• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStorran
    Finn Hudson: Paintball
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Paintball
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: KaoruKun
    Rory Flanagan: LittleLiar
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):

    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    Tijdelijke Rollen:
    Mitchell Sanchez : Paintball
    Lizz Sanchez : MissStorran

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 18:48 ]


    El Diablo.

    Rachel
    Ik schud mijn hoofd, we hadden beide rust nodig. Ik stapte het water uit en wikkelde me in een handdoek. "als je maar weet dat ik niet op Mitchell types val" zeg ik nog voor ik de badkamer uit loop.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ehehhehe me the same ik huil als iemand moet huilen of het zielig is when he's written goodbye is still crying]xDeerst viel het mee maar door een paar gebeurtenissen steeds sneller emotioneel

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 22:15 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Nee, vandaar dat je de hele tijd over hem praat.' riep ik haar na waarna ik doelloos voor me uit staarde. Ze vond hem wel leuk.. Ik wist het gewoon..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Everett Anderson:

    Er viel een stilte aan de telefoon en ik kijk geschrokken naar de foto en keek op de foto naar Blaine. Had hij een vriend en hij vertelde niet eens aan mij. Ik wist niet wat ik moest zeggen, maar herstelde me weer. 'Ik wist niet dat Blaine een vriend had?' zei ik rustig. 'Waarom bel je me om mij dit te komen vertellen?' vraag ik duidelijk en hard. Ik wist niet waarom ik dit deed, ik was boos op Blaine. Hij had dit verzwogen tegen me en zei niets. Waarom deed hij dit, hij had mijn toestemming niet eens.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    "ach zoek het ook uit" riep ik bozig terug. Ik droogde me af en trok wat kleding aan. Ik liep naar de woonkamer waar ik een appel pakte, daarna plofte ik op de bank terwijl ik een muziek zender aanzette terwijl ik ging liggen. ZLangzaam viel ik in slapal


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Mijn vermoedens werden bevestigd toen ik zijn vaders stem hoorde, Blaine had het dus nog niet verteld. En ik beet even op mijn lip. 'Niet alleen daarvoor bel ik,' zei ik waarna ik even plaats nam op een bankje om mijn voeten rust te geven. 'Blaine voelt zich dood ongelukkig, omdat u zo doet. Hij voelt zich vreselijk alleen, hij heeft zijn vader nodig. Het doet hem pijn dat u er zoveel moeite mee heeft. Maar om hem te verwaarlozen en te ontwijken is geen oplossing.' zei ik. 'Hij heeft het waarschijnlijk niet verteld aan u omdat hij dat niet durfde.' zei ik.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 22:25 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Everett Anderson:

    'Waarom kon hij dat niet zelf zeggen en moet zijn vriend het komen doen' zeg ik wat bozig. Het deed pijn om het te horen, dat hij pijn heeft en alleen is door mij. Het ging door merg en been, mijn zoon was alles voor me, maar ik kon het niet. Ik hield ziels veel van hem en ik wou Blaine in mijn armen hebben en hem alle liefde geven, wat ik maar kon. 'En dat vertelt zijn vriendje aan mij, dat het geen goede oplossing is, hoe ik me gedraag' zeg ik snauwend. Het spijt me Kurt. 'Jochie, je kent mij niet. Blaine heeft helemaal geen toestemming om een vriend te krijgen en als hij ongelukkig is, misschien komt het wel door jou' zeg ik vervolgens. 'Misschien is hij ongelukkig omdat hij op jongens valt en dat hij naar zijn vader moest luisteren' zeg ik boos. 'Dag, meneer Hommel' zeg ik en hang op, waarnaar ik naar mijn zoon kijk.

    (Ik ga slapen! Tot morgenavond en slaap lekker!)


    One Who Travels A Higher Path.

    [Wie wil een sangria? ^^]


    El Diablo.

    [Quinn...tenzij je Lizz eerst een handtekening wilt geven :') ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kurt

    Ik kon er amper tussen komen en staarde verbijsterd voor me uit. Ik luisterde naar de felle pieptoon van de telefoon en kon het nog steeds niet begrijpen. Had hij niet door dat hij Blaine zoveel pijn deed? En dan ook nog eens mij de schuld geven. Alsof hij dacht dat Blaine zelf kon uitkiezen of hij op jongens viel. Ik zuchtte gekweld omdat er nog zoveel was dat ik tegen zijn vader had willen zeggen, maar ik kreeg er de kans niet voor. Ik zuchtte en stond op, ik stopte Blaine's mobiel in mijn tasje en liep verder naar de villa. Ik had in ieder geval geen goede indruk gemaakt op mijn ''schoonvader''. Ik voelde me nog licht uitgedrukt ellendig en zag ineens Quinn en Damon in de keuken staan. Met allemaal drankjes, ik vermoedde voor een feestje. Ik wreef even in mijn ogen en liep meteen door naar mijn kamer en plofte vermoeid op bed.

    [Welterusten en tot morgen!


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    Ik grijns, 'tuurlijk' zeg ik.
    Ik pak de poster, en pak een stift uit een la.
    Ik schrijf snel mijn handtekening erop.
    'Asje' grijns ik, en begin dan weer met de sangrias..


    El Diablo.

    Lizz.
    ". Dankje" mompelde ik voor ik half hysterisch richting Mitchell rende " ik heb zijn handtekening". Juichtte ik blij en keek Mitch grijnzend aan.

    Rachel
    Ik werd wakker van een luid gejuiich ofzo. Vermoeid rekte ik me uit.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    Ik lachte en omheslde Lizz even kort. 'Ben blij dat je blij bent.' zei ik gemeend waarna ik haar onderzoekend aan keek. 'Ik wil graag met je praten, Lizz.' zei ik weer wat neutraler en keel haar aan.

    Kurt

    Ik besefte dat ik wel zin had ik gezelligheid en pakte Blaines mobiel en toetste Rachels nummer in met zijn mobiel, dat is makkelijker dan dat ik haar helemaal ga zoeken. Ik luisterde naar de telefoon die overging.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Mijn mobiel ging over en zonder te kijken wie ik aan de telefoon had zei ik vermoeid " zeg het maar"


    Lizz
    " wazzup broertjr" grimnnnniktr ik en keek hem aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Met mij,' zei ik net zo vermoeid als Rachel zelf, zo te horen had zij ook aardig een zware dag. Ik rekte me even kort uit en stond met een snelle beweging op waardoor ik even sterretjes zag. Ik voelde me nog altijd zwaar ellendig door de ruzie en het gesprek met Blaines vader. 'Waar ben je?' vroeg ik een beetje duf. Ik was er van verzekerd dat ze mijn stem wel
    Herkende aan de telefoon.

    Mitchell

    'ga even zitten.' zei ik serieus en duwde haar op een bankje. Ik keek om me heen of er iemand in de buurt was en keek daarna maar Lizz. 'Je gedraagt je heel anders de laatste tijd, je bent nogal terug getrokken en er zit je behoorlijk iets dwars.' zei ik lichtelijk bezorgd. 'Zou het misschien kunnen zijn dat je meisjes leuker vindt dat jongens?' vroeg ik heel voorzichtig aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.