• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 18:36 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Jake Sadler
    Ik zucht. 'Denk er niet te veel aan. Je moet nu voor 3 leven.' glimlach ik. 'Voor jezelf, voor het kindje in je buik en voor Axton want hij kan niet zonder je.' Het is een schrale troost maar ik weet best dat het wel goed komt.

    [zullen we het nacht maken straks?]


    [Helenaal best ^^

    Vraagje, komt Jake nog naar Leslie, anders ga ik Leslie zo laten slapen ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [nee hij blijft in zn kamer]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    Na een tijdje ga ik weer staan, en ik loop terug naar school, ik besluit even langs Daniël te gaan en ik klop op zijn deur aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    Daniël

    Net als ik mn tekening afheb hoor ik iemand op de deur kloppen en gebaar naar Nathan dat hij de deur open moet doen, iets wat hij dan ook doet. Hij doet de deur open en zakt dan net zo gemakkelijk weer op het bed neer.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 12:36 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    ( Hahah YES THEY DID !!)

    Amare

    Toen hij zich van me los maakte beet ik even op mijn liep en grijnsde. Iets wat ik al een tijdje wou. Een bom barstte los en mijn maag draaide zich om. Ik wist even niks te zeggen en kon alleen maar lachen. Ik drukte nog een kus op zijn lippen en glimlachte.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    |XD |
    Timo.
    Timo glimlachte en was de eerste die wat zei na een lange stilte. "Je hebt geen idee hoe gelukkig je me nu gemaakt hebt." zei hij en wimpelde de serveuse af die vroeg of ze nog wat nodig hadden. "Nee bedankt." zei hij vriendelijk en glimlachte.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 22:57 ]


    kindness is never a burden.

    ( hoelaat is het vn u ? )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Amare

    Ik lachte even. Ik keek naar buiten. Het werd al laat. Ik lachte naar Timo. 'Laten we gaan. ' zei ik toen grinnikend. ' Gaan we nog wat eten. Ergens anders.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    |What'cha mean? |
    Timo.
    Timo knikte en riep de serveerster teug. "De rekening graag." zei hij vriendelijk en het meisjes haalde een briefje uit haar schort. Timo betaalde de rekening en stond op. "Waar gaan we dan eten?" vroeg hij aan Amare en gaf haar haar jas.

    |Timo is nu net zo'n gemenerik niet? Ik ga even die post aanpassen.


    kindness is never a burden.

    ( ik vond het wel s .ch attig haha )

    Amare

    'Eten? Ehm .' Begon ik toen en mijn maag knorde. ' Italiaans ?' Vroeg ik en keek hem liefjes aan. Hij moest eens weten hoe gelukkig ik ben. Ik trok mijn blazer aan en sloeg mijn armen rondom Timo's middel. Hij was één stuk groter dan me dus ik moest een beetje naar boven kijken toen ik hem annek


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    |Ach, Timo is niet gemeen. (x |
    Timo.
    Timo knikte en sloeg zijn arm om Amare schouder heen. Amare keek naar zijn gezicht en dat nam Timo als de kans haar een kusje op de mond te geven. "Is goed." zei hij tegen haar lippen. Timo bedankte de serveerster nog eens en deed de deur open voor Amare. Hij voelde een fris windje buiten. September, waar is je zon.


    kindness is never a burden.

    Amare

    De wind was fris en ik drukte mezelf nog iets tegen Timo aan. 'Rijden we ernaar toe of lopen we?' Vroeg ik toen maan hem. 'Het is niet heel erg ver. Maar het is wel een stukje lopen. ' ik begon trek te krijgen. 'Een les spijbelen is uiteindelijk de hele dag geworden. ' grinnikte ik toen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Timo.
    "Lopen is goed." zei Timo en grinnikte met Amare mee. "De docenten zagen enkel dus erg veel zouden we niet missen." zei hij en zuchtte toen. In Engeland heeft hij nooit gespijbeld maar hij vond het wel leuk. Vooral omdat het met Amare was natuurlijk.


    kindness is never a burden.

    Jake Sadler
    'Probeer anders wat te slapen.' zeg ik zachtjes tegen Alexi. Haar ogen zijn rood van het huilen en ze zit er vermoeid uit. Had Axton geen beter moment kunnen kiezen om die familievete op te lossen? Ik til Alexi op en leg haar in haar bed. Ik trek het deken over haar heen zodat ze geen koud heeft en kijk haar aan. 'Alles zal morgen beter zijn.' glimlach ik zwakjes naar haar.
    Ik weet niet hoe lang Ax. weg gaat zijn maar ik weet één ding. Dat Alexi het niet lang uithoud als ze in onwetendheid moet verder gaan. 'Ik zal ook gaan slapen.' fluister ik en doof het licht. Ik doe mijn kleren uit tot op mijn boxer en kruip in mijn eigen bed. 'Slaapwel Lexi.' zeg ik nog tegen haar. 'Hij is terug voor je het weet.' 'Slaapwel Jake.' klinkt Alexi's vermoeide stem.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Mis JokerBaby :'(]

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 19:26 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'