• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 18:36 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Joshua
    'Probeer ze anders eens?' lach ik en kijk even rond. Ik zie iets roods achter de stoel liggen en pak het op. 'He El.' zeg ik 'Moet je zien.'
    Ik veeg wat stof van de kaft. 'Het is een dagboek.' mompel ik. 'Dat bekijken we straks eens.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Jake Sadler
    'Is goed.' glimlach ik 'Ik ga even naar mijn kamer. Kijken hoe het mat Axton en Alexi is.' en ik geef haar een kus op haar lippen. 'Tot straks?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Sorry, ik had een hele reactie getypt met Leslie, is ineens mijn pagina weg :s]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [nie erg]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Tot straks?' vraagt Jake. En ik glimlach naar hem, 'Is goed,' en ik geef hem een knipoog. Ik loop richting mijn kamer, eerst even andere kleren. Wanneer ik binnen kom schrik ik me rot, 'Verdomme.' nieuwe kamergenoot. 'Jou was ik vergeten.' en ik loop gelijk richting me kast. Ik pak er andere kleren uit en dan voel ik de aanwezigheid van iemand achter me. Ik draai me om en hij staat recht voor me. 'Hoi,' zeg ik droog en ik doe een stap in de richting van de badkamer en draai me om. 'Aangenaam,' zegt de jongen. Hij heeft een iets wat hese stem, 'Ik ben Matthew.' en ik draai me terug om naar hem. Een iets wat te zelfverzekerde lach stond op zijn mond. 'Leslie, Leslie Day.' zeg ik kort. En dan loop ik de badkamer in, doe die op slot en kleed me om. Ik doe de deur weer open en ik zie dat Matthew op zijn bed ligt. Ik kijk weg en ik loop de kamer uit, 'Tot later,' zegt hij maar ik zeg allen maar, 'Helaas wel.' en ik loop weg. Naar buiten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik loop naar mijn kamer en zie tot mijn verbazing Alexi alleen in Axton's bad liggen. 'He? Waar is Axton?' vraag ik waarop ze begint te snikken.
    'He, gaat het wel?'

    Alexi Parker
    Jake komt naast me zitten en ik draai me naar hem toe. 'Ik ben Axton's vader tegen gekomen in het bos en hij viel me aan en Axton verdedigde me en Axton is van plan hem te vermoorden en ik zei dat hij dat niet mocht doen en hij pakte zijn spullen en is naar zijn vader gegaan.' zeg ik snel na elkaar.
    'En morgen moet ik naar mijn grootouders om te zeggen dat ik zwanger van Axton ben en hij ging meegaan en ik zie alles niet meer zitten.' Ik hap naar adem en zie hoe Jake me verbaast aanstaart.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniël
    'Zoals ik net al zei: Daar worden we het niet over eens' Zei ik grijnzend, 'Mooizo'


    Sky Leslie White
    'Daniël, wees gewoon eens lief en geef me gelijk,' zeg ik lachend en plagend. 'Want je weet dat ik gelijk heb.' en ik lach naar hem. 'En anders vind ik wel een manier om je te overtuigen.' en ik por hem even in zijn zij. 'Ik heb gelijhijk, ik heb gelijhijk.' zeg ik kinderlijk. Des te meer reden om gelijk te krijgen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Daniël, wees gewoon eens lief en geef me gelijk, want je weet dat ik gelijk heb. En anders vind ik wel een manier om je te overtuigen' Zegt ze lachend, 'Ik heb gelijhijk, ik heb gelijhijk' Zegt ze terwijl ze me in mijn zij port. 'Heb je niet' Zeg ik grijnzend terwijl ik haar handen vastpak zodat ze niet meer kan porren.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik lach naar hem als hij mijn handen beet pakt. Nu kan ik niet meer porren. Dan zie ik vanuit mijn ooghoek een spin. 'Ehh.. Daniël.' zeg ik aarzelend. 'Een spin.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Ehh.. Daniël. Een spin' Zegt Sky aarzelend, als ik achterom kijk zie ik inderdaad een spin, maar aangezien hij best klein is vind ik hem mindereng, de grote spinnen in bijvoorbeeld madagascar wil je echt niet tegenkomen, ik pak net boven de spin het draadje vast waar hij aan hangt (waarbij ik één van haar handen los moet laten en gooi hem dan op de grond. 'Probleem opgelost'


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik grijp mijn kans als Daniël een van mijn handen los laat om de spin te pakken, en ik begin met kietelen. Boeit het mij dat heel de kantine toe kan kijken. 'Thanks Daniël, voor het loslaten van mijn hand.' en ik kijk lachend naar hem. 'Ik win toch wel van je.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Wacht even. Dus Axton maakt je zwanger en wil nu zijn vader vermoorden? Alexi ik wil je niet ontmoedigen maar ik zou beginnen een begravenis te regelen.' mompel ik en sla mijn arm om haar schouders. 'Axton zal zo'n grote hoeveelheid energie nodig hebben daarvoor dat hij in coma kan belanden of een hartinfact zou kunnen krijgen.' zucht ik.

    Alexi Parker
    'Ik weet het.' snik ik en begraaf mijn gezicht in zijn nek.
    Jake kan dan wel ee gevoelloze zak zijn af en toe, hij is wel nog altijd een vriend die er op zulke momenten voor me is.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniël

    'Thanks Daniël, voor het loslaten van mijn hand. Ik win toch wel van je' Zegt ze lachend terwijl ze begint te kietelen, 'Je bent verschrikkelijk gemeen weet je dat?' Zeg ik lachend terwijl ik haar handen weer vasthoud en een kus op haar lippen druk.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 10:53 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [...]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Elena. || Engel.
    Elena drukte op een knopje en sprong tot achteruit. Net zoals ze dacht, kapot. "Een dagboek?" vroeg Elena. "Van wie?"


    kindness is never a burden.