• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 18:36 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    ( ik ga na mijn middelbare met ee n vriendin rond europa reizen. En na mijn vervolg studie ga ik er een jaar wonen. )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Prisoner schreef:
    ( gheheh me likes boy and pak ^^ )

    Amare

    Ik knikte. Ik keek hem aan en zag dat het hem droevig maakte. Ik kan mezelf wel voor m:n kop slaan. Ik stond op en gong naast hem zitten. ' Mooi een heel jaar. ' Ik leende tegen hem aan en flirt mijn hoofd op zijn borst rusten.


    |Argh, take me with you! I hate Belgium.|
    Timo.
    Timo liet Amare haar hoofd op zijn borst rusten en wreef ondertussen door haar haar. Tijd om een vrolijk onderwerp aan te smeren. "Dus hoe ga je naar het bal?" vroeg hij vrolijk. Timo probeerde zich Amare als een demon voor te stellen maar het lukte niet echt. Hij zag haar meer als een engel.


    kindness is never a burden.

    {Backpakken lijkt me ook cool}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    Daniël

    Aangezien ik verder niets te doen had haalde ik mijn schetsboek en een potlood tevoorschijn, ik had Nathan's telefoon gebruikt om ons 'zusje' te bellen, aangezien die had willen weten hoe Sky had gereageert toen ik vertelde dat ik haar voor haar verjaardag mee naar Italië bracht. Iet wat verveelt begon ik te tekenen.


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Leslie Day
    'Ik zou het doen. Maar het is onmogelijk,' zucht Jake. En hij kust me zachtjes op mijn lippen. 'Trouwens ik zou jou niet zo lang alleen willen laten,' zegt hij grijnzend. Ik lach naar hem, 'Dat is lief van je, maar als jij zou gaan zou ik met je meegaan.' en ik kus hem zachtjes terug. 'Maar zoals je zei, onmogelijk.'


    Jake Sadler
    'Veilig zou het ook niet zijn.' grinnik ik 'Ik zou waarschijnlijk de hele tijd mijn leven wagen om jouw te beschermen. Noem het bezorgdheid.' zeg ik met een beschaamde glimlach.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Amare

    Ik lachte even. ' Don't know yet .' Zei ik en draaide mijn hoofd. Mijn gezicht was zo dichtbij en ik keek hem in zijn ogen aan. Mijn gezicht kwam dichterbij en ik had de drang om hem re zoenen. Ik drukte zachtjes en twijfelend mijn lippen op die van hem.


    The duty of youth, is to challenge corruption.


    Timo.
    Timo plaatste zijn hand op Amare's wang toen die hem zoende. Hij kuste haar gewillig terug en sloot zijn ogen. Dit was het dan, het moment waar Timo al lang op wachtte.
    Hij liet Amare los en wreef over haar wang.

    | THEY KIESSSED!



    *springt als een konijn op en neer* THEY KIESSED! THEY KIESSED! |

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 10:54 ]


    kindness is never a burden.

    Leslie Day
    Ik glimlach naar hem, 'Dat is erg lief, en schattig.' en ik knipoog naar hem waarna ik hem nog een klein kusje op de mond geef en naar Alexi loop. 'Alexi, geloof gewoon in Ax ja?' en ik geef haar een korte knuffel als een gebaar van vriendelijkheid. De enige reden dat ik zo tegen haar doe is omdat Jake haar mag en omdat ze met Axton is. Dan zeg ik tegen Jake: 'Ik ga naar mijn kamer, ik zie je later wel.' en ik glimlach even naar hem waarna ik de kamer uit loop. Jake moet maar zien of hij bij me slaapt of niet. Matthew is er ook, ik wist nu de naam van die griezel. Ik loop naar mijn kamer en doe de deur open en ik zie Matthew op zijn bed met zijn laptop. Hij kijkt even op naar me en glimlacht breed. Ik kijk weg en laat mezelf op mijn bed vallen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Jaimy is online! Wooo!}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Hahahahaha ^^ hoi Elbrich (:

    Ik ben online ja (: maar hoe lang weet ik niet ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik zucht. 'Denk er niet te veel aan. Je moet nu voor 3 leven.' glimlach ik. 'Voor jezelf, voor het kindje in je buik en voor Axton want hij kan niet zonder je.' Het is een schrale troost maar ik weet best dat het wel goed komt.

    [zullen we het nacht maken straks?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    [Hahahahaha ^^ hoi Elbrich (:

    Ik ben online ja (: maar hoe lang weet ik niet ^^]


    {I missed you...}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {I missed you...}



    [Aahhhhh das lief :3 ik jullie ook hoor ^^

    Oke, willen jullie leuk nieuws horen ^^?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    Daniël

    Aangezien ik verder niets te doen had haalde ik mijn schetsboek en een potlood tevoorschijn, ik had Nathan's telefoon gebruikt om ons 'zusje' te bellen, aangezien die had willen weten hoe Sky had gereageert toen ik vertelde dat ik haar voor haar verjaardag mee naar Italië bracht. Iet wat verveelt begon ik te tekenen.


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    (...)


    [Aahhhhh das lief :3 ik jullie ook hoor ^^

    Oke, willen jullie leuk nieuws horen ^^?]


    {Jess... Tell usss...}


    Don't be like the rest of them, darling