• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 18:36 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [tpic]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {mijn topics}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Ik ga jullie missen ;)
    Ik heb ook al voor een vriend van me (die ik via internet heb ontmoet) een soort dagboekding gemaakt. Ik heb voor iedere dag een kort tekstje geschreven, zodat hij toch een soort van dingen van me te horen krijgt. :$}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Mijn topics


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Amare

    'Je wou toch naar een pub toe? ' vroeg ik grijnzend toen ik stil stond. 'Wel, voíla.' zei ik en wees naar het gebouw voor ons. 'Pub á la ik ben de naam van de stad vergeten.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexi Parker
    Ik blijf zo een tijdje zitten en kruip dan in Axton's bed. Hij is weg... door mijn schuld, omdat ik hem niet geloofde en het voor zijn vader opnam.
    Waarom kon ik gewoon mijn mond niet houden en hem laten praten!


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [mijn topics ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic zei op 10 juli 2012 - 20:34:

    Jake Sadler
    Ik kijk haar grinnikend aan. 'Les, ik heb hetzelfde als jouw.' lach ik en eet nog wat voor ik mijn bord ook aan de kant zet en mijn fruitsap uitdrink.


    Leslie Day
    Ik kijk hem lachend aan. Jake is ook klaar met eten, ik drink mijn drinken op en zet alle spullen weg. Ik kijk weer even uit het raam en zeg dan: 'Ik weet niet wat jij gaat doen maar ik denk dat ik echt even mijn vleugels moet spreiden. En gelijk ook maar even vliegen.' en ik kijk weer naar Jake en glimlach.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Is goed.' glimlach ik 'Ik ga even naar mijn kamer. Kijken hoe het mat Axton en Alexi is.' en ik geef haar een kus op haar lippen. 'Tot straks?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Joshua
    'Shut up, straks staat het corps der docenten hier nog.' doe ik haar na zoals ze vast van me verwachte.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Prisoner schreef:
    Amare

    'Je wou toch naar een pub toe? ' vroeg ik grijnzend toen ik stil stond. 'Wel, voíla.' zei ik en wees naar het gebouw voor ons. 'Pub á la ik ben de naam van de stad vergeten.'


    Timo.
    "New Orleans." zei ik lachend en duw de deur van het gebouw open. Het was zo'n oude bierbrouwerij en dat had wel zijn charme, vond ik. "Ma'am." zei ik alweer en hield de deur voor Amare open. We gingen aan een tafel zitten aan het raam. Het interieur was een beetje te vergelijken met een kelder, behalve dan de brouwapparaten die er nog bij stonden. "Ik trakteer," zei ik en gaf de kaart aan Amare.


    kindness is never a burden.

    Elena. || Engel.
    Elena rolde met haar ogen. "Oen." zei ze en liep door naar het oude gedeelte. Hier was het echt vochtig. De muren waren kapot en op het plafond waren allerlei vochtplekken zichtbaar. Elena duwde zachtjes een deur open waar een gigantisch gat in zat. In de kamer stond een oud ijzeren bed met een houten stoel die eruit zag alsof hij elk moment in elkaar kon zakken. In vergelijking met de kamer van nu, met badkamer, bureau en computer was dit uit de Prehistorie. "Joah," zei ze en wenkte hem zonder zich om te draaien. "Moet je deze puinhoop zien." Ze keek naar omhoog en een heel stuk van het plafond was naar beneden gevallen.


    kindness is never a burden.

    Joshua Devine
    'Spooky.' glimlach ik en kijk grijnzend rond. 'Misschien spookt het hier wel echt. Misschien hebben ze hier een meisje aan dat bed vastgeketend en haar uitgehongerd en gemarteld dagen aan een stuk. Na een tijdje hebben ze haar als een beest in het donker hier vastgeketend en is ze als een beest gestorven maar dwaalt haar gekwelde ziel hier rond.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {mijn topics... Slecht.. Ik ben nu pas wakker.. xD}

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 10:40 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Elena. || Engel.
    Elena schoot in de lach. "Josh, je fantasie slaat op hol." Ze liep het kamertje terug uit en sloeg een paar spinnenwebben opzij. Zacht neuriede Elena een liedje en duwde een donkerbruine houten deur open. Het moest ooit een groepsbadkamer geweest zijn, maar nu restte enkel nog een aantal kapotte douches en 2 wc-hokjes die helemaal ingezakt waren. Elena riep naar Joshua:"Zouden ze nog werken?"


    kindness is never a burden.