• Ik woon in een klein boerendorpje. Er zijn hier een aantal koeienboeren, een kippenboer en een varkensboer.
    Wij zegen altijd -voor de lol-, ja, je weet meteen wanneer je in *naam dorp* bent! Je bent in *naam dorp* en het begint te stinken...
    Maar blijkbaar klopt het dan nog. :c
    Vorige week bleef er een vriendin (die hier nog nooit in de regio was geweest) slapen voor een dag of 4.
    En toen we op het begin van de derde dag de auto in stapte, op weg naar de bushalte zei ze: "Ja, ik ruik de stank niet meer... Toen ik hier aankwam, rook je wel iets, maar nu ruik ik dat niet meer."
    Ik zat daar: Dfq? Ben je serieus?

    Oh, ja. Waarvoor staat jouw dorp/stad bekend?

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 11:14 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Als chaotische stad waar je nergens meer door kan, alles open ligt omdat ze aan het werken zijn en er geen kat meer komt. (': Aarschot.


    comfort in c h a o s

    USB schreef:
    Handjes
    rarara waar woon ik??

    Antwerpen? :3


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Quiescent schreef:
    (...)

    Westerbork! c:


    Juust'm!


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Quiescent schreef:
    (...)

    Woonde jij ook in Zuidlaren dan? Dat is echt best wel vet! :')

    Haha, nee, ik woonde in Bussum/Huizen, maar was heel vaak in Laren te vinden. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)
    Haha, nee, ik woonde in Bussum/Huizen, maar was heel vaak in Laren te vinden. (:


    Ahaa, oké :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Euhm, mattentaarten, de muur, het Oudenberghof en het ECHTE Manneken Pis


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    SupahBaby schreef:
    Euhm, mattentaarten, de muur, het Oudenberghof en het ECHTE Manneken Pis

    Geraardsbergen!


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Milner schreef:
    (...)
    Geraardsbergen!

    Jaaaaah


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Quiescent schreef:
    (...)

    Groningen.


    Yup!

    Afrojack, Euro bruggen, Mijn school won die ruimtedinges met André Kuipers en grotendeels woont in de bijstand :Y).
    Afrojack's huis is al te zien vanuit mijn raam ^^

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 16:09 ]


    Shoganai i ne~

    Mijn stad heeft het lelijkste winkelcentrum van Nederland ^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Mijn dorp/stad staat bekend om de marginale vagi's, junkies, vechtersbazen en sletjes.
    Jep, ik ben zo trots om hier te wonen.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    We staan geloof ik in de top tien van de crimineelste plaatsen in Nederland... Jippie. Geboren en getogen. Fijn -.-''-zoekt op... Oh. In 2005 waren we nummer 21. R'dam staat overigens op 1... Fijn. Daar woont de helft van mijn familie...-
    Oh, en we zijn voor pubers de populairste uitgaansgelegenheid in de omgeving, want om ons heen liggen allemaal kleine dorpjes zonder clubs, en dan heb je Utrecht, maar onder de achttien kom je daar echt nergens in.


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    Grootste bierbrouwerij van Heineken volgens Wikipedia.
    Verder de kaasboerderijen lol


    As travars

    Herkenbaar...

    Nou, heel Goeree Overflakkee staat bekend als 'het witte eiland'. Met wit bedoelen ze drugs. En het stinkt inderdaad overal wel naar koeien en zo.


    Believe in yourself.