• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStorran
    Finn Hudson: Paintball
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Paintball
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: KaoruKun
    Rory Flanagan: LittleLiar
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):

    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    Tijdelijke Rollen:
    Mitchell Sanchez : Paintball
    Lizz Sanchez : MissStorran

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 18:48 ]


    El Diablo.

    ( lolz zit one direction diarys te kijken)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rachel
    ". Thuis op de bank tenmiste in de villa" zeg ik terug. Kurt was zo te horen ook erg moe.

    Lizz
    Ik ga zitten en kijk even naar hem. Als mitch serieus wou pratenn zat er hem iets echt dwars. Hij vertelde wat en keek me aan. Verbaasd schut ik mijn hoofd " nee ik val gewoon op jongens" zeg ik en kijk gem vragend aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Ik kom eraan.' zei ik wannaar ik op hing. Na een tijdje gezocht te hebben vond ik haar op een bank. Ik zag meteen dat er iets was en snelde naar haar toe. Ik besloot om mijn eigen gevoelens maar even weg te duwen en er voor haar te zijn. 'Lieverd, wat is er mis?' vroeg ik lief aan haar terwijl ik troostend mijn armen om haar heen sloeg.

    Mitchell

    'Weet je dat heel zeker? Ik zou het namelijl echt niet erg vinden en ik wil je helpen.' zei ik gemeend tegen haar.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 8:54 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik bars in huilen uit als Kurt me omhels.
    " finn denkt dat ik op Mitchell ben omdat we bevriend zijn en dat gedoe drong niet tot me door maar toen Mitchell kwam drong het pas door en toen kreeg. Een paniiekaanval en daarna croeg ik of hij jaloers was" ratelde ik snikkend door me kaar.

    Lizz
    Ik knik " ik weet het zeker Mich" ik denk even na. Misschien is het wel slim om te vertellen. " mitch" ik bijt om mijn lip en kijk hem aan. " ik word heel erg gepest daardoor ben ik terug getrokken" zeg zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik voelde medelijden voor Rach en wiegde haar troostend heen en weer. 'Shh, rustig aan.' zei ik lief terwijl ik een pluk haar uit haar betraande gezicht streek. 'Hij draait echt wel bij. Ik denk dat hij oververmoeid is door alles wat er gebeurt is en zomaar dingen roept. Hij houdt van je, Rachel. Geef hem gewoon even tijd en hij gaat in zien dat hij stom bezig was.' zei ik terwijl ik troostend over haar rug wreef.

    Mitchell

    'Waarom heb je dat niet eerder gezegd?' vroeg ik bezorgd aan haar. Ik pakte mijn telefoon en zocht schools nummer op. Doordat onze ouders het altijd druk hadden met geld verdienen waren ze bijna nooit thuis en deed ik zulke dingen altijd voor haar. 'Ik ga ervoor zorgen dat je op een andere school komt.' zei ik lief tegen haar. Dat was het beste. 'En ik ga met je mee, dan ben je sowieso niet alleen.' zei ik,


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knik " ik heb hem ook gezegd dat hij weet wat hij betekend voor me omdat ik er anders niet eens merr was waarschijnlijk" zeg ik zacht

    Lizz

    " ik durfde het iet, sorry Mitch en dankje" ik geef hem een kus en knuffel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Is dat echt zo..?' vroeg ik aarzelend aan haar, en ik keek haar doordringend. Ik herkende om eerlijk te zijn wel wat ze zei.. Maar ik hield even mijn mond en wreef haar zachtjes over haar rug.

    Mitchell

    'Je hoeft geen sorry te zeggen,' zei ik terwijl ik haar troostend omhelsde. 'Maar je kan altijd alles tegen mij zeggen, ik zou nooit minder over je denken.' zei ok gemeend waana ik school belde, na een redelijk lang gesprek hing ik op. 'We mogen een school uitkiezen die ons aanspreekt.' zei ik tegen haar. Ik vond het wel rot dat ik mijn vrienden op school moesy verlaten, maar Lizz ging gewoon voor.

    (Ugh mijn mobiel verbeterd alles automatisch, dus als je ooit een raar woord tussen de tekst zie staan, dan weet je dat XD)


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Toen bedacht ik me dat alleen Finn dat wist, ik knik maar hij wist het nu toch wel.

    Lizz
    " voortaan zal ik alles wat dwars zit zeggen. " ik luister mee met het gesprek. " waarom blijf jij niet oop de oude school en ga ik ergens anders. Het is maar tien minuten fietsen dan" zeg ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Lieverd, waarom heb je nooit je mond open gedaan en tegen me gezegd dat je je zo voelde. We hadden er samen wel uitgekomen, ik zou me vreselijk hebben gevoeld als mijn beste vriendin er ineens niet meer was omdat ze zich rot voelde terwijl ik dat niet eens wist.' zei ik terwijl ik haar nog steeds troostte en haar doordringend aan keek. Eerlijk gezegd, dacht ik ook dat Blaine mijn leven had gered. Ik wist eigenlijk niet hoelang ik het nog vol zou moeten houden allemaal zonder hem. Ik zag het ook niet meer zitten.

    Mitchell

    'Nee, ik ga met je mee. Ik wil zeker weten dat je je veilig voelt op school en ik help je waar nodig. Het kan me niks schelen, op die andere school maak ik wel weer nieuwe vrienden.' zei ik gemeend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik bijt even op mijn lip " sorry" zeg ik alleen terwijl ik wat rranen wegveeg.

    Lizz maar ik jha je alles nu gewoon vertellen dusndat hoeft niet, ik vindt het lief van je maar ik wil niet dat je alles opgeeft voor me" zeg ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik zag dat ze wat tranen weg veegde en zuchtte. Ik pakte mijn tasje en haalde er een zakdoek voor haar uit zodat het wat gemakkelijker ging. 'Vertel voortaan alles aan mij, oké?' vroeg ik bezorgd. Ik pakte allebei haar handen en ik keek haar aan. 'Je bent nooit alleen.' zei ik gemeend. 'Altijd als je je rot voelt, mag je me bellen. Ook al denk je dat je me stoort. Voor mijn beste vriendin maak ik altijd tijd.' zei ik naar waarheid.


    Mitchell

    'Er is geen discussie over mogelijk, ik ga gewoon met je mee.' zei ik tegen haar terwijl ik haar doordringend aan keek.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Dankbaar neem ik de zakdoek aan. Ik knik " dat zal ik doen dankje kurt" zeg ik en omhels hem even.

    Lizz
    Ik zucht ik wist dat als hij dat zei dat het vaststond. " oke dan dankje" ik omlhels hem weer.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Dan is het goed.' zei ik waarna ik haar terug omhelsde. 'Is het vandaag de nationale ruzie dag of zo?' vroeg ik vervolgens droogjes aan haar, en ik dacht aan de ruzie tussen Blaine en mij. Ik beet op mijn lip.. Volgens mij heb ik een ongelofelijk grote fout gemaakt door zijn vader te bellen..

    Mitchell

    Ik glimlachte en keek haar aan. 'Nou, heb je je handtekening eindelijk?' vroeg ik lachend aan haar terwijl ik naar haar poster keek.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    " geen idee heb jij dan ruzie met iemand?" ik kijk hem vragend en bezorgd aan.

    Lizz
    Een grijns komt weer op mijn gezicht en ik pak de posyer waar de handtekening opsta . " die komt boven mjn bed te hangen moet ik een paar verlaatsen geen probleem" ik grinnik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik beet nog even hard op mijn lip en keek haar aan. 'Met Blaine,' gaf ik toe en zuchtte. 'Hij wil per se met Alex praten, omdat hij zogenaamd spijt heeft. Ik geloof er helemaal niets van, het is gewoon een val, maar Blaine is er heilig van overtuigd dat hij het wel goed bedoeld en daar hebben we ruzie over.' zei ik terwijl ik een beetje nerveus met mijn strikje speelde.

    Mitchell

    Ik was blij dat ze weer begon te lachen en schudde lachend mijn hoofd. 'Mooi, niet veel mensen kunnen zeggen dat ze een handtekening hebben van hem.' zei ik schouderophalend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.