• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStorran
    Finn Hudson: Paintball
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Paintball
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: KaoruKun
    Rory Flanagan: LittleLiar
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):

    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    Tijdelijke Rollen:
    Mitchell Sanchez : Paintball
    Lizz Sanchez : MissStorran

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 18:48 ]


    El Diablo.

    [gherheheh rach was toonhoogtes oefneenn met tyina was geniaal met de vijver.
    Rachel
    "gosh hij zoekt hetm aar uit we weten allemaal dat hij homo is en als hij geen hulp wilt dat is zijn probleem dan" mopperde ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [trauma aan puck in een jurk:O


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Zo te horen zijn jouw grootouders geweldige mensen.' zei ik vrolijk, omdat ik oprecht blij voor hem was dat hij zulke leuke grootouders had. Ik zag aan hem dat hij een beetje begon op te klaren en glimlachte. Blaine is de liefste jongen op aarde en hij verdient het aller beste. Nu wist ik het zeker. Ik zou met zijn vader gaan praten, vroeg of laat. Ik zou hem hiervan overtuigen. Blaine verdiende dit niet, alleen het aller beste. 'Als jij zegt dat het lekker is, weet ik zeker dat je gelijk hebt.' zei ik glimlachend. Mijn glimlach veranderde ineens in een speelse glimlach en ik stootte zachtjes met mijn voet tegen zijn been aan, vervolgens liet ik mijn voet tegen zijn been aanglijden en gleed ik voorzichtig naar boven. 'Jij weet namelijk wel wat lekker is.' zei ik glimlachend waarna ik hem ondeugend aan keek en lachte.


    Blaine Anderson:

    'Kurt' zeg ik zachtjes en kijk hem glimlachend aan en een glinstering van ontdeugendheid gleed over mijn ogen. Nadat hij zijn voet tegen mijn been stootte en zachtjes naar boven ging, langs mijn been. Een kleine rilling ging door me heen. Dit zou echt een geweldige avond met hem zijn en vooral s'avonds als we in de slaapkamer zijn. Dan zou hij het niet snel vergeten. 'Ik weet precies wat lekker is, Kurt' zeg ik lachend en kijk hem ontdeugend aan. Ik hou zijn hand nog steeds vast en wreef met mijn duim over de rug van zijn hand. Ik keek hem lief aan en zag de ober met het drinken en eten. 'Hier komt het dan' zeg ik dan lachend en kijk hoe de ober, de cola's en water's op tafel zet, waarnaar hij de paella's op tafel legt. Hij knikt vriendelijk als teken van eetsmakelijkheid en loopt weg. 'Nou, Kurt. Eet smakelijk' zeg ik lief en kijk hem aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    [they gonna fight yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiaaaaaaaaaaaaay


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Dan accepteert hij dat blijkbaar niet. Maar vroeg of laat komt hij zichzelf wel tegen en krijgt hij spijt. Jij hebt het goed gedaan, Rachel.' zei ik gemeend.

    Kurt

    'Wauw, dat ziet er goed uit.' zei ik terwijl ik watertandend naar het voedsel keek. Ik pakte mijn mes en vork en nam als eerst een klein hapje. 'Mhm, heerlijk.' zei ik gemeend, het smaakte echt geweldig. 'Je weet inderdaad wat lekker is.' lachte ik waarna ik rustig verder ging eten. Ik genoot er echt van en keek vervolgens weer naar Blaine. 'Het is nu al een onvergetelijke avond.' zei ik verliefd tegen hem.

    [Oh ik had zo'n medelijden met Puck in die aflevering..]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Alex Grey:
    Ik ga naar een verlaten plekje in het huis
    en toets Blaine''s nummer in
    dat ik van rachel had gekregen en hoor de telefoon
    over gaan
    de tranen lopen nu over mijn wangen heen
    en ik doe geen moeite om ze weg te vegen.

    Rory Flanagan:
    'Dag Rachel Berry' zeg ik met een glimlach
    ik zie nog een jongen naast haar zitten en steek beleefd mijn hand uit
    'Ik ben Rory Flanagan' zeg ik maar struikel over mijn Ierse accent


    Music is my life

    rachel
    Ik grinnik "zijn sorry had ook echt effect zo. maar ik denk niet dat hij me zou neersteken als ik hem homo noem omdat hij weet dat hij dan mega problemen heeft" grinnikte ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    Ik haalde mijn schouders op. 'Ik kan nou eenmaal niet in die jongens hoofd kijken. Maar ik zou wel zeggen, wees voorzichtig.' zei ik. Ineens komt er nog een jongen bij staan en met een Iers accent. Ik schudde zijn hand. 'Mitchell Sanchez, aangenaam.' glimlachte ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [ff duitse worst eten]:Y)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Allemaal voor jou, Kurt' zeg ik verliefd en begin ook met eten. Het was zo lekker, ik had het wel vaker gemaakt, vooral mijn oma. Ze kom echt goed koken, ik was dol op haar kookkunst. Ik kijk glimlachend hoe Kurt at en ging ook af en toe eten. Hij was zo geweldig, ik hield echt van hem. Ik zou nu gewoon alles voor hem doen, om hem zo gelukkig mogelijk te maken. Hij was echt mijn alles, mijn prins uit mijn dromen en niemand, komt tussen ons. Daar verzorg ik persoonlijk er voor. 'Te amo' zeg ik in het spaans tegen hem en kijk hem verliefd aan. Opeens worden we gestoord door mijn mobiel. Ik zucht gefrustreerd en kijk Kurt met spijt aan en pak hem snel op, zonder te kijken wie het is of een onbekend nummer neem ik op. 'Met Blaine' zeg ik neutraal.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 19:49 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    rachel
    hij is gewoon gek in zijn hoofd en omdat hij het niet durft te zeggen bedreigd hij mensen" zucht ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik glimlachte verliefd en snapte wat hij bedoelde, mijn Spaans was nou niet zo slecht dat ik dat niet zou kunnen verstaan. 'Ik hou ook van jou, Blaine. Ik kan echt niet zonder je.' zei ik naar waarheid en keek hem met glinsterende ogen aan. Op dat moment begon zijn mobiel te rinkelen en zuchtte hij gefrustreerd. Waarom kunnen ze ons niet gewoon even rust geven? Ik knikte dat ik het begreep en at rustig verder en stilletjes naar het telefoongesprek luisterde.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Mitchell

    'Ik weet het ook niet, dat zou wel een dekmantel zijn.' zei ik schouderophalend. 'Maar ik zou je adviseren om uit zijn buurt te blijven.' zei ik tegen haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "I know I know ik heb geen zin in meer in nog meer pijn" zucht leun met mijn hoofd tegen de muur.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Ik hoop dat hij zijn streken snel verleerd' zuchtte ik waarna ik net als haar tegen de muur uit leunde en bedachtzaam voor me uit keek.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.