• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 18:36 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [...]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Amare

    Ik lachte. ' Ooit gespijbeld ?' Vroeg ik toen terwijl ik zijn hand vast pakte en naast hem liep. Gij zag er niet uit als iemand die veel spijbelde. Op mijn oude school had ik een verschrikkelijke voorsprong. Ik hoefde alleen de toetsen bijte benen en verder deed ik haast niets. En eigenlijk ben ik hier alleen maar naartoe gestuurd door het ongeluk met Trevor. Als dat niet was gebeurd zou ik nu nog thuis zitten en daar op school gaan. Ik wierp een v lik op Timo. Als dat was gebeurd had ikvhet niet ontmoet. Ik glimlachte. Vroeger deed ik haast niks anders dan spijbelen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Timo.
    Ik schudde lachend mijn hoofd. "Nope, spijbelen viel niet goed bij mijn oude docenten." zei ik. "Jij lijkt anders geen ervaring te kort te hebben." zei ik grijnzend en gaf haar een por.


    kindness is never a burden.

    Amare

    Ik lach even verlegen maar kom dan weer zelfverzekerd terug. ' Als je een jaar voorsprong hebt op andere. ' zeg ik en lach dan. Het spijbelen was altijd wel oké geweest. Mijn laatste dag op Cescendo High was van het begin af aan de mooiste dag van mijn leven, maar eindigde in een verschrikkelijke catastrofe. Ik schudde de gedachte uit mijn hoofd. ' Ach. Hoe vind je het ?' Vroeg ik toen op het spijbelen en verstrengelde onze vingers.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Timo.
    Timo lachte,"Het spijbelen?" vroeg hij,"Zoals het maar met jou is." Hij grijnsde naar Amare. Ondertussen waren ze al aan het italiaan restaurantje aangekomen en beleefd opende Timo de deur voor haar. Er kwam een man in een net pak naar hen toelopen en vroeg voor hoeveel. "Voor twee," zei Timo en ging aan de aangewezen tafel zitten.


    kindness is never a burden.

    Amare

    Ik lachte even en we liepen naar binnen. Het zag er verdomd mooi uit en ik grijnsde. Mijn maag begon te knorren en ik ging zitten. Ik deed mijn blazer uit en legde mijn tas neer. 'Wat willen jullie drinken?' vroeg een jongen die ik zo rond de 18 schatte. Ik glimlachte en hij grijnsde. 'Een ice tea.' zei ik en keek Timo aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Timo.
    "Een cola graag." zei Timo en de jongen gaf Amare en hem een kaart. Hij keek even maar vond niet meteen iets wat hij graag wilde. "Wat ga jij eten?" vroeg Timo aan Amare.


    kindness is never a burden.

    Leslie Day
    Ik lig op mijn bed en maak het laatste beetje huiswerk af. Het is altijd wel een goede afleiding. En de docenten zeuren dan niet. En dat is altijd makkelijker als je iets voor elkaar moet krijgen. Als ik klaar ben doe ik mijn licht uit en draai me met mijn rug naar Matthew toe. Ik zeg niets tegen hem, maar hij wel: 'Slaap lekker Leslie.' en ik kijk heel even achterom naar Matthew. Hij glimlacht, en ik vertrouw hem niet. 'Trusten,' mompel ik en ik draai me weer om en ga slapen. Althans, een poging tot. Het wil namelijk niet lukken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amare

    Ik keek op de kaart. 'Hmm, pasta.' zei ik toen. 'Quatro Formaggi.' zei ik met een Italiaans accent. Vroeger had ik met mijn moeder in Italië gewoond, bij haar kant van de familie. Daardoor kon ik ook vloeiend Italiaans spreken. Half Italiaans, kwart Frans en kwart Amerikaans zijn had toch soms zijn voordelen. De jongen was weer komen staan en hij schonk me een tandpasta witte lach. Ik glimlachte droogjes terug en hij negeerde Timo compleet. 'Zo zo, wat wil deze mooie dame bestellen.' zei hij en grijnsde. 'Pasta, Quatro Formaggi.' zei ik en negeerde het geflirt.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Eeelbrich! Kan je de laatste reactie weer zeggen ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:

    Daniël

    Net als ik mn tekening afheb hoor ik iemand op de deur kloppen en gebaar naar Nathan dat hij de deur open moet doen, iets wat hij dan ook doet. Hij doet de deur open en zakt dan net zo gemakkelijk weer op het bed neer.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    De deur gaat voor me open, Nathan, en ik stap naar binnen. 'Hoi,' zeg ik glimlachend. En ik loop naar Daniël toe en ga op zijn bedrand zitten. 'Ik ben er weeeeerrrrr. O en Nathan, ik weet het, ik hoef geen twee weken meer ongeduldig te wachten.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Dat verbaast me niets, hoe heb je hem zover gekregen?' Hoor ik Nathan vragen, 'Ze kan heel gemeen spelen' Andwoorde ik grijnzend terwijl ik haar meer het bed op trek.


    Don't be like the rest of them, darling

    | O oh, Timo not gonna like this. |
    Timo.
    Timo vond het vervelen dat de jongen Amare een mooie dame noemde. Ze was ook een mooie dame maar de jongen flirtte overduidelijk. "Hetzelfde," zei Timo zo vriendelijk mogelijk maar de jongen keek hem enkel geërgerd aan. Hij wendde zich terug tot Amare,"Komt eraan." zei hij mierzoet en liep weg. Timo zuchtte geërgerd en keek de jongen na.


    kindness is never a burden.

    ( Gheheh I knew. ^^)

    Amare

    Ik zag Timo's blik en ik pakte zijn hand vast om hem gerust te stellen. Ik was hier met hem en niemand zou hier tussenin kunnen komen. Ik glimlachte en even later kwam de ober eraan met onze drankjes. 'Een nice tea voor madame .' Zei de jongen met een knipoog. Ik glimlachte en bedankte beleeft. ' en een cola voor jou.' Zei hij en gaf het glas aan Timo


    The duty of youth, is to challenge corruption.