• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 18:36 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Timo.
    Timo wist dat hij deze discussie niet zou winnen en knikte toen zuchtend. "Goed dan," zei hij en liep terug naar de auto. Zijn jas hier hij bij zich en bij elke stap dat Timo zette ging er een steek door zijn schouder. Zwijgend liep hij naast Amare. Fijn, nu was de gezellige dag verpest door die vervelende kale casanova.


    kindness is never a burden.

    Amare

    'Bijrijdersstoel.' zei ik en stapte in, ik startte de auto en zuchtte. 'Waarom ben je zo eigenwijs.' grinnikte ik even en keek hem aan. Ik reed richting het ziekenhuis. 'Hoe erg doet het pijn?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    |Gotta go. Bye-a Amparo (doeg) ^^ |


    kindness is never a burden.

    [ Ahh ;[ Byee <3 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    WillNotLearn schreef:
    Daniël

    'Dat verbaast me niets, hoe heb je hem zover gekregen?' Hoor ik Nathan vragen, 'Ze kan heel gemeen spelen' Andwoorde ik grijnzend terwijl ik haar meer het bed op trek.


    Sky Leslie White
    'Ze kan heel gemeen spelen,' zegt Daniël grijnzend. En hij trekt me wat meer op het bed. Ik schop mijn schoenen uit en ga tegen Daniël aan zitten. 'Ik? Gemeen?' zeg ik onschuldig. Maar daarna lach ik. 'Ik ben nooit gemeen.' en ik knipoog naar Daniël. Ik denk terug aan een week geleden, toen ik nog nooit met Daniël had gepraat. En nu zit ik hier. Ik pak de teken spullen van Daniël over en begin hem te tekenen. 'DAt mocht nog,' zeg ik glimlachend. Na 5 minuten ben ik al klaar. Gewoon losjes. Niet zoveel details. Maar hij lijkt wel goed. 'Tada,' zeg ik. En ik laat de tekening zien.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Timo.
    Timo grinnikte en wilde wat zeggen maar er ging terug een steek door zijn schouder waardoor Timo meteen zijn mond hield. "Het gaat wel." zei hij en probeerde zo overtuigend mogelijk te klinken.


    kindness is never a burden.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Sky Leslie White
    'Ze kan heel gemeen spelen,' zegt Daniël grijnzend. En hij trekt me wat meer op het bed. Ik schop mijn schoenen uit en ga tegen Daniël aan zitten. 'Ik? Gemeen?' zeg ik onschuldig. Maar daarna lach ik. 'Ik ben nooit gemeen.' en ik knipoog naar Daniël. Ik denk terug aan een week geleden, toen ik nog nooit met Daniël had gepraat. En nu zit ik hier. Ik pak de teken spullen van Daniël over en begin hem te tekenen. 'DAt mocht nog,' zeg ik glimlachend. Na 5 minuten ben ik al klaar. Gewoon losjes. Niet zoveel details. Maar hij lijkt wel goed. 'Tada,' zeg ik. En ik laat de tekening zien.


    Daniël

    'Ik? Gemeen?' vraagt ze ontschuldig lachend, 'Ik ben nooit gemeen.' vervolgd ze knipogend waarna ze mijn tekenspullen pakt en mij begind te tekenen, 'Dat mocht nog' brengt ze er tegen in, 'Je verwart jezelf met Nathan en mij, niemand is zo aardig als ons' Zeg ik grijnzend, 'Mooi getekend' Zeg ik glimlachend waarna ik haar een kus op haar wang geef.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Hij geeft me een kus op mijn wang. Ik glimlach naar hem.'Ik verwar mezelf met helemaal niemand,' zeg ik lachend. 'En trouwens, jullie zijn degene die de hele tijd samen spannen! Dus jullie zijn gemeen!' en ik kijk van Nathan naar Daniël en weer terug. Ik leg mijn hoofd op Daniëls schouder en zucht even. 'Ik ga zo maar eens richting mijn slaapkamer.' en precies getimed gaap ik toevallig.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'We zijn tweeling, dat geeft ons het recht om het te doen' Zei ik grijnzend, 'En daarbij, gemeene engelen? Sirieus?' Vroeg ik haar grijnzend. 'En wie zegt ze ik je niet hier hou? Of mag ik dat niet doen?' Vroeg ik haar.


    Don't be like the rest of them, darling

    Amare

    Ik zuchtte en reed zo hard als ik kon naar het ziekenhuis. Het was niet zo ver, gelukkig.
    Toen we daar waren keek ik Timo aan, 'Laten we snel gaan. Ik hoop dat het alleen een grote wond is.' mompelde ik erachteraan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sky Leslie White
    Ik kijk hem lachend aan. 'Ik vind dat je daar helemaal geen recht voor hebt dat wanneer je tweeling bent, je mag samen spannen.' En ja, je houdt je nu toch oöliet echt aan de regels volgens mij door met een mens te zijn' en ik knipoog naar hem. 'En misschien is Nathan welgegane die het niet wil.' en ik kijk even naar Nathan. 'Maar als hij er geen problemen mee heeft..'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Wij vinden van wel dus blijft het nogsteeds twee tegen één, de regels breken deed ik daarvoor toch al' Zei ik grijnzend waarna ik een blik naar Nathan wierp 'Je doet maar maar als ze snurkt sleur ik haar eingenhandig hier weg' Hoorde ik Nathan mompelen, 'Blijkbaar heeft Nathan er geen probleem mee'


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    'Jullie zijn gemeeeen!' zeg ik lachend. 'En ik snurk niet... Het kan alleen zijn dat ik praat in mijn slaap,' zeg ik grijnzend. 'Maar dat zei je er niet bij.' en ik kijk naar Daniël. Wat moet ik nu doen... Ik moet sowieso mijn pyjama hebben, tenzij ik gewoon kleding van Daniël mocht lenen. 'Dan is het wat mij betreft goed,' en ik glimlach even.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Jullie zijn gemeeeen! En ik snurk niet... Het kan alleen zijn dat ik praat in mijn slaap. aar dat zei je er niet bij.' Zei ze grijnzend, 'Dan is het wat mij betreft goed' Vervolgde ze glimlachend waarna ik een kussen tegen mijn hooft aan gegooit kreeg, 'Dankjewel Nathan' Zei ik grijnzend waarna ik hem harder dan de bedoeling was terug gooide, in iedergeval kan een kussen ook hard aankomen maar is Nathan sterk genoeg. 'Je praat in je slaap.. Dat kan intressant worden' Zei ik grijnzend.

    {Daniël slaapt niet :3}

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 16:36 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik lach om hem, 'Je gaat me toch niet afluisteren hè?' en ik prik hem even plagend in zijn zij. 'Een vraagje, ben je in slaapopzicht net als vampiers?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.