• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStorran
    Finn Hudson: Paintball
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Paintball
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: KaoruKun
    Rory Flanagan: LittleLiar
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):

    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    Tijdelijke Rollen:
    Mitchell Sanchez : Paintball
    Lizz Sanchez : MissStorran

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 18:48 ]


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik nergeerde de mensen die naar ons keken en keek hem toch redelijk boos aan. 'Hij heeft wel spijt, ik had met hem een andere keer gesproken, anders zat ik hier niet, als hij me wat aan zou doen' zeg ik boos. 'Toen had hij ook spijt, snap dat dan. Je bent toch zo wantrouwig' zeg ik nog steeds boos en kijk hem aan. 'Je hoeft niet sarcastisch te doen tegen mij!' zeg ik snauwend. 'Hij meent het wel, je weet niet eens hoe hij zich voelde. Hij zit er echt mee en ik help hem of je het nu leuk vind of niet' zeg ik woedend. Kurt kon me zo boos maken, als hij dat wou. Maar dit was de eerste keer dat ik hem zo boos zag.


    One Who Travels A Higher Path.

    rachel
    Ik grinnik en word daarna weer serieus. "Finn ik wil graag een eerlijk antwoord, Ben jij jaloers? " vraag ik zacht en kijk hem aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Wanhopig?' vroeg ik boos aan hem. 'Dus je vindt me wanhopig?' vroeg ik als bevestiging. Ik schoof boos mijn stoel naar achteren en stond op. 'Veel spijt had hij blijkbaar niet! Vind je het dan normaal allemaal?!' vroeg ik woedend aan hem. 'Hij probeert jou in te palmen, Blaine. En als je daar eenmaal op in gaat heeft hij je waar hij je hebben wilt! Doe nou niet zo ongelofelijk dom!' riep ik waarna ik uit een boze reflex mijn mobiel van tafel griste. 'Als je me zo wanhopig vindt, wat doe je hier dan met me!?' vroeg ik woedend waarna ik boos en snel weg liep. Ik kon hier zo niet tegen! Ik was licht gezegd laaiend!

    Finn

    Ik fronste en keek haar aan, ik snapte dat het weer over Mitchell ging. Tegenwoordig ging alles over Mitchell. 'Misschien.' zei ik nors waarna ik de andere kant op keek.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik draaide me om naar hem "sorry hoor Finn maar je weet donders goed dat ik van je hou en dat daar niet even iemand tussen kan komen, je weet wat je voor mij betekend. Dat hij me geholpen heeft en ik er goed mee kan vinden betekent niet dat ik hem leuk vind. Al zou hij mij helemaal verwennen enzo an nog zou ik voor jou gaan" zeg ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Nou, daar lijkt het niet op.' zei ik bozig tegen haar. 'Als ik vraag wat er met je is, wil je niet praten. Maar zodra hij komt vertel je hem je hele levensverhaal. De hele tijd heb je het over hem. Zo te zien vindt je hem maar al te leuk!' zei ik boos.

    [Jeetje, wat is iedereen toch boos. (A)]

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 21:47 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    "jemig zeg, kan ik er verdomme wat aan doen dat het langzaam tot me door drong serieus Finn ik dacht dat je me begreep wat ik voor je voelde en wdat je voor me betekent maar schijnbaar heb ik het mis. Zonder jou was ik hier mischien niet eens meer geweest ja" schreeuw ik half huilend terug.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik zuchtte zachtjes, nadat hij woedend weg liep. Ik keek naar de mensen die naar ons keken. Ik zei in het spaans, sorry en de ober knikte medelevend en de mensen ook. Ik betaalde de rekening, die hij gaf. Ik ontdekte dat Kurt mijn mobiel had en ik de zijne. Ik pak zijn mobiel en stop hem in mijn broekzak, waarnaar ik beschaamd de restaurant uitliep. Ik heb Kurt nog nooit zo gezien. Hij snapte het echt niet, Alex had echt spijt, anders zat hij niet te huilen. Ik keurde het ook niet goed, maar tweede kansen geven was nooit erg. Zuchtend loop ik naar de auto, Kurt zag ik niet meer.

    (Haha, inderdaad! Echt weer een Kurt en een Finn hoor! XD)

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 21:52 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    [OMG dat einde van goodbye(huil)(krul)(krul)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik ga zo wel]finn zwaait apart. great i am crying]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik snapte niet waar ze het over had, maar lang over na denken kon ik niet. 'Waarom drong het bij hem dan ineens wel door?' vroeg ik achterdochtig aan haar. 'Denk je dat ik het soms leuk vind dat je bewusteloos naar binnen gedragen wordt door een andere jongen terwijl je zulke dingen met mij moet bespreken!' zei ik boos.

    Kurt

    Ik besloot maar om naar de villa te lopen, en voelde tranen over mijn wangen rollen. Ik was nooit snel boos, dit was echt een uitzondering. Ik wilde mijn mobiel pakken om Rachel te bellen, maar zag ineens dat het Blaine's mobiel was. Ik was best al gekalmeerd en zuchtte. Ik wilde helemaal niet zo doen tegen hem.. Ineens bedacht ik me het plan wat ik eerder had. Ik ging door zijn contactenlijst en zag ineens ''dad'' staan. Mooi. Ik kan mijn plannetje nu uitvoeren. Ik klikte zonder er echt bij na te denken het nummer aan en hoorde de telefoon overgaan. Ik voelde zenuwen opkomen en wachtte gespannen tot er werd opgenomen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "omdat het toen pas begon door te dringen"zeg ik zacht. "kan ik daar wat aan doen nee als je zonder me wilt zijn kun je dat ook zeggen ja"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Everett Anderson:

    Ik zuchtte zachtjes voor mijn laptop op bed en keek naar de foto van mijn jongens. Ik had twee prachtige zonen, Blaine en Cooper. Ik praatte vaker met Cooper maar met Blaine amper. Ik zat er echt mee, vanwege dat hij op jongens viel. Ik hield natuurlijk van hem, maar ik was bang. Cooper begreep het niet echt, waarom ik zo deed. Hij zegt dat ik hem meer van mij afduw. Ik zuchtte en sloot eventjes mijn ogen. Opeens hoor ik mijn mobiel afgaan en zonder te kijken wie het is nam ik op. 'Met Everett Anderson' zeg ik met een mannelijke stem.


    One Who Travels A Higher Path.

    [lolz ik kom benee en mijn ma zo en hoe eindigde he? ik zo "wat een verschrikkelijk kut einde zeg" ]ghehehhe gelukkig heb ik nu geen rode ogen. thanks chey voor die site niog]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Het lijkt eerder andersom.' mompelde ik. Ik kon niet zonder haar en wilde haar niet kwijt, helemaal niet aan zo iemand als Mitchell. Ik liet mezelf onderuit zakken zodat ik een beetje onderwater zat het ontspande even.

    Kurt

    Ineens werd er opgenomen en stond mijn hart een paar tellen stil. 'Met Everett Anderson.' hoorde ik een mannelijke stem zeggen. ' Dag meneer Anderson, U spreekt met Kurt Hummel.' zei ik op mijn formele toontje en ik liet een pauze vallen voordat ik het laatste zou zeggen, hij zou vast schrikken.. 'Ik ben Blaines vriend.' zei ik rustig. 'Ik wil graag met u praten over Blaine.' zei ik een beetje nerveus en wachtte zijn reactie af.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Graag gedaan (: mijn ouders zaten me gewoon uit te lachen want ze zagen dat ik had gehuild. Ik kan gewoon slecht tegen eindes XD]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.