• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStorran
    Finn Hudson: Paintball
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Paintball
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: KaoruKun
    Rory Flanagan: LittleLiar
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):

    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    Tijdelijke Rollen:
    Mitchell Sanchez : Paintball
    Lizz Sanchez : MissStorran

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 18:48 ]


    El Diablo.

    Alex Grey:
    'Het spijt me zo erg blaine, echt waar' zeg ik snikkend
    zonder mijn naam te zeggen
    maar ik verman mezelf
    'ik wil niemand pijn doen maar ik weet niet wat me bezielt
    en ik kan het gewoon niet helpen hoe graag ik ook wil'
    mijn stem klinkt weer neutraal
    'ik hoop dat je me ooit kan vergeven
    ik h-'
    ik slik mijn woorden in en herstel me
    'ik hoop dat je ooit wil praten met me'


    Music is my life

    RAchel
    Ik krijg het ineens benauwd en zie een waas in mijn ogen.
    Angstig probeer ik naar adem te happen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Rachel, gaat het?' vroeg ik bezorgd. Ik wreef haar over de rug omdat het benauwdheid tegen kon gaan, met mijn andere hand drukte ik rustig tegen haar middenrif aan, meestal hielp het om beter te kunnen ademen. 'Probeer rustig te blijven, ik ben bij je, Rachel.' zei ik kalm, zodat zij ook kalm werd.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik glimlachte even naar Kurt, omdat hij mijn spaans begreep en hij knikte dat hij het snapte, vanwege de telefoon. Wat is hij toch leuk. Ik luisterde naar die persoon en opeens herkende ik zijn stem. 'Alex' zeg ik verbaast, maar herstel me weer en zuchtte zachtjes. 'Het is al goed, maar ik keur het niet goed, van je. Wat je gedaan hebt tegenover ons, allemaal' zeg ik rustig. Ik snapte hem, er zat iets behoorlijks dwars in hem en ik zou hem ook gewoon helpen, ook al heeft hij dingen gedaan tegen over ons. Iedereen zou een tweede kans krijgen. 'Als jij het goed vindt, zullen we gewoon een keer praten samen. Ik kan je helpen met wat je dwars zit. Echt waar, Alex. Ik zou je graag willen helpen' zeg ik gemeend en ik hoopte niet, dat hij niet boos zou worden en op hing.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ver weg hoorde ik Mitchell wat zeggen maar wat begreepik niet goed.
    Ik probeerde nog steeds wanhopig naar adem te zoeken terwijl dat niet lukte.
    Uiteindelijk werd alles zwart voor mijn ogen en zakte ik in mekaar terwijl het ademen weer redelijk lukte


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Grey:
    'Ik begrijp het.
    Bedankt Blaine' zeg ik dankbaar en hang op
    ik voel me wel al iets beter maar nog steeds miserabel
    zou ik blaine álles vertellen?


    Music is my life

    Kurt

    Ik keek verbaasd en beet op mijn lip. Wat Alex?! Waarom belde hij Blaine. Het liefste wilde ik zijn telefoon van hem af pakken. Waarom zei hij dat hij het begreep?! Hij pestte ons! Hij bedreigde mij en Rachel, hij had Rachel pijn gedaan en Finn bijna neergestoken en mij bedreigd met een mes! Ik begreep er niets van. Totdat ineens alle puzzelstukjes op zijn plaats vielen. Ik wist het al, dit was een val. Een val om Blaine er in te lokken. Ik keek Blaine in paniek aan.

    Mitchell

    Als eerste voelde ik aan Rachels hartslag in haar pols, het klonk uitstekend en vervolgens legde ik mijn hoofd op haar borst om voor de zekerheid te controleren of het echt goed ging. Daarna voelde ik haar ademhaling regelmatig en wist ik het meteen al. Ze had gewoon een paniek aanval en zou spoedig weer bijkomen. Ik tilde haar op en nam haar mee naar een kamer, waar Finn was. Hij keek me aan en snelde naar Rachel. 'Wat heb je gedaan!' schreeuwde hij boos. 'Ik heb niks gedaan, ze had een paniek aanval.' zei ik kalmpjes waarna ik Rachel op bed legde en op een stoel ging zitten. 'Ik bel een ambulance.' zei Finn helemaal in paniek. 'Dat is niet nodig, ze heeft gewoon een paniek aanval gehad. Ze komt we weer bij.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Ik ga eten, kom zo terug! (: )


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik was al blij dat ik weer normaal adem kon halen maar het zwarte was toch nog niet weg. iK hoorde een paar bezorgde stemmen en daar bleef het bij.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Best, maar als ze na een tijdje niet bij is bel jij een ambulance.' siste ik boos naar hem, ik wist hier het alarm nummer niet eens. Ik liep naar Rachel toe en pakte haar hand. Ik maakte me zo'n zorgen. Ik zei toch dat ze tegen me moest praten! 'Rachel alsjeblieft, word wakker.' zei ik overbezorgd.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Ik voelde iemand mijn hand vast pakte en ik wou terug knijpen laten weten dat ik hem/haar kon horen en voelen. Langzaam werd alles lichter.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Rachel, alsjeblieft, open je ogen.' zei ik radeloos terwijl ik over haar hand wreef. 'Ik meen het, als er straks wel iets ergs met haar is, is dat jouw schuld.' zei ik boos weer tegen Mitchell waarna hij zuchtte. 'Doe eens rustig, als jij hier gaat lopen stressen komt ze nooit bij.' zei Mitchell. Ik worp hem een boze blik toe en keek weer naar Rachel. 'Rachel, alsjeblieft.' fluisterde ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    achl
    Langzaam opende ik mijn ogen en keek ik in het gezicht van Finn. Daarna slikte ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Achl XD]

    Finn

    'Rachel!' riep ik en ik kuste haar voorzichtig op haar lippen. Ik schoot overeind en bleef haar hand vasthouden. 'Moet ik een ambulance bellen? Heb je pijn? Moet ik anders iets voor je halen?' vroeg ik in paniek.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik glimlachte zwak naar Finn en schudde mijn hoofd "ik ben alleen moe" kwam er zacht uit.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan