• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5.
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4

    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 1:06 ]


    Remember to be ridiculous.

    [Okay. :c]

    Rikki Madeleine Beck

    Hij knikt en laat mijn hand wat losser zodat hij me zometeen kan knuffelen.
    "Het geeft niet, dat komt dan later wel." zegt hij met een glimlachje. Voorzichtig doet hij zijn armen om me heen en hij knuffeltje me zacht.
    "Gewoon net zoals eerst. Als het te veel word moet je het gewoon zeggen, dan stop ik en proberen we het op nieuw als je er klaar voor bent." zegt hij zacht.
    "Oké. Maar niets meer zeggen dan, dat was de vorige keer niet goed." zeg ik zacht terug voordat ik mijn armen ook om hem heen sla en mijn armen om losjes om hem heen. Niet veel later laat ik mijn kin op zijn schouder rusten en zucht ik zacht terwijl de adrenaline door mijn lichaam gepompt word. Het is niet echt rustgevend maar eerder opwindend voor mij. Ik hoop niet dat mijn versnelde hartslag zo goed te merken is als ik hem voel.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 1:47 ]


    Your make-up is terrible

    [Trusten ;d]

    Nathan Deleon

    'Oké. Maar niets meer zeggen dan, dat was de vorige keer niet goed,' zei ze zachtjes terug en ik knikte. Ik zal mijn mond houden. Haar armen kwamen losjes om mij heen. Ik hoorde haar zachtjes zuchten nadat ze haar kin op mijn schouder had gelegd. Een glimlachte sierde mijn gezicht. Doordat ik niet hoefde te concentreren op woorden, ging ik me concentreren op haar houding. Het leek als of ze niet helemaal op haar gemak voelde. Ik dacht eventjes na en begon toen zachtjes over haar rug heen te wrijven, in de hoop dat ze rustiger werd. Ik had alleen al zo'n gevoel dat het verkeerd uit zou gaan pakken. De eerste keer toen ik over haar hand heen wreef pakte ook niet al te goed uit.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Als we even in onze omhelsing zitten, begint Nathan me plots zachtjes over mijn rug heen te wrijven. Er loopt een rilling over mijn rug heen en een tevreden geluidje ontsnapt uit mijn mond, een manier waarop ik niet gedacht had te reageren. Ik sluit mijn mond snel en hou mijn adem in. Ineens dringt het pas goed tot me door. Ik zit op een jongensslaapkamer, in de omhelsing van een jongen en hij streelt over mijn rug. Nu pas maakt de paniek zich meester van me en maak ik me paniekerig los uit zijn omhelsing.
    "Genoeg." zeg ik bang als ik in de knoop raak met mijn eigen spastische bewegingen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Een glimlacht kwam op mijn gezicht door het geluidje dat ze maakte. Het klonk tevreden, daarom schrok ik ook toen ze paniekerig deed en zich los maakte uit mijn omhelzing.
    'Genoeg,' zei ze bang. Ik keek haar geschrokken aan. Eventjes wist ik niet hoe ik haar kon kalmeren. Meestal gaat het goed af met een omhelzing, maar dat was juist nu de oorzaak. Aarzelend pakte ik haar hand beet.
    'Beck?' vroeg ik zachtjes en wreef zachtjes met mijn duim over haar hand.
    'Het ging goed. Je deed het geweldig, wat ging er mis?' vroeg ik zachtjes terwijl ik haar aan bleef kijken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kijkt me geschrokken aan en pakt aarzelend mijn hand beet, wat ik met moeite toesta.
    "Beck?" vraagt hij zacht en wrijft zachtjes met zijn duim over mijn hand heen.
    "Het ging goed. Je deed het geweldig, wat ging er mis?" vraagt hij zacht terwijl hij me aan blijft kijken. Ik zucht en kijk hem ook even aan.
    "Ik ben gewoon bang ervoor, Nathan." zeg ik zacht. "Ik ben alleen met een jongen in een jongenskamer en ik werd omhelst door een jongen... met een slecht verleden. Echt niets tegen jou, sorry." Ik sla mijn ogen neer.


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    'Je reactie van daarnet sprak boekdelen,'zei ik. 'Maar weet jij waar de EHBO is? Ik namelijk niet en dan kunnen we blijven zoeken.'

    Sanne Hoogdoorn
    'Zeventien, en jij?' vroeg hij.
    'Een paar weken zestien,' antwoordde ik glimlachend..
    Mijn zestiende verjaardag was georganiseerd door wat vrienden van school, ik had niets verwacht en inplaats van dat we huiswerk gingen maken zoals ik had gedacht waren ze blijkbaar al anderhalve maand bezig met het plannen van mijn verjaardag.


    Remember to be ridiculous.

    [sorry dat ik gister opeens weg was, de computer crashte.]


    Remember to be ridiculous.

    Jason van Huyse
    'Een paar weken zestien,' antwoordde ze glimlachend.Waardoor ik automatish ook begon te glimlachen."Waneer was je verjaardag?" vroeg ik"Straks moet ik je ook nog een kado geven"Grapte ik .


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lauren Campbell

    Ik glimlach. 'Ja ik weet wel waar de EHBO is. Ik ben er vandaag al een paar keer geweest.' Ik lach en pak zijn pols vast. Lachend begin ik te lopen. Hem achter me aanslepend. Ik loop de EHBO kamer in en kijk naar de vrouw. Ze kijkt op en fronst haar wenkbrauwen.
    'Jij weer?' Ik knik en stroop mijn mouw op.
    'Het gaat ontsteken.' Ik laat haar mijn arm zien. Ze loopt gelijk weg en komt terug met flesjes. Ze draait de dop vast en pakt mijn arm beet. Voordat ik kan tegen werken gooit ze het spul erover heen. 'Wat?!' Ik bijt mijn kaken op elkaar. 'Ooit van een waarschuwing gehoord,' snauw ik haar terug. Als antwoord gooit ze er nog een beetje op. Ik kijk haar kwaad aan en wil mijn arm wegtrekken, maar ze houd hem stevig vast. Ze pakt een verband en trekt die strak om mijn wond. Een protesterend geluid rolt over mijn lippen. Ik kijk nijdig voor me uit.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Deleon

    'Ik ben gewoon bang ervoor, Nathan,' zei ze zachtjes. Ze had daarvoor nog even gezucht en keek mij aan. Vragend keek ik haar aan, al kon ik het natuurlijk wel raden.
    'Ik ben alleen met een jongen in een jongenskamer en ik werd omhelst door een jongen... met een slecht verleden. Echt niets tegen jou, sorry,' zei ze en sloeg haar ogen neer. Ik bleef haar aan kijken en stopte met het wrijven van mijn duim.
    'Het spijt mij,' zei ik zachtjes. 'Ik weet dat ik een niet al te goed verleden heb, maar ik doe die dingen echt niet meer. Ik... Hoe kan ik er voor zorgen dat je me gelooft?' vroeg ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Ik voel hoe hij naar mij kijkt maar stopt met het kalmerende wrijven over mijn hand.
    "Het spijt mij." zegt hij zachtjes. "Ik weet dat ik een niet al te goed verleden heb, maar ik doe die dingen echt niet meer. Ik... Hoe kan ik er voor zorgen dat je me gelooft?" vraagt hij zacht.
    "Ik geloof je wel..." antwoord ik en ik kijk weer op, recht in zijn ogen. Ik probeer oprecht te kijken en de angst te negeren. Ik ben toch verdomme geen watje? Ik bijt hard op mijn lip en sla plotseling mijn armen om hem heen en druk mijn lichaam stijf maar besluitvol tegen die van hem aan. Ik probeer het getril dat op komt zetten zo goed mogelijk te negeren.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 13:04 ]


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ik geloof je wel...' zei ze en ze keer weer op. Ik schrok lichtjes door hoe zij mij aankeek. Ze beet op haar lip, wat er voor zorgde dat ik haar woorden niet echt geloofde. Ik schrok weer toen ze haar armen plotseling om mij heen sloeg en zichzelf tegen mij aan drukte. Ondanks dat voelde ik haar lichaam toch ietsjes trillen.
    'Beck,' zei ik zachtjes en deed mijn armen losjes om haar heen. Zachtjes begon ik weer te wrijven met mijn hand over haar rug.
    'Je verbaasd me.. Maar dan wel op een goeie manier.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Beck." zegt hij zacht en slaat ook zijn armen om mij heen, maar veel losser dan ik deed. Hij begint weer zacht te wrijven over mijn rug.
    "Je verbaast me... Maar dan wel op een goeie manier." zegt hij. Ik blijf eventjes stil terwijl ik mijn eigen rare impuls probeer te verwerken. Mijn ogen zijn wijd opengesperd en ik druk hem nog dichter tegen me aan.
    "Oké." zeg ik uiteindelijk schor. "Ik kan het ook wel. Zie je wel. Ik ben geen watje."


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ik schrok weer toen ze mij nog dichter tegen har aan drukte. Mijn armen deed ik iets strakker om haar heen, maar niet zoals zij het bij mij deed.
    'Oké,' zei ze schor. 'Ik kan het ook wel. Zie je wel. Ik ben geen watje,' zei ze, waarna ik begon te lachen. Ik duwde haar iets van mij af, zodat ik haar aankon kijken.
    'Deed je het daarom? Dacht je nou echt dat ik jou een watje vond?' vroeg ik en schudde lichtjes met mijn hoofd. Ik drukte haar ietsjes tegen mij aan.
    'Ik heb jou nog nooit een watje gevonden. Ik zal dat niet doen ook.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Ik hoor hem lachen en hij duwt me iets van zich af, zodat hij me aan kan kijken.
    "Deed je het daarom? Dacht je nou echt dat ik jou een watje vond?" vraagt hij en schud zijn hoofd. Hij drukt me weer iets tegen hem aan.
    "Ik heb jou nog nooit een watje gevonden. Ik zal dat niet doen ook." Ik trek hem weer dichter tegen mij aan.
    "Nee. Hou me gewoon vast." mompel ik. "Het maakt me niet uit wat jij vind maar wel wat ik zelf vind. Ik word bang van een knuffel, dat vind ik behoorlijk watjes-like." zeg ik in een scheve zin.


    Your make-up is terrible