• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 18:36 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Joshua Devine
    Ik doe het boekje open en zie Rosalie staan.
    'Van een zekere Rosalie maar er staat geen achternaam bij. Laten we even verder rondneuzen, we lezen het dagboek later wel.' zeg ik vrolijk en sla het boekje dicht.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Elena. || Engel.
    Elena knikte en liep de badkamer terug uit. Ze bleef staan voor een grote ijzeren deur met een hangslot. "Wat zit hier achter?" mijmerde ze hardop en trok even aan het hangslot. Niks. "Josh! Hier met je spierballen, forceer dat slot eens wil je." beval ze op poeslieve toon.


    kindness is never a burden.

    Joshua Devine
    Ik zucht en loop naar het hangslot. Ik kijk even en ga dan naar Elena. 'Even stilstaan.' zeg ik tegen haar en haal voorzichtig een speldje uit haar haar.
    Dan loop ik terug naar het slot en open het in 2 tellen.
    'Voila mademoiselle.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Elena. || Engel.
    Elena rolde met haar ogen en stak de speld terug in haar haar. "Ik dacht dat je iets spectaculairs ging doen of de deur open stampen. Erg teleurstellend." zie ze en duwde de deur open. Het was pikdonker in de kamer op een lamp na. Elena drukte op de lichtknop en verbazingwekkend genoeg floepte het licht aan. De kamer was kaal met vale muren en een stoel in de kamer. Elena slaakte een kreetje. "Wat is dat?" vroeg ze wijzend naar de stoel. Maar ze wist wat het was. Een martelstoel.


    | Net één of andere horrorfilm. xD |


    kindness is never a burden.

    Joshua Devine
    'Ik zei toch dat ze hier gemarteld was;' mompel ik en ga in de stoel zitten.
    'Perfecte plaatst om de waarheid te achterhalen.' zeg ik en kijk Elena aan.
    'Of wil je het niet weten?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Elena. || Engel.
    Elena keek Joshua moeilijk aan. "Laten we gaan." zei ze totaal niet reagerend op Josh's eerdere zinnen. Ze draaide zich al om toen ze een kriepend geluid hoorde. "Verbeeld ik me dit, of hoorde je dat ook?" Elena draaide zich niet om maar bleef naar de deur kijken.


    kindness is never a burden.

    Joshua Devine
    'El, je fantasie slaat op hol. Maar ok we gaan wel weg.' zucht ik en sta op uit de stoel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Elena. || Engel.
    Hij heeft gelijk, dacht Elena. Ik word paranoïde door die verhalen hier. "Laten we terug naar beneden gaan." zei ze bibberend en wees naar het dagboek. "Ik wil weten wat die Rosalie schreef."


    kindness is never a burden.

    Joshua Devine
    Ik haal mijn schouders op en sla mijn arm om haar middel.
    'Je laat je gek maken door de verhalen.' grinnik ik en leid mijn beste vriendin de deur uit, naar beneden. We zijn nog maar net aan de trap als ik harde klap en een meisjesschreeuw hoor uit de kamer die we net verlaten hadden.
    'W-wat was dat?' stamel ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Elena. || Engel.
    Elena schrok zich een hoedje. "Geen idee, laten we kijken." Zelf was ze echt bang maar als er iemand daar was moesten ze het meisje helpen. Ze rende terug naar de deur en opende die. De kamer was leeg. Geen meisje enkel... de stoel lag om.


    kindness is never a burden.

    Joshua Devine
    Ik begin nu ook een beetje bang te worden. 'El. we moeten hier weg.' mompel ik en trek haar terug naar de trap. Rennend trek ik haar mee naar onze kamer.
    'What. The. Hell. is er net gebeurt.' mompel ik nog steeds geschrokken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Elena. || Engel.
    Elena begon over haar toeren rondjes te lopen door de kamer. "Die stem. De stoel." zei ze hysterisch en wapperde met haar hand om koelte. "Het kan niet. Ik word gek."


    kindness is never a burden.

    Joshua Devine
    'Dan worden we samen gek.' zeg ik en observeer haar even. Tijd voor een domme opmerking. 'Zeg Elena waar is je engelenkalmte en geduld?'
    Ik steek het dagboek onder mijn kussen.
    Als ze nu iets weerkaatst weet ik dat ze gezond is. Anders steek ik haar in het gesticht omdat ze in shock is.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Elena. || Engel.
    Elena keek Joshua kwaad aan. "Dit is geen tijd voor flauwe grappen! Ik hoorde een meisje gillen en jij hoorde het ook. Dat gekraak, die stoel!" riep Elena woedend naar Josh. "Ik ben níet gek!"


    kindness is never a burden.

    Joshua Devine
    'Ik ook niet.' zeg ik en steek onschuldig mijn handen op.
    'Ik probeer er gewoon mijn hoofd bij te houden. Trouwens laten we dat dagboek morgen lezen. We hebben vandaag al een beetje te veel meegemaakt.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'