• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 18:36 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik loop het bos in en ga verder en verder. En ik verzeker me er zelf van dat niemand me volgt. En dan als ik ver genoeg ben sla ik mij vleugels uit. Het voelt heerlijk bevrijdend. Ze zijn zwart met goude versiersels. Gekregen door hém. Ik sprak nooit over hem. Het was verleden tijd. Ik ben ooit mens geweest, lang geleden. Maar ook daar denk ik nooit meer aan terug. Niemand kent mijn verleden, niemand hoeft dat ook te weten. Ik vlieg een eind de lucht in. En kijk om me heen of ik echt niemand zie. En dan ga ik hoger de lucht in. Het voelt als een hele bevrijding. En ik zie niemand, anders moet ik een noodvlucht maken. Na een tijdje ga ik weer naar de grond, ik trek mijn vleugels weer in en loop terug naar school. Ik ga langs mijn kamer en zie dat Matthew er niet is. Gelukkig maar. Ik doe mijn oude kleren weer aan en loop richting Jake zijn kamer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amare

    Ik glimlachte. 'Dankje.' Zei ik en keek op de kaart. 'Doe mij maar een cola met citroen.' Zei ik na lang nadenken. Ik liet mijn blik over Timo glijden. He's the perfect prince Charming. Knap, charmant, schattig en gewoon een leuke jongen. En dan mocht ik wel de gelukkige zijn die met hem naar het bal gaat.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Elena. || Engel.
    Elena knikte,"Goed plan. Ik ga wat door het bos wandelen." Zonder te vragen of hij mee wilde liet Elena Josh achter, giste haar muziek mee en rende het hele eind naar het bos. Daar zette ze haar muziek kei luid en ging aan het meer zitten. Rust.

    Timo.
    Ik knikte grijnzend en riep de ober. "Een cola met citroen en een pintje." bestelde ik en keek toen terug naar Amare. Ze was echt heel mooi. Veel mooier dan Leslie of Alexi waar iedereen nu gek van was. "Dus, wat gaan we straks doen?"

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 9:23 ]


    kindness is never a burden.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik loop het bos in en ga verder en verder. En ik verzeker me er zelf van dat niemand me volgt. En dan als ik ver genoeg ben sla ik mij vleugels uit. Het voelt heerlijk bevrijdend. Ze zijn zwart met goude versiersels. Gekregen door hém. Ik sprak nooit over hem. Het was verleden tijd. Ik ben ooit mens geweest, lang geleden. Maar ook daar denk ik nooit meer aan terug. Niemand kent mijn verleden, niemand hoeft dat ook te weten. Ik vlieg een eind de lucht in. En kijk om me heen of ik echt niemand zie. En dan ga ik hoger de lucht in. Het voelt als een hele bevrijding. En ik zie niemand, anders moet ik een noodvlucht maken. Na een tijdje ga ik weer naar de grond, ik trek mijn vleugels weer in en loop terug naar school. Ik ga langs mijn kamer en zie dat Matthew er niet is. Gelukkig maar. Ik doe mijn oude kleren weer aan en loop richting Jake zijn kamer.


    Jake Sadler
    'Het klinkt vast hard zoals ik het zei.' mompel ik en houd haar goed vast. 'Maar Axton komt vast wel terug. Hij is niet zo dom om in 7 sloten tegelijk te lopen en hij wilde altijd al een kind volgens mij. Hij houd echt van je en hij wil je niet verlaten.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    |Topics btw.|


    kindness is never a burden.

    Leslie Day
    Ik loop naar de deur van Jake's kamer en klop aan. Je weet maar nooit of er bijvoorbeeld mensen net met elkaar de liefde aan het bedrijven zijn. Ik wacht of de deur open gedaan wordt of niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    Daniël

    'Thanks Daniël, voor het loslaten van mijn hand. Ik win toch wel van je' Zegt ze lachend terwijl ze begint te kietelen, 'Je bent verschrikkelijk gemeen weet je dat?' Zeg ik lachend terwijl ik haar handen weer vasthoud en een kus op haar lippen druk.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake Sadler
    'Kom binnen.' zeg ik en blijf Alexi aankijken als ze weer begint te snikken.
    'Ik word gewoon bang als hij zo gewoon over vermoorden spreekt alsof hij over bloemen praat.' snikt ze en ik zeg. 'Ja we zijn demonen. Dat is normaal voor ons.' zucht ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    Hij houdt mijn handen weer vast en hij drukt een kus op mijn lippen. Ik glimlach onder zijn lippen en kus hem terug. Dan haal ik mijn lippen van die van hem af en zeg: 'Jij bent de leukste.' en voordat bijkans protesteren druk ik mijn lippen weer zacht op die van hem.

    [Echt, het is geweldig hier op vakantie (: sorry dat ik zo weinig online en, nu ga ik ook weer. Later lieve mensen <3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    'Kom binnen,' hoor ik Hake zeggen, en ik doe de deur open. 'Ja we zijn demonen. Dat is normaal voor ons,' hoor ik Jake zuchtend zeggen. Ik loop verder de kamer in en kijk met opgetrokken wenkbrauwen naar hem. 'Demonen?' zeg ik. 'Vertel je haar over demonen?' dat is iets wat je nooit doet. Alexi is een mens, die horen onwetend te zijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Leslie, ze wist het al. Axton heeft het haar verteld toen hij wist dat ze zwanger was blijkbaar.' zeg ik zuchtend. Ik voel hoe Alexi wat ineenkrimpt als ik Axton's naam zeg.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Sky Leslie White
    Hij houdt mijn handen weer vast en hij drukt een kus op mijn lippen. Ik glimlach onder zijn lippen en kus hem terug. Dan haal ik mijn lippen van die van hem af en zeg: 'Jij bent de leukste.' en voordat bijkans protesteren druk ik mijn lippen weer zacht op die van hem.

    [Echt, het is geweldig hier op vakantie (: sorry dat ik zo weinig online en, nu ga ik ook weer. Later lieve mensen <3]


    Daniël

    'Jij bent de leukste' Brengt ze ertegen in als ze haar lippen van die van mij af haalt, net als ik wil protesteren kust ze me weer. 'Kan ik er nog wat tegen inbrengen?' Vraag ik lachend als ik mijn lippen van die van haar afhaal.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik luister naar wat Jake zegt. En ik kijk naar Alexi. Ik zag hoe ze ineen kromp toen Jake Axton's naam zei. Hebben ze ruzie? 'New girl, dan kan je het gelijk maar ook weten.' zeg ik zuchtend. 'Er staat hier nog een demon voor je.' en ik kijk haar aan. Ze ziet er niet goed uit, een beetje verloren. Ik herken het, en het doet zelfs voor mezelf pijn. Het doet me denken aan mezelf toen ik nog mens was. Ik schud even mijn hoofd, de herinnering wegschuddend. 'New girl, Ax kan misschien soms een sukkel zijn, hij houdt wel van je.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi Parker
    Ik schud mijn hoofd. 'Hij wil zijn vader vermoorden Leslie. Ik zie hem niet meer terug.' fluister ik zachtjes en leg mijn hand op mijn buik. 'Net als ik hem nodig ga hebben.' mompel ik erachter.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    Ik lach naar Daniël en zeg: 'Nee, je kan er helemaal niets tegen in brengen aangezien ik gewoon gelijk heb.' Daniël heeft mijn handen nog steeds vast maar het maakt me niets uit. 'Ik kan het nog steeds niet geloven dat we naar Italië gaan..'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.