• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5.
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4

    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 1:06 ]


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik kijk hem even aan en knijp in mijn arm om het niet te gaan zeggen. Een pijnsteek gaat door me heen. 'Au,' gil ik. Ik laat mijn arm los en kijk ernaar. Dan kijk ik naar Jasper en haal snel mijn arm van tafel. Ik verga zowat van de pijn. Ik wist het nu wel zeker. Die wond was ontstoken. Met mijn goede Hand schuif ik het bord van me af.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sanne Hoogdoorn
    Ik knikte, ja dus. 'Sorry dat ik het vroeg maar iedereen hier die ik tot nu toe heb gesproken wil zodra hij hier weg is weer verder met zijn gewone leven en ik vroeg me af of dat voor iedereen zo was en ik de enige was die hierna haar leven echt wou gaan beteren.'


    Remember to be ridiculous.

    [Ik ga het lekker awkward laten worden.]

    Rikki Madeleine Beck

    "Mag ik je hand nog wel aanraken?" vraagt hij zacht. "Ik wil dit niet nu laten stoppen. Ik zal je hand niet weer kussen. Alsjeblieft?" Ik zucht.
    "Goed. Oké." zeg ik veel te snel en te toegevelijk. Ik til mijn hand op en wil hem op zijn schoot leggen, maar dat gaat niet helemaal zoals gepland omdat ik er niet naar kijk. Als ik door heb dat mijn hand op de verkeerde plek ligt, trek ik hem snel terug.
    "Oh, sorry!" fluister ik met grote ogen. Dat is vast het dichtsbij dat ik ooit gekomen ben!


    Your make-up is terrible

    Jason van Huyse
    "Het is niets." zei ik nog steeds met een krop in mijn keel.Sommigen werden op het slechte pad geleid door iemand en ik deed het bij me zelf,dus het was mijn fout.Ik had beter zelfmoord gepleegt dan was ik van mijn vader af,en zou ik hier nu niet zitten."kunen we ergens anders over praten ?"vroeg ik bijna smekend.Ik zag er vast zielig en zwak uit.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jasper de Ridder
    Ik stond op en keek naar haar arm. Ik keek haar even verontwaardigd aan toen ik zag dat de huid rondom de wond al ontstoken was. 'Je moet hiermee naar de begleidster. Heb je die wond eigenlijk wel schoongemaakt want je weet toch wel dat als je dat niet doet zo'n wond gaat onsteken.'


    Remember to be ridiculous.

    [o-o Stouterd]

    Nathan Deleon

    'Goed. Oké,' zei ze nadat ze had gezucht. Ik keek toe hoe ze haar hand op tilde. Ik hield mijn hand op, maar haar hand ging de andere kant op. Ik dacht dat ze hem op mijn schoot ging leggen, maar zelfs daar ging het niet heen. Een schok ging door mij heen toen ze haar hand neerlegde.
    'B-b-' Echt verder dan dat kwam ik niet. Blijkbaar had ze het wel door, want haar hand trok ze gauw terug.
    'Oh, sorry!' fluisterde ze met grote ogen. Ik bleef haar verbaasd aan kijken en mijn mond ging ietsjes open, mijn knieën trok ik op. Ik keek naar voren.
    'D-dat eh.. Dat was niet mijn hand,' zei ik en slikte. 'Ik eh..' Ik keek Beck eventjes aan.
    'Het goeie nieuws is dat je niet trilt? Oké.. Niet grappig.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lauren Campbell

    'Ja ja,' mompelde ik en verstopte de wond. 'Het is niks. Het doet alleen een beetje pijn, meer niet.' Ik neem nog een hapje van mijn spaghetti en schuif het dan van me af. Ik kijk Jasper aan. 'Je hoeft niet zo bezorgd te doen hoor, ik ben wel wat gewend.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Hahahaa.]

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kijkt mij verbaasd aan en ik loop rood aan. Dat was raar. Zijn mond gaat een stukje open en hij trekt zijn knieën op.
    "D-dat eh.. Dat was niet mijn hand. Ik eh.." Hij kijkt naar mij. "Het goeie nieuws is dat je niet trilt? Oké.. Niet grappig." Ik glimlach zwak.
    "Waarom trek je je knieën op?" vraag ik. Oh shit, daar wil ik niet aan denken. Ik schud gelijk mijn hoofd.
    "Eh, ik bedoel... Nee dat was niet je hand maar eh-" Ik blijf hangen in mijn woorden en besluit ook mijn benen op te trekken.


    Your make-up is terrible

    Sanne Hoogdoorn
    'Natuurlijk,' zei ik en ik was wanhopig opzoek naar een onderwerp wat ik vond toen ik me naar achteren op zijn bed liet vallen, ik voelde me altijd overal op mijn gemak, er waren alleen een paar situaties waarin dat niet zo was. 'Deze bedden liggen minder gemakkelijk als die op mijn kamer,' zei ik grinnikend. Bedden zijn een ander onderwerp als vadermoord.

    Jason de Ridder
    'Oké, beloof je me dan dat je als het morgenavond niet beter gaat er wel naar laat kijken door iemand die er verstand van heeft?' vroeg ik. 'Anders zorg ik er voor dat er iemand naar kijkt.'


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Waarom trek je je knieën op?' vroeg ze. Ik wou wel antwoord geven, denk ik, maar ze schudde haar hoofd al. Ik zuchtte opgelucht.
    'Eh, ik bedoel... Nee dat was niet je hand maar eh-' zei ze en stopte met praten. Haar knieën trok ze ook op. Ik keek haar eventjes aan en moest stiekem lachen.
    'Het was dat eh.. Mijn ehh.. Ja..' Ik begon weer te lachen, zenuwen?
    'Maar nu ben ik toch nieuwsgierig,' zei ik zachtjes. 'Echt paniekerig werd je niet. Tenminste, niet zoals toen ik de eerste keer je hand vast hield. Hoe kwam dat?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lauren Campbell

    Ik kijk hem aan. 'Hoezo? Het gaat vanzelf wel weg. Vroeger keek er ook nooit iemand naar. Ik ga heus niet dood van een ontsteking.' Ik kijk hem aan e zucht weer. 'Maar goed... Ik zal kijken wie me kan helpen.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rikki Madeleine Beck

    "Het was dat eh.. Mijn ehh.. Ja.." Hij lacht zacht. "Maar nu ben ik toch nieuwsgierig. Echt paniekerig werd je niet. Tenminste, niet zoals toen ik de eerste keer je hand vast hield. Hoe kwam dat?" Ik wrijf even over mijn bovenarmen.
    "Ik krijg het echt koud. Ik denk dat we beter naar binnen kunnen gaan." ontwijk ik de vraag. "Ik heb al niet zoveel kleren aan." Ik krabbel overeind en trek mijn korte rokje wat naar beneden, voor het geval er wat te zien zou zijn.


    Your make-up is terrible

    Jason van Huyse
    'Natuurlijk,zei ze en liet haar naar achteren op het bed vallen.'Deze bedden liggen minder gemakkelijk als die op mijn kamer,'zei ze om van onderwerp te veranderen.Ik liet me ook naar achteren vallen en keek naar het plafond."Ik vind ze goed liggen." zei ik.en keek toen naar Sanne."Is er iets dat jij mist van vroeger?" vroeg ik haar om nog het gesprek verder aan te zetten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nathan Deleon

    'Ik krijg het echt koud. Ik denk dat we beter naar binnen kunnen gaan,' zei ze, zonder mijn vraag te beantwoorden.
    'Ik heb al niet zoveel kleren aan,' zei ze, ze krabbelde overeind en trok haar rokje iets naar beneden. Ik wachtte eventjes voordat ik ook opstond. Ik keek vragend naar Beck.
    'Je hebt mijn vraag nog niet beantwoord,' zei ik met een vriendelijk glimlach. 'Ik zou nog graag een antwoord van je willen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jasper de Ridder
    'Omdat we ons nu ergens bevinden waar ze gewoon iets aan zo'n ontsteking kunnen doen of ze kunnen je iets tegen de pijn geven,' zei ik. 'En daar ben ik dan heel erg blij mee.'

    Sanne Hoogdoorn
    'Ik mis dat mijn ouders van me hielden inplaats van me verachten en ik mis het dat ik nu nooit meer zomaar op de fiets kan springen met een stel vriendinnen en uren kan gaan fietsen of de trein op stappen en naar de zee of een leuke stad gaan.'
    Ik was graag buiten, bezig, weg, ik onderhield mijn sociale contacten graag goed, iets wat vanuit hier niet kon.


    Remember to be ridiculous.