• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 18:36 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    | You are very mean. XD |
    Timo.
    Timo leek wat te ontspannen toen Amare zijn hand vastnam maar de spanning kwam al snel terug toen de jongen Amare het glas ice tea gaf. Ze reageerde ook nog! Timo probeerde de jongen niet aan te kijken en hield zijn blik strak op Amare gericht. "Bedankt." zei hij kil toen de jongen bleef staan. "U kunt gaan."


    kindness is never a burden.

    [ Gheheh nee Timo is cute ^^ He's Little bit Jelly gheheh. ]

    Amare

    Timo's stem werd kil. Ik keek hem aan en zuchtte. Eigenlijk vond ik het diep van binnen wel schattig dat hij zo jaloers was. Ik reageerde maar niet op zijn reactie, zijn blik was nog op mij gericht en ik glimlachte liefjes naar hem.
    Toen de ober ons het eten ging brengen legde hij het voor me neer. Met nog wat geflirt van hem keek ik Timo aan, 'Ja, bedankt.' zei ik o beleefd mogelijk.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    | ): Poor Timo. (: |
    Timo.
    Timo zuchtte en toen de jongen eindelijk weg was mompelde hij,"Nog even en ik geef hem een klop." Timo keek naar zijn bord, het zag er pas verrukkelijk uit.


    kindness is never a burden.

    Amare

    Ik moest eigenlijk grinniken maar ik at gewoon wat van mijn pasta. 'Eetsmakelijk.' zei ik alsof ik het niet had gehoord. 'Hoe vind je het?' vraag ik dan en hou zijn ene hand nog steeds vast. Ik geef er een kneepje in en glimlach.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Timo.
    Timo glimlachte naar Amare en nam een hap van zijn pasta. Het was echt heerlijk. "Het is echt lekker." zei Timo en grijnsde naar Amare.

    |Don't know what to write anymore. :/ |


    kindness is never a burden.

    [ Ik laat obertje wel weer komen ^^ ]

    Amare

    Ik grinnik. 'Nou, dan is het mooi.' Ik kijk Timo aan en draai even om, om om me heen te kijken.
    Wanneer we klaar zijn met eten roep ik de ober en komt hij terug. Het is dezelfde jongen. 'Zo en wat mag het zijn schoonheid?' Ik rol ongezien met mijn ogen en probeer te glimlachen. 'Rekening.' zeg ik en hij loopt weg, als hij terug komt stopt hij een briefje in mijn truitje en ik kijk hem verontwaardigd aan. 'Wat heb jij niet begrepen aan het níet reageren op jou.' roep ik dan en haal het briefje uit waar ijn nummer op staat waarna ik het op tafel gooi.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 21:44 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Timo.
    Timo glimlachte maar zijn glimlach verdween al snel toen de jongen een briefje in Amare's truitje stopte. Vast zijn nummer. Net toen Timo wilde opspringen en uitvliegen riep Amare,"'Wat heb jij niet begrepen aan het níet reageren op jou." Ze haalde het het briefje uit haar truitje en gooide het op de tafel. Timo keek met grote ogen toe en begon toen hard te lachen. "Waag het nog een keer mijn vriendin lastig te vallen en ik bezorg je een hersenschudding." zei hij dreigend toen Timo uitgelachen was. En hij betaalde de rekening.


    kindness is never a burden.

    [ Ik speel even de jongen, yes i like action ]

    Amare

    Timo stond me bij en ik glimlachte naar hem toen ik wou weglopen riep hij nog wat. 'Oh echt joh? Dat ga jíj doen?' zei hij spottend en ik keek hem met grote ogen aan. God, hij wist niet waar hij mee bezig was. Iedereen in het restaurant keek ons aan en ik keek Timo aan,'Kom.' zei ik en de Chef kwam bij ons staan. 'Jullie vechten dit maar buiten uit.' gromde hij en toen de Chef was omgedraaid had de ober een fles tegen Timo's schouder aan gegooid.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 21:58 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Omg, help ik kijk naar best of got tallent OMG GOD

    Edit; Oke, dit is erg Off topic maar ik bedoelde dus deze creep ;

    ]

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 22:08 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    |OMG Dat is gestoord! Hahaha XD |
    Timo.
    Timo draaide zich geschrokken om toen de jongen en keek hem woedend aan. "Dat heb je niet net gedaan." siste Timo en gaf de jongen een klop met zijn vuist tegen zijn kaak. De ober viel te midden een tafel in de soep en de dame en heer deinsden verschrikt achteruit. Sommige klanten slaakten kreten toen de obers neus bloedde en hij een uithaalde naar Timo. Maar gelukkig kwam de Chef tussenbeide. "Genoeg!" zei hij met een bulderende stem. "Alexandro, de keuken in en u jongeheer kunt beter vertrekken." zei hij met een Italiaans accent.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 22:13 ]


    kindness is never a burden.

    [ Hahahah begrijp je !! XD ]

    Amare

    Ik keek verward toe en trok Timo mee naar buiten. 'Wauw.' zei ik toen ik buiten stond. Ik gaf Timo een zacht kusje op zijn lippen. 'Bedankt.' zei ik en glimlachte. Ik gaf hem een knuffel. De wind waaide en ik kreeg een rilling. 'Hoe ver was het naar de auto?' bibberde ik.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Timo.
    Timo glimlachte naar Amare. Ze rilde. Timo deed zijn jas uit en legde hem om de schouders van Amare. Het was ook koud maar dat vond Timo niet erg. "Redelijk ver. Red je het of ga ik de auto halen?" vroeg Timo aan Amare en keek haar bezorgd aan. Een steek ging door zijn schouder maar Timo negeerde het.


    kindness is never a burden.

    Amare

    Toen hij zijn jas om me heen legde keek ik hem aan. 'Nee,' zei ik en deed het weer af. Ik wou het op ijn schouder leggen toen zijn shirt helemaal onder het bloed zat. 'Timo!' riep ik en trok hem mee naar een stukje zonder tocht. Ik trok zijn shirt omhoog. 'Je hebt een hele wond,' riep ik snel.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Timo.
    Timo beet op zijn tanden toen Amare het shirt omhoog deed en de stof van de wond verwijderde. "Het is niet erg, Amare." zei hij en probeerde het shirt terug naar beneden te trekken. "Ik voel niks." Dat was gelogen, want hij voelde wel degelijk een scherpe steek. Vast enkele glasscherven die in zijn huid waren blijven steken. "Laten we gaan, ik red het wel."


    kindness is never a burden.

    Amare

    Ik knipperde met mijn ogen. 'Ja, we gaan. Naar een ziekenhuis.' Riep ik en uchtte. 'Timo,de scherven zitten nog in de wond.' Zei ik en probeerde ze eruit te halen. 'We moeten echt naar de eerste hulp.' Ik keek hem aan. 'De wond is groot Timo, please.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.