging ik weer zachtjes met mijn hand over haar haren.
    'Mag ik een klein kusje geven op je haar?'


    [Volgens mij is mijn inspiratie s'avonds echt beter dan overdag..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Dat gevoel heb ik bij mezelf ook haha.]

    Rikki Madeleine Beck

    "Je bent geen idioot." zegt hij zacht met een klein lachje.
    "Beck?" vraagt hij na een tijdje. Even gaat hij weer zachtjes met zijn hand over mijn haren.
    "Mag ik een klein kusje geven op je haar?" vraagt hij en ik giechel zacht.
    "Dat is een raar verzoek Nathan." zeg ik. "Maar oké, probeer het maar." antwoord ik er dan wat onzeker achteraan.


    Your make-up is terrible

    [De inspiratie komt als we horen te slapen.. Stiekem zijn we gewoon een soort van vampiers of zo..]

    Nathan Deleon

    Zachtjes giechelde. Een glimlachje sierde mijn gezicht.
    'Dat is een raar verzoek Nathan, maar oké, probeer het maar,' zei ze, al klonk ze wel onzeker. De glimlach op mijn gezicht bleef nog even. Zachtjes drukte ik mijn lippen op het haar van haar hoofd en gaf daar een klein kusje zoals ik dat vroeg.
    'Een kus zou ik alleen maar doen met toestemming,' zei ik zachtjes en knuffelde haar eventjes stevig.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Hahahah dat idee vind ik wel vet. Maar dan wel RPG-vampiers.]

    Rikki Madeleine Beck

    Hij drukt zacht zijn lippen op mijn haar, een klein kusje zoals hij gezegd het. Het voelt goed dat hij precies doet zoals hij zegt en niet iets anders.
    "Een kus zou ik alleen maar doen met toestemming." zegt hij zacht en knuffelt me eventjes stevig. Ik glimlach erop en gaap eventjes.
    "Ja, inderdaad. Ik ben... eh blij ofzo, dat het zo gaat en niet anders." zeg ik tegen hem. Ik maak me voorzichtig en langzaam los uit Nathans omhelsing en als ik hem aankijk, kleuren mijn wangen lichtrood.
    "Het is nog best vermoeiend, wennen aan contact." zeg ik met een glimlachje.


    Your make-up is terrible

    [Haha oké, en we glinsteren niet!]

    Nathan Deleon

    Ik hoorde haar eventjes gapen en moest daardoor zachtjes lachen.
    'Ja, inderdaad. Ik ben... eh blij ofzo, dat het zo gaat en niet anders,' zei ze en maakte zich voorzichtjes, maar ook langzaam los van mij. Zodra ik dat merkte haalde ik mijn armen om haar vandaan. Toen ze mij aankeek zag ik haar wangen kleuren en ik glimlachte vriendelijk naar haar.
    'Het is nog best vermoeiend, wennen aan contact,' zei ze met een glimlachje en ik knikte. Ik draaide mijzelf weer om, zodat ik met mijn rug weer tegen de muur aan kon zitten.
    'Zullen we het dan maar zo laten voor vandaan?' vroeg ik aan Beck. 'In zo'n korte tijd heb je al veel contact toegestaan en volgens mij vond je het nog fijn voelen ook. Of heb ik dat verkeerd?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Deal. :'D]

    Rikki Madeleine Beck

    Hij draait zichzelf weer om, zodat hij met zijn rug weer tegen de muur aan kan zitten en ik volg zijn voorbeeld door me ook om te draaien, mijn hart klopt snel en duidelijk in mijn keel.
    "Zullen we het dan maar zo laten voor vandaan? In zo'n korte tijd heb je al veel contact toegestaan en volgens mij vond je het nog fijn voelen ook. Of heb ik dat verkeerd?" Ik mompel wat om er tegen in te gaan maar besef dat hij groot en deels toch wel gelijk heeft.
    "Ja, eigenlijk wel." zeg ik eerlijk. "Maar ik wil nog steeds geen ander soort lichamelijk contact." beken ik.


    Your make-up is terrible

    [Yeee]

    Nathan Deleon

    Ik hoorde haar wat mompelen, maar echt verstaan deed ik niet. Ik keek haar vragend aan.
    'Ja, eigenlijk wel, maar ik wil nog steeds geen ander soort lichamelijk contact,' zei ze en ik knikte. Ik trok mijn knieën op en sloeg daar mijn armen eromheen.
    'Maar mag ik je wel af en toe een klein kusje geven ergens?' vroeg ik zachtjes aan haar. 'Tenminste, vond je het wel prettig voelen toen ik dat net deed?' Ik dacht eventjes na, volgens mij had ik niet gemerkt bij haar dat ze het onprettig vond, maar je wist maar nooit.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you