• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 18:36 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniël

    'Nee, je kan er helemaal niets tegen in brengen aangezien ik gewoon gelijk heb.' Zegt ze lachend, 'Ik kan het nog steeds niet geloven dat we naar Italië gaan..' vervolgt ze. Ik moest me inhouden verder niets meer te zeggen over wie er knapper was, als wist ze zelf wel welke mening ik er over had. 'Je vind het er vast leuk' Zeg ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    LostMagic schreef:
    Alexi Parker
    Ik schud mijn hoofd. 'Hij wil zijn vader vermoorden Leslie. Ik zie hem niet meer terug.' fluister ik zachtjes en leg mijn hand op mijn buik. 'Net als ik hem nodig ga hebben.' mompel ik erachter.


    Leslie Day
    'Net als ik hem nodig ga hebben,' mompelt Alexi. Ik kijk naar haar en ik snap niet waar ze het over heeft. 'New girl, Ax kan wel tegen een stootje, en heb eens vertrouwen joh!' zeg ik glimlachend. 'Volgens mij weet je niet veel van demonen.' en ik grijns even. 'We laten ons echt niet zomaar doodgaan. Maar Ax kent zijn vader, Ax weet hoe hij zijn vader moet aanpakken.' ik kijk even naar Jake. Zitten wij demonen nou echt een mens op te beuren? De enige reden dat ik het doe is omdat ze met Axton gaat.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sky Leslie White
    'Je vindt het er vast leuk,' grijnst Daniël. En ik grijns terug om het feit dat hij niet meer verder gaat over wie leuker is. Ik wist wel dat ik het zou winnen. 'Ik zie het vanzelf,' zeg ik lachend. Ik trek mijn handen terug en sta dan op terwijl ik naar Daniël kijk. 'Ik ga naar het bos, avondwandeling.' en ik glimlach naar hem. En dan draai ik me om en loop de kantine uit. Tenminste, vlak voordat ik de deur uit loop draai ik me om en kijk naar Daniël.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Leslie Day
    'Net als ik hem nodig ga hebben,' mompelt Alexi. Ik kijk naar haar en ik snap niet waar ze het over heeft. 'New girl, Ax kan wel tegen een stootje, en heb eens vertrouwen joh!' zeg ik glimlachend. 'Volgens mij weet je niet veel van demonen.' en ik grijns even. 'We laten ons echt niet zomaar doodgaan. Maar Ax kent zijn vader, Ax weet hoe hij zijn vader moet aanpakken.' ik kijk even naar Jake. Zitten wij demonen nou echt een mens op te beuren? De enige reden dat ik het doe is omdat ze met Axton gaat.


    Jake Sadler
    Ik neem Leslie even mee naar een hoek in de kamer. 'Ze is zwanger van Axton.' maak ik haar duidelijk hoe serieus de situatie is. 'En Axton laat haar nu achter om misschien om te komen in het gevecht met zijn vader. Leslie ik weet niet of je ooit Ax z'n vader ontmoet hebt maar er is maar 25 procent kans dat Axton hem kan doden. Hij was al bewusteloos door hem gewoon weg te sturen voor 3 dagen.' zeg ik haar zachtjes zodat Alexi het niet kan horen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik luister naar wat Jake zegt. Ik wil spottend doen maat ik doe het niet. Jake verdient dat niet. 'We kunnen er niets aan veranderen Jake.' zeg ik tegen hemz 'Ax is weg, en wij zijn hier. Hij is weet ik veel waar,' zeg ik zacht. 'En wat wil je anders doen? Ax achterna en dan meevechten?' ik kijk naar Jake. Dat is gewoon onmogelijk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Ik zou het doen. Maar het is onmogelijk.' zucht ik en kus zachtjes haar lippen. 'Trouwens ik zou jouw niet zo lang alleen willen laten.' voeg ik er grijnzend aan toe.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Kalm hier...]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Amare

    Ons drinken kwam eraan en de citroen plette ik met het stampertje. Ik keek vanonder mijn lange wimpers naar Timo. Die er ontzettend goed uitzag. 'Door de stad wandelen? ' vroeg ik toen liefjes aan hem terwijl mijn hand even tegen die van hem aankwam. Ik voelde een shock die niet pijn deed maar gewoon een warm gevoel veroorzaakte. Ik lachte kort en nam een slok van mijn cola.

    ( Amare thinks that ze verliefd is op timo ^^. )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Prisoner schreef:
    Amare

    Ons drinken kwam eraan en de citroen plette ik met het stampertje. Ik keek vanonder mijn lange wimpers naar Timo. Die er ontzettend goed uitzag. 'Door de stad wandelen? ' vroeg ik toen liefjes aan hem terwijl mijn hand even tegen die van hem aankwam. Ik voelde een shock die niet pijn deed maar gewoon een warm gevoel veroorzaakte. Ik lachte kort en nam een slok van mijn cola.

    ( Amare thinks that ze verliefd is op timo ^^. )


    Timootje
    "Tuurlijk, alles wat jij wil." zei Timo glimlachend en negeerde het warme gevoel in zijn hand toen hij Amare's hand aanraakte. Hij wilde alles doen, zelf gaan winkelen. Enkel en alleen voor Amare. Dromerig nam Timo een slok van zijn bier en nam elk deeltje van Amare's gezicht in zich op. "Je bent geweldig," flapte hij eruit en werd toen rood.


    kindness is never a burden.

    jaimyhoi schreef:
    Sky Leslie White
    'Je vindt het er vast leuk,' grijnst Daniël. En ik grijns terug om het feit dat hij niet meer verder gaat over wie leuker is. Ik wist wel dat ik het zou winnen. 'Ik zie het vanzelf,' zeg ik lachend. Ik trek mijn handen terug en sta dan op terwijl ik naar Daniël kijk. 'Ik ga naar het bos, avondwandeling.' en ik glimlach naar hem. En dan draai ik me om en loop de kantine uit. Tenminste, vlak voordat ik de deur uit loop draai ik me om en kijk naar Daniël.


    Daniël

    'Ik zie het vanzelf, Ik ga naar het bos, avondwandeling.' Zegt ze glimlachend waarna ze zich omdraait en naar de deur loopt, net voordat ze er is draait ze zich om. En net op dat moment ben ik al weg. Iets anders aan Engel zijn, ik ben ook best snel, en waarschijnlijk overleefde ze het wel even zonder mij terwijl ik op mijn kamer mijn mobiel zocht.


    Don't be like the rest of them, darling

    LostMagic schreef:
    Jake Sadler
    'Ik zou het doen. Maar het is onmogelijk.' zucht ik en kus zachtjes haar lippen. 'Trouwens ik zou jouw niet zo lang alleen willen laten.' voeg ik er grijnzend aan toe.


    Leslie Day
    'Ik zou het doen. Maar het is onmogelijk,' zucht Jake. En hij kust me zachtjes op mijn lippen. 'Trouwens ik zou jou niet zo lang alleen willen laten,' zegt hij grijnzend. Ik lach naar hem, 'Dat is lief van je, maar als jij zou gaan zou ik met je meegaan.' en ik kus hem zachtjes terug. 'Maar zoals je zei, onmogelijk.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sky Leslie White
    Daniël is al weg, en even ben ik verbaasd. Hoe kan dat? Maar ik draai me terug om en loop de kantine uit. Ik loop naar het bos en ik raak de eerste boom aan, zoals altijd. Ik snuif de frisse lucht op en loop verder. Het is redelijk donker maar ik heb goed nachtzicht. Het voelt altijd heerlijk in het bos. Als ik ver genoeg ben ga ik tegen een boom aan zitten en kijk naar de dieren in het bos.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    Aangezien ik verder niets te doen had haalde ik mijn schetsboek en een potlood tevoorschijn, ik had Nathan's telefoon gebruikt om ons 'zusje' te bellen, aangezien die had willen weten hoe Sky had gereageert toen ik vertelde dat ik haar voor haar verjaardag mee naar Italië bracht. Iet wat verveelt begon ik te tekenen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Amare

    Ik keek hem aan en ik kon niet roder worden. Ik lachte even om het te verbergen. Zijn britse accent bleef even in mijn hoofd en mijn hand ging naar mijn mond. ' Dankje ' zei ik en grinnikte. ' Dat valt wel mee hoor..' probeerde ik nog. Ik keek naar Timo 's hand en begon er mee te spelen. Zijn handen waren ruw maar ook tegelijkertijd erg zacht. Ik liet zijn hand weer los en moest er even om blozen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Prisoner schreef:
    Amare

    Ik keek hem aan en ik kon niet roder worden. Ik lachte even om het te verbergen. Zijn britse accent bleef even in mijn hoofd en mijn hand ging naar mijn mond. ' Dankje ' zei ik en grinnikte. ' Dat valt wel mee hoor..' probeerde ik nog. Ik keek naar Timo 's hand en begon er mee te spelen. Zijn handen waren ruw maar ook tegelijkertijd erg zacht. Ik liet zijn hand weer los en moest er even om blozen.


    Timo.
    Timo lachte zachtjes,"Nee echt." zei hij. Timo keek naar zijn hand waar Amare mee speelde. Plots liet ze hem weer los. "Waarom stop je?" vroeg Timo. "Ga door." Hij keek Amare lief aan en voelde wat in zijn buik.

    |Pampadam, Timo is verliefd. (x |


    kindness is never a burden.