• Ik woon in een klein boerendorpje. Er zijn hier een aantal koeienboeren, een kippenboer en een varkensboer.
    Wij zegen altijd -voor de lol-, ja, je weet meteen wanneer je in *naam dorp* bent! Je bent in *naam dorp* en het begint te stinken...
    Maar blijkbaar klopt het dan nog. :c
    Vorige week bleef er een vriendin (die hier nog nooit in de regio was geweest) slapen voor een dag of 4.
    En toen we op het begin van de derde dag de auto in stapte, op weg naar de bushalte zei ze: "Ja, ik ruik de stank niet meer... Toen ik hier aankwam, rook je wel iets, maar nu ruik ik dat niet meer."
    Ik zat daar: Dfq? Ben je serieus?

    Oh, ja. Waarvoor staat jouw dorp/stad bekend?

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 11:14 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Quiescent schreef:
    (...)

    Den Haag!

    haha nee ik bedoelde Emmen, maar Den Haag heeft toch gewoon stadsrechten? =O


    Life is a beautiful struggle

    Sorry, hier moest ik echt even hardop om lachen. Geweldig verwoord gewoon. x'D


    ars moriendi

    Mijn dorp staat om niks bekend. Het is te klein (cat).


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Jieber schreef:
    (...)
    haha nee ik bedoelde Emmen, maar Den Haag heeft toch gewoon stadsrechten? =O

    Nope, they never had them. Den Haag is één van de bekendste 'steden' zonder stadsrechten :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik heb werkelijk geen idee waar mijn dorp bekend om staat. Het is enkel bekend in het westerkwartier. :Y)


    -

    Mijn stad voor de mattentaarten :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Het dorp waar ik dichtbij woon, staat bekend om het Koninklijk Museum voor Midden-Afrika. En prins Laurent van België woont er. c:

    Aliciana schreef:
    Marokkanen, denk ik ;s


    + tuig, te veel nachtwinkels, oh, en ook veel werkeloosheid!$

    Gezellig toch?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Square schreef:
    Wij waren een paar jaar geleden het groenste dorp van Nederland. :'D
    En er wonen allemaal kakkers die op hockey zitten. Maar ik woon aan de 'arme' kant van het spoor. :')


    Nee! Dat meen je niet! Woon jij in Haren?

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 11:51 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    PercyWood schreef:
    (...)
    Nope, they never had them. Den Haag is één van de bekendste 'steden' zonder stadsrechten :3

    Fout! :3
    Vriendjelief weet veel over Den Haag, en ze hebben stadsrechten gekregen in 1811.

    Wikipedia: Stadsrechten die in het begin van de 19e eeuw nog zijn gegeven (voor het laatst in 1825 aan Delfshaven, Delfzijl en Winschoten) zijn niet te vergelijken met die uit de Middeleeuwen en meer symbolisch van aard. Door sommigen worden Den Haag en Assen niet beschouwd als stad, omdat deze plaatsen hun stadsrechten kregen tussen 1810-1813, ten tijde van de inlijving van de Nederlanden bij Frankrijk.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 11:49 ]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Lynnx schreef:
    Het stinkende boerendorp :) x

    Toevallig zeg, ook zo'n dorp?

    @Huntelaar: Dankje, maar het is echt zo. Als je in W. aankomt, ruik je het. Het stinkt.

    @Nena. Dat laatste is echt een eer, seg.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Aliciana schreef:
    Marokkanen, denk ik ;s


    Spijtig genoeg wel ja.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Als de Kruikenzeikers, óf de stad met de grootste kermis van de Benelux. :3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Molens, Ketel 1, en heel veel geschiedenis :Y)


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    Brecht... to be honest, I don't freaking know :p


    None but ourselves can free our minds.