• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStorran
    Finn Hudson: Paintball
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Paintball
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: KaoruKun
    Rory Flanagan: LittleLiar
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):

    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    Tijdelijke Rollen:
    Mitchell Sanchez : Paintball
    Lizz Sanchez : MissStorran

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 18:48 ]


    El Diablo.

    Finn

    Ik klom bij haar op bed en liet haar hoofd op mijn borst rusten. 'Rust dan lekker uit.' zei ik lief tegen haar waarna ik Mitchell aan keek. 'Misschien kun je ons even alleen laten.' zei ik tegen hem. Ik moest hem echt niet. 'Is oké, sms maar als je me nodig hebt.' zei Mitchell tegen Rachel gericht waarna hij de kamer uit liep. Zo, die is weg.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik kijk niet begrjpend naar de twee die elkaar echt niet mogen. Ik zucht even "wat heb je tegen hem Finn?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Je hebt gewoon rust nodig. Dat gaat niet als hij er bij is.' zei ik tegen haar waarna ik mijn lippen op de hare drukte. Ik mocht hem ook gewoon niet, omdat Rachel zo vol van hem was. Maar dat zei ik maar niet.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Ik knikte niet gelovend en liet het maar zo. "alex is trouwens homo hij oet het alleen toegeven" mompel ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik hang ook op en zie hoe Kurt in paniek raakt en me aankijkt. 'Kurt, doe rustig. Hij heeft vertelt, dat hij spijt heeft van alles. Ook tegenover jou' zeg ik gemeend en kijk hem bezorgd aan. Ik haal een hand door mijn haar en zuchtte zachtjes. 'Voordat hij Finn had bedreigd, had ik nog met Alex gepraat. Ik had dat nog niet vertelt aan je' zeg ik beschuldigend en sloeg even mijn ogen neer. 'Hij heeft echt spijt, Kurt. Er is namelijk iets wat hem behoorlijk dwars zit en ik ga uitzoeken, wat er nou aan de hand is met hem' zeg ik vervolgens tegen Kurt. Ik hoopte niet dat hij helemaal ging flippen of dat die boos wordt, omdat ik iets verzweegde voor hem.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    'Waarom verbaast mij dat niks?' mompelde ik. 'Maar dat is nog geen reden om je zo te gedragen, hij moet gewoon normaal doen.' zei ik. 'Hoe kom je hier ineens bij, heb je hem gesproken?' vroeg ik.

    Kurt

    Ik schudde mijn hoofd en ik keek hem aan. 'Blaine, trap daar niet in. Het is allemaal een val, dat weet ik zeker.' zei ik terwijl ik gewoon rustig bleef en een slok water nam. Het laatste wat ik nu moest doen was boos worden of in paniek raken. We moesten hier rustig over praten, maar waarom per se nu? Waarom kunnen we nooit iets leuks doen zonder zoiets? Ik geloofde dat niet dat Alex goede bedoelingen had. Als hij met een mes naar me stond te zwaaien en daarna ineens rustig wilt praten met mijn vriend, daar geloofde ik niets van.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    "hij kwam zijn verontschuldigingen aanbieden en toen ging ik lopen naar hem en zij dat ik het accepteerde maar dat ik het niet zomaar zou vergeten enzo. en toen zij ik dat als hij homo is er gewoon over moet en mag praten dat we het niet erg vinden en toen schreeuwde hij wat en duwde me weg en liep half huilend weg
    " zucht ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Normaal zou ik medelijden hebben, maar na wat hij allemaal heeft gedaan kan ik dat echt niet. Hij kan oprotten wat mij betreft.' zuchtte ik. 'Rach, praat niet meer tegen hem.' zei ik streng tegen haar. 'Je weet niet tot waar hij in staat is.' zei ik bezorgd.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    "dat was ik ook van plan ja" ik glimlach even en sluit even mijn ogen.
    "ik hou van je Finn"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Kurt, het is geen val. Waarom word je altijd weer in paniek' zei ik wat harder, dan bedoelt. 'Hij huilde aan de telefoongesprek. Hij heeft echt spijt, Kurt' zeg ik vervolgens en kijk hem aan. 'Mensen verdienen een tweede kans' zeg ik en neem een slok cola. Ik was toch klaar met eten, alleen ik moest veel drinken. Waarom gebeurde dit? Ik zuchte en sloeg mijn armen over elkaar en dacht na. Waarom moet zulke dingen weer nu gebeuren, terwijl we net leuke dingen aan het doen waren. Iedereen verpesste weer zulke momenten.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Blaine, hij heeft geen spijt. Hij acteert het allemaal zodat hij jou in de val kan lokken en je iets aan kan doen!' riep ik naar hem, en voelde me boos worden. Waarom geloofde hij me niet. 'En het spijt me, dat in snel in paniek raak.' zei ik sarcastisch 'Niet iedereen is zoals jou, Blaine! Ik kan niet alles opkroppen en ik raak snel in paniek, vooral als ik twee keer op een dag bedreigd wordt en één keer met een mes!' riep ik deze keer harder en bozer. 'Dat je hem überhaupt nog een kans wilt geven na alles wat hij gedaan heeft! Hij meent het echt niet als je dat soms denkt!' riep ik luid, ineens besefte ik dat we nog in een restaurant zaten en dat velen ons aan keken.

    Finn

    'Ik hou ook van jou, Rachel.' zei ik gemeend en ik drukte een kus op haar voorhoofd.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Met een beetje moeite draaide ik me om en zoende hem terug.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Ik weet wel waar je van op gaat knappen.' zei ik lief tegen haar en liep naar de jacuzzi en liet het vollopen met water. Vervolgens liep ik naar haar toe en kleedde ik haar met een speelse glimlach op mijn gezicht uit en tilde haar naar de jacuzzi en zette haar er in. Vervolgens kleedde ik zelf ook uit en ging ik bij haar zitten. Hiervan zou ze vast ontspannen.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 21:29 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik grinnik "inderdaad hiervan knap ik op" glimlach ik en leg mijn hoofd op zijn schouder


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Daar ben ik nou blij om,' zei ik lief tegen haar en ik sloeg mijn arm om haar heen en sloot mijn ogen om van het warme water te genieten. 'Zelfs ik kom hier van bij.' zei ik lachend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.