• hi,

    ik heb een trailer gemaakt voor mijn story,(zou hem graag willen showen en willen weten wat jullie ervan vinden), maar ik kom erachter dat ik hem nergens kan uploaden (mijn zus en moeder hebben een gezamenlijke youtube account maar daar mag ik niet op en ik weet de username en wachtwoord niet :()

    dus weet iemand waar je zonder aan te melden filmpjes kan uploaden?


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Je moet je altijd wel ergens aanmelden.
    Waarom maak je zelf geen youtube account aan dan? Net zo makkelijk.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    Je moet je altijd wel ergens aanmelden.
    Waarom maak je zelf geen youtube account aan dan? Net zo makkelijk.



    I don't no of dat mag.....
    mijn ouders zijn daar nogal streng over (weet niet waarom)
    en wat voor reden moet ik dan geven?? (ik moet altijd een reden geven waarom ik ergens een account op wil)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    SpookyAthena schreef:
    (...)


    I don't no of dat mag.....
    mijn ouders zijn daar nogal streng over (weet niet waarom)
    en wat voor reden moet ik dan geven?? (ik moet altijd een reden geven waarom ik ergens een account op wil)

    Vraag gewoon aan je moeder of ze hun account willen delen met je [;


    Has no one told you she's not breathing?

    SpookyAthena schreef:
    (...)


    I don't no of dat mag.....
    mijn ouders zijn daar nogal streng over (weet niet waarom)
    en wat voor reden moet ik dan geven?? (ik moet altijd een reden geven waarom ik ergens een account op wil)


    Je hebt heel hard aan dat filmpje gewerkt en wil het heel graag met anderen delen. Aangezien je dat account van je zus en je moeder niet kunt gebruiken, wil je graag een eigen account. En wat voor een kwaad kan een youtube account nou aanrichten? Waarschijnlijk zouden ze er niet eens achter komen als je er zelf één aanmaakt.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Gewoon een account aanmaken.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Als je er niks persoonlijks op zet, dan kan je het toch gewoon zo ook wel aanmaken? Weet niet hoe oud je bent, maar op een bepaald moment moet je dat toch wel zelf mogen...
    Denk anders eens terug aan hoe je aan je Q-account bent gekomen. Dat is ook niet erg nuttig, dus diezelfde truc zou je nog een keer kunnen gebruiken. (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    people, ik heb het aan mijn ouders gevraagd (met smeek oogjes) en het mag!! :D:D:D:D:D dank jullie allemaal :D


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Je kan op tinypic ook filmpjes uploaden zonder account :P


    JDN.