• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5.
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4

    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 1:06 ]


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    Hij knikt, ik ben blij dat hij het begrijpt en niet verder vraagt. Dan trekt hij zijn knieën op en slaat hij zijn armen er om heen.
    "Maar mag ik je wel af en toe een klein kusje geven ergens?" vraagt hij zacht. "Tenminste, vond je het wel prettig voelen toen ik dat net deed?" Ik denk eventjes na over zijn vraag, denkend dat hij het vooral bedoeld op mijn haar en hand.
    "Eh ja, dat is wel goed. Het was niet onprettig." antwoord ik met een klein glimlachje. Ik wrijf even over het gedeelte dat bloot is van mijn bovenbenen en pluk wat aan mijn over-de-knie kousen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Eh ja, dat is wel goed. Het was niet onprettig,' antwoordde ze en ik glimlachte weer. Ik keek haar eventjes aan en keek toe hoe ze even wreef over het blote gedeelte van haar bovenbeen en vervolgens plukte aan haar knie kousen.
    'Ik heb het gevoel als of ik het je nu verschuldigd ben,' zei ik zachtjes. Al zal ze niet snappen waar ik het nu over heb.
    'Ik heb vier en een half meisjes verkracht in drie maanden. Na de vierde werd mijn eigen zusje verkracht,' zei ik en keek eventjes naar Beck, al gauw keek ik weer naar voren en liet mijn blik rusten op een plek op de grond.
    'Daarna wou ik het weer doen, maar toen begon het me pas echt door te dringen wat ik deed en was halverwege gekapt en heb ik haar laten gaan.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik heb het gevoel als of ik het je nu verschuldigd ben." zegt hij zacht en ik kijk hem vragend aan. Waar heeft hij het over?
    "Ik heb vier en een half meisjes verkracht in drie maanden. Na de vierde werd mijn eigen zusje verkracht." zegt hij en mijn adem stokt even in mijn keel. Hij kijkt even naar mij maar al gauw kijkt hij weer naar voren en laat zijn blik rusten op een plek op de grond.
    "Daarna wou ik het weer doen, maar toen begon het me pas echt door te dringen wat ik deed en was halverwege gekapt en heb ik haar laten gaan."
    "Jij bent mij niets verschuldigt, Nathan." zeg ik wat bot. Is dat waarom hij dit doet? Dan hoeft het voor mij ook niet.
    "Ik ben niet verkracht. Je hoeft niet te proberen om dat soort dingen op mij goed te maken." Ik kijk wel naar hem, intens en doordringend.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Jij bent mij niets verschuldigt, Nathan,' zei ze iets bots. Ik beet op mijn lip.
    'Ik ben niet verkracht. Je hoeft niet te proberen om dat soort dingen op mij goed te maken,' zei ze daarna. Ik durfde haar niet aan te kijken. Ik voelde haar ogen op mij gericht, maar ik bleef naar de grond kijken.
    'Het is niet daarom dat ik dat gevoel had,' zei ik en ik beet weer eventjes op mijn lip.
    'Ik had je alleen verteld dat ik het gedaan had. Ik wou je de rest ook vertellen en ik wil het helemaal niet goed proberen te maken door dit met jou te doen. Dat staat er helemaal los van. Ik vind het leuk om dit met jou te doen.' Ik keek een beetje opzij en keek een beetje naar waar haar hand lag. Aarzelend ging ik met mijn hand erheen.
    'Echt. Ik vind het leuk.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij blijft naar de grond kijken en kijkt mij niet meer aan.
    "Het is niet daarom dat ik dat gevoel had. Ik had je alleen verteld dat ik het gedaan had. Ik wou je de rest ook vertellen en ik wil het helemaal niet goed proberen te maken door dit met jou te doen. Dat staat er helemaal los van. Ik vind het leuk om dit met jou te doen." Hij kijkt mijn richting op maar niet naar mij. Ik zie dat zijn hand naar mijn hand beweegt en laat mijn hand aarzelend liggen waar hij ligt.
    "Echt. Ik vind het leuk."
    "Waarom voelt het dan als je me dit verschuldigd bent?" vraag ik. Ik probeer bot te klinken maar het lukt gewoon niet. Hij lijkt echt oprecht te zijn.
    "Ik weet heus wel dat niet alle mannen verkrachters zijn en dat niet alle verkrachters klootzakken zijn. Al komt het er wel in de buurt." voeg ik er nadenkend aan toe.
    "Voor mij ben jij gewoon een uitzondering. Volgens mij ben jij een uitzondering op alles."


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Waarom voelt het dan als je me dit verschuldigd bent?' vroeg ze. Ik schudde lichtjes mijn hoofd.
    'Ik weet heus wel dat niet alle mannen verkrachters zijn en dat niet alle verkrachters klootzakken zijn. Al komt het er wel in de buurt. Voor mij ben jij gewoon een uitzondering. Volgens mij ben jij een uitzondering op alles,' zei ze en ik dacht na. Ik legde mijn hand op die van haar en was blij dat ze hem had laten liggen.
    'Ik voelde me gewoon schuldig aan jou om een uitleg te geven van hoe het een beetje was gegaan. Zoals ik al zei, dit staat er helemaal los ervan,' zei ik zachtjes. Mijn vingers vouwde ik om haar hand heen en keek haar voorzichtjes aan.
    'Echt waar. Ik vind dit echt heel leuk om met jou te doen. Ik voel me niet verplicht om dit met jou te doen. Ik wou gewoon beetje een uitleg geven, al slaagde ik daar niet echt in geloof ik,' fluisterde ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Ik voel zijn hand op die van, net wat ik al verwacht had.
    "Ik voelde me gewoon schuldig aan jou om een uitleg te geven van hoe het een beetje was gegaan. Zoals ik al zei, dit staat er helemaal los ervan." zegt hij zacht en vouwt zijn vingers om mijn hand, ik volg zijn voorbeeld.
    "Echt waar. Ik vind dit echt heel leuk om met jou te doen. Ik voel me niet verplicht om dit met jou te doen. Ik wou gewoon beetje een uitleg geven, al slaagde ik daar niet echt in geloof ik." fluistert hij.
    "Oké." mompelt ik als antwoord. "Maar je hoeft je niet schuldig te voelen tegenover mij hoor. Ik ben geen slachtoffer van je. Ik denk dat de schuld naar hun toe wel groot genoeg is, tenminste, dat hoop ik echt." Hoewel ik Nathan nu erg begin te mogen, hoop ik toch dat hij 's nachts nachtmerries heeft over de verkrachtingen en zich elke dag schuldig voelt. Maar schuldig tegenover mij hoeft niet.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Oké,' mompelde ze als antwoord. Ik glimlachte zwakjes om de vingers die ze om mijn hand had gevouwen.
    'Maar je hoeft je niet schuldig te voelen tegenover mij hoor. Ik ben geen slachtoffer van je. Ik denk dat de schuld naar hun toe wel groot genoeg is, tenminste, dat hoop ik echt,' zei ze en ik knikte. Zachtjes kneep ik in haar hand.
    'Ik kan er nog steeds niet bij waarom ik het leuk vond,' zei ik zachtjes en staarde weer een beetje naar de grond. Mijn handen bracht ik even naar mijn armen, maar besefte dat ik haar hand nog vast had en lachte zachtjes. Zachtjes schudde ik mijn hoofd en keek Beck weer eventjes aan.
    'Maar jij zal nooit een slachtoffer van mij worden.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij knikt en ik voel dat hij zacht in mijn hand knijpt.
    "Ik kan er nog steeds niet bij waarom ik het leuk vond." zegt hij zacht en staart weer een andere kant op. Zijn handen wilt hij naar zijn armen brengen maar hij beseft dat hij mijn hand nog vast heeft en lacht zachtjes. Hij schud zijn hoofd en kijkt mij weer aan.
    "Maar jij zal nooit een slachtoffer van mij worden."
    "Dat is maar te hopen voor jou." zeg ik op scherpe toon. "Anders ga je er véél meer dan spijt van hebben. Je zou wensen dat je nooit geboren was." waarschuw ik hem op kille toon. Zo ben ik normaal altijd tegen jongens. Nu is het mijn beurt om in zijn hand te knijpen en vervolgens glimlach ik lieflijk naar hem.


    Your make-up is terrible

    [Heb het gevoel alsof ik iets vergeten ben..]

    Nathan Deleon

    'Dat is maar te hopen voor jou. nders ga je er véél meer dan spijt van hebben. Je zou wensen dat je nooit geboren was,' zei ze. Geschrokken keek ik haar aan, maar door haar kneepje in mijn hand en haar glimlacht moest ik ook weer glimlachen. Ik knikte naar haar en bleef haar nog eventjes aankijken.
    'Jij bent echt een onvoorspelbaar iemand,' zei ik met een klein lachje en schudde weer lichtjes mijn hoofd.
    'Je houding, je woorden, alles!' zei ik. Ik boog iets naar haar toe en drukte een klein kusje op haar hoofd, om haar vervolgens weer met een vriendelijk glimlach aan te kijken.



    [Eeyy ik weet hoe je ç moet doen... Ook per ongeluk, maar oké]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Dat heb ik ook zovaak per ongeluk gedaan haha. Maar toen ik hem nodig had, was ik het weer vergeten.]

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kijkt me eerst geschrokken aan maar glimlacht dan door mijn glimlach en kijkt me aan.
    "Jij bent echt een onvoorspelbaar iemand." zegt hij met een klein lachje en schud weer licht zijn hoofd.
    "Je houding, je woorden, alles!" Hij buigt iets naar me toe en drukt een klein kusje op mijn hoofd, om mij vervolgens weer met een vriendelijk glimlach aan te kijken. Ik schrik er nog van maar laat niets merken.
    "Dat is ook de bedoeling, ik wil helemaal niet voorspelbaar zijn." verklaar is. "Maar ik meen het als nog, vergeet dan maar niet." verzeker ik hem nog even, waarna ik eventjes stil blijf en op mijn lip bijt.
    "Verder ben je wel een heel leuk persoon hoor, zelfs knap. Voorspelbaarder dan ik." Ik grinnik er eventjes bij.


    Your make-up is terrible

    [Dat is slim xd + Mijn inspiratie raakt op]

    Nathan Deleon

    'Dat is ook de bedoeling, ik wil helemaal niet voorspelbaar zijn, maar ik meen het als nog, vergeet dan maar niet,' zei ze. Ik knikte weer naar haar. Ik zou het niet vergeten. Ze was eventjes stil en ik zag dat ze op haar lip beet.
    'Verder ben je wel een heel leuk persoon hoor, zelfs knap. Voorspelbaarder dan ik,' zei ze en grinnikte eventjes. Mijn mond ging een stukje open van verbazing en voelde mijn wangen lichtjes kleuren.
    'D-dank je,' zei ik zachtjes en ik keek weer naar de grond.
    'Dat is lief van je om dat te zeggen,' voegde ik er zachtjes aan toe. Onbewust ging ik ietsjes tegen haar aanleunen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ik ga wel iets verzinnen om het leuk te houden.]

    Rikki Madeleine Beck

    Zijn mond gaat een stukje open van verbazing en ik zie zijn wangen kleuren.
    "D-dank je.' zegt hij zacht en hij kijkt vervolgens weer naar de grond.
    "Dat is lief van je om dat te zeggen." voegt hij eraan toe en ik voel dat zijn lichaam dichter bij dat van mij komt. Ik haal mijn schouders op.
    "Het is gewoon zo, hoef je mij niet voor te bedanken." zeg ik. "Behulpzaam en lief, wat vreemd dat je nu hier zit." lach ik zacht en plagerig. Uit mijn onmogelijke gedrag soms is goed op te maken waarom ik hier zit, uit zijn gedrag iets minder.
    "Trouwens, wat heb jij achtergelaten toen je hierheen kwam? Ouders, vriendinnetjes?" vraag ik onschuldig aan hem.


    Your make-up is terrible

    [Yeah, jou verzinsels zijn altijd leuk! -totdat ik las dat ik moet nadenken over wie hij allemaal achter had gelaten..-]

    Nathan Deleon

    'Het is gewoon zo, hoef je mij niet voor te bedanken. Behulpzaam en lief, wat vreemd dat je nu hier zit,' zei ze en ze lachte zachtjes op een plagerig manier. Ik glimlachte een beetje terwijl ik naar de grond bleef kijken.
    'Trouwens, wat heb jij achtergelaten toen je hierheen kwam? Ouders, vriendinnetjes?' vroeg ze. Ik haalde mijn schouders lichtjes op en keek haar een beetje aan. Ze was nu dichterbij dan net. Ik schoot overeind en begon weer te blozen.
    'Eh, sorry,' zei ik zachtjes en krabde lichtjes met mijn vrij hand aan de achterkant van mijn hoofd.
    'Maar ehm, je vraag. Ouders, mijn zusje. Verder niet echt iets... De mensen waar ik mee om ging?' vroeg ik schouderophalend. 'Al vraag ik mij af of ze het echt zo erg vinden dat ik hier zit. Wie heb jij eigenlijk allemaal achtergelaten?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Hahahaha, moeilijk hé?]

    Rikki Madeleine Beck

    Hij haalt zijn schouders licht op en kijkt mij aan. Ineens beseft hij hoe dichtbij hij is en schiet blozend overeind. Nu ben ik niet de gekke maar hij, ergens klinkt dat we bevredigent.
    "Eh sorry." zegt hij en hij krabt met zijn vrije hand aan zijn achterhoofd.
    "Maar ehm, je vraag. Ouders, mijn zusje. Verder niet echt iets... De mensen waar ik mee om ging? Al vraag ik mij af of ze het echt zo erg vinden dat ik hier zit. Wie heb jij eigenlijk allemaal achtergelaten?" vraagt hij.
    "Nou, lekker aardig." mompel ik. "Alleen mijn vrienden, niets interessants voor jou dus." grijns ik eventjes en knijp weer in zijn hand.
    "Je ouders en je zusje dus." herhaal ik hem. "Geen eens een vriendinnetje?" Stiekem probeer ik hem gewoon uit te horen.


    Your make-up is terrible