• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5.
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4

    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 1:06 ]


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    "Dan zie ik je in m'n kamer?" vraagt hij met een glimlachje en ik knik. Hij laat mijn hand los en legt uit waar zijn kamer zit.
    "Goed, dan zie ik je zo." zeg ik en ik draai me om om mijn kamer in te lopen. Ik sluit de deur achter me. Mijn kamer is ook nog leeg. Ik pak snel mijn koffer en trek mijn shirtje uit, waarna ik een zwarte bh uit mijn koffer vis en die aantrek. Hij is gewoon simpel, niemand ziet hem toch ooit. Daarna trek ik een shirt aan. Ik trek mijn grote laarzen uit en schuif ze onder mijn bed. Mijn rokje gaat ook uit, met wat moeite omdat hij zo strak zit. Ik pak een zwart shortje uit mijn tas en hou mijn zwarte kousen, die net over mijn knie komen aan. Dan wandel ik mijn kamer weer uit en klop ik op de deur van Nathan. Zonder op antwoord te wachten open ik de deur.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Goed, dan zie ik je zo,' zei ze. Ze draaide zich om naar haar kamer. Ik knikte, al zag ze dat niet en liep naar mijn kamer. Ik sloot de deur achter mij dicht en keek beetje rond. Ik wist niet hoe lang het duurde. Ik opende mijn koffer en rommelde er een beetje in. Ik viste het kettinkje eruit, deed de koffer dicht en schoof die onder het bed. Ik hield het kettinkje voor mij.
    Er werd geklop op de deur. Ik draaide mijzelf om en wou wat zeggen, maar de deur ging al open. Ik glimlachte toen ik zag dat het Beck was.
    'Je ziet er goed uit,' zei ik met een glimlachje. Ik liep naar mijn bed toe en schoof gauw het kettinkje onder de kussen. Ik ging op bed zitten en besefte me nu pas dat dit niet mocht.
    'Jij mag eigenlijk hier niet eens komen,' zei ik opeens. 'Hoe is het je gelukt om langs ze te komen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Demi1309 schreef:
    Lauren Campbell

    Ik grinnik. 'Wat ken je me toch weer goed.' Ik pak het bord met mijn goede arm en breng hem naar de plek waar alle andere vieze borden staan. Ik loop het eetzaaltje uit en kijk over mijn schouder of Jasper ook komt. De weg naar de EHBO ken ik inmiddels wel.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rikki Madeleine Beck

    "Je ziet er goed uit." zegt hij met een glimlachje en ik glimlach ook terwijl ik een bedankje mompel. Hij loopt naar zijn bed toe en doet iets voor hij gaat zitten maar ik kan niet zien wat het is.
    "Jij mag eigenlijk hier niet eens komen. Hoe is het je gelukt om langs ze te komen?" Ik haal mijn schouders op.
    "Gewoon, lopend. Er is niemand op de gang." antwoord ik en ga naast hem zitten met mijn rug tegen de muur aan.
    "Jij ziet er trouwens nog hetzelfde uit."


    Your make-up is terrible

    [Zit me nu te bedenken, volgens mij ligt zijn muts nog buiten D:]

    Nathan Deleon

    'Gewoon, lopend. Er is niemand op de gang,' antwoordde en ze ging naast mij zitten met haar rug tegen de muur aan. Ik vond dat knap van haar, niet het doorloop gebeuren, maar dat ze naast me ging zitten. Ik had verwacht dat ze op het andere bed of zo ging zitten.
    'Jij ziet er trouwens nog hetzelfde uit,' zei ze. Ik lachte zachtjes en knikte.
    'Ik was ook nog niet echt van plan om iets anders aan te trekken. Ik had het namelijk niet koud of zo,' zei ik met een klein lachje en ging ook met mijn rug tegen de muur aan zitten. Ik keek haar eventjes aan en glimlachte weer.
    'En nu?..'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Oeps.]

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zachtjes om mijn opmerking en knikt.
    "Ik was ook nog niet echt van plan om iets anders aan te trekken. Ik had het namelijk niet koud of zo." zegt hij met een klein lachje en hij gaat ook met zijn rug tegen de muur aan zitten. Hij kijkt mij aan en glimlacht.
    "En nu?..." vraagt hij. Ik haal even mijn schouders op en draai me een beetje zodat ik hem beter kan zien.
    "Jij hebt ook meer kleding aan." zeg ik grinnikend. Onwillekeurg schieten mijn ogen even naar zijn handen en naar waar ze liggen.
    "Eh, ik weet niet wat nu. Maar ik vind het hier wel behagelijker dan buiten."


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Jij hebt ook meer kleding aan,' grinnikte ze en ik knikte, dat was waar. Ik zag haar ogen bewegen, maar niet echt opgelet waarnaar ze keken. In ieder geval iets omlaag.
    'Eh, ik weet niet wat nu. Maar ik vind het hier wel behagelijker dan buiten,' zei ze en ik glimlachte.
    'Dat is dan mooi,' zei ik met diezelfde glimlach en hield tien mijn hand open voor haar.
    'Mag ik je hand misschien weer vast houden?' vroeg ik vriendelijk aan haar. Buiten deden we dat ook, maar wou ze het nu nog? De kans was groot van wel, toen we binnen waren had ze mijn hand ook heel de tijd vast gehouden, terwijl ik dat ik hem binnen zou los laten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Dat is dan mooi." zegt hij nog altijd glimlachend en houd overduidelijk zijn hand open. Zou hij hem weer willen vasthouden?
    "Mag ik je hand misschien weer vast houden?" vraagt hij vriendelijk. Ik knik en glimlach en leg mijn hand snel in die van hem. Het voelt hier weer net even anders en ik vraag me af wat ik er zo erg aan vond. Ik weet het wel maar ik wil het me nu niet bedenken.
    "Wat komt er na dit?" vraag ik een beetje nerveus. Ik kijk hem even aan en dan kijk ik weer weg.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze knikte en glimlachte en het leek dat ze maar al te graag haar hand in de mijne wou leggen. Ik lachte zachtjes en sloot mijn vingers om haar hand.
    'Wat komt er na dit?' vroeg ze. Ze klonk iets wat nerveus. Ik keek haar eventjes aan, maar zij keek weer weg. Vragend keek ik haar aan.
    'Eerlijk gezegd, weet ik dat nog niet. Ik vind het al een grote prestatie voor jou dat jij dit al zonder moeite toe laat. Is er echt niets iets wat je graag zou willen proberen? Zie mij maar als een soort test persoontje.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Eerlijk gezegd, weet ik dat nog niet. Ik vind het al een grote prestatie voor jou dat jij dit al zonder moeite toe laat. Is er echt niets iets wat je graag zou willen proberen? Zie mij maar als een soort test persoontje." zegt hij en ik grinnik.
    "Oké, Nathan de testpersoon. Uh... Ik ben zo slecht in dat soort dingen." antwoord ik zacht en lach niet meer. "Misschien kunnen we zo... eh- nog eens knuffelen?"


    Your make-up is terrible

    [Volgens mij moet ik zo eens gaan slapen.. Je hebt een slecht invloed op mij!]

    Nathan Deleon

    'Oké, Nathan de testpersoon. Uh... Ik ben zo slecht in dat soort dingen,' zei ze zachtjes, ze lachte niet meer. Ik keek haar nieuwsgierig aan of ze met iets kwam.
    'Misschien kunnen we zo... eh- nog eens knuffelen?' vroeg ze en een glimlachje verscheen weer op mijn gezicht. Ik knikte naar haar.
    'Natuurlijk kan dat,' zei ik met hetzelfde glimlach. 'Wil je dat ik begin? Of wil je het eerst zelf proberen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Nietuuuus. Jij op mij!]

    Rikki Madeleine Beck

    "Natuurlijk kan dat." zegt hij met hetzelfde glimlach. "Wil je dat ik begin? Of wil je het eerst zelf proberen?"
    "Begin jij maar." zeg ik en ik voel me ineens verlegen. Volgens mij kleur ik als ik dat zeg en ik wend mijn hoofd af.
    "Als ik moet beginnen komt er vast niets van terecht."


    Your make-up is terrible

    [Jij bent ouder! Jij hoort wijzer te zijn]

    Nathan Deleon

    'Begin jij maar,' zei ze en ik lachte weer zachtjes. Haar hoofd had ze afgewend en waarschijnlijk kon ik wel raden waarom.
    'Als ik moet beginnen komt er vast niets van terecht,' zei ze en weer lachte ik zachtjes.
    'Dat is vast niet waar. Probeer het eens?' vroeg en draaide een kwartslag naar Beck toe. Haar hand hield ik nog steeds vast.
    'Ik weet zeker dat jij het kunt.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Niet eerlijk. :c]

    Rikki Madeleine Beck

    "Dat is vast niet waar. Probeer het eens? Ik weet zeker dat jij het kunt." zegt hij en hij is naar me toe gedraait. Ik schud koppig n eigenwijs mijn hoofd.
    "Nee, ik meen het." zeg ik zacht. "Ik durf het echt niet."


    Your make-up is terrible

    [Lalalala.. Nee echt, hierna nog één en dan ga ik]

    Nathan Deleon

    'Nee, ik meen het. Ik durf het echt niet,' zei ze zachtjes nadat ze met haar hoofd had geschud. Ik knikte lichtjes en maakte mijn hand los van die van haar.
    'Het geeft niet, dat komt dan later wel,' zei ik met een glimlachje. Voorzichtjes deed ik mijn armen om haar heen zodat ik haar zachtjes kon knuffelen.
    'Gewoon net zoals eerst. Als het te veel word moet je het gewoon zeggen, dan stop ik en proberen we het op nieuw als je er klaar voor bent,' zei ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you