• Ik woon in een klein boerendorpje. Er zijn hier een aantal koeienboeren, een kippenboer en een varkensboer.
    Wij zegen altijd -voor de lol-, ja, je weet meteen wanneer je in *naam dorp* bent! Je bent in *naam dorp* en het begint te stinken...
    Maar blijkbaar klopt het dan nog. :c
    Vorige week bleef er een vriendin (die hier nog nooit in de regio was geweest) slapen voor een dag of 4.
    En toen we op het begin van de derde dag de auto in stapte, op weg naar de bushalte zei ze: "Ja, ik ruik de stank niet meer... Toen ik hier aankwam, rook je wel iets, maar nu ruik ik dat niet meer."
    Ik zat daar: Dfq? Ben je serieus?

    Oh, ja. Waarvoor staat jouw dorp/stad bekend?

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 11:14 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Farore schreef:
    (...)
    He wat, nou ben ik het helemaal kwijt :'D Wacht, dan is het de 100ste ofzoiets, ach laat maar x'D

    Dat zou ik wél kunnen geloven x'D
    Je hebt zeker nog niet kunnen uitslapen van je vakantie :')
    Of je hoofd is nog op vakantie :P
    Ik ga weer eens offtopic :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    ah ik ben erachter Roosendaal staat bkend om zijn kermis (staat in top 6 van de grootste van nl), het Roosendaals Treffen, Carneval, Station (in de 2de wereldoorlog gebombardeerd enz] , Dancetour, de drugs aangezien we tgen belgïe wonenn, Jeroen van konningsbrugge, frans bauer zijn hier geboren, Natuurlijk van de Voice kids onze Fabiënne(H)( niet trots hoor gehehhe_)

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 13:10 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Idk aantal bekende nederlanders bij mij? Ik heb geen idee. xD #Purmerend. Tja, waar staat het bekend om...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Klaine4Ever schreef:
    Idk aantal bekende nederlanders bij mij? Ik heb geen idee. xD #Purmerend. Tja, waar staat het bekend om...
    wikipedia is your friend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Klaine4Ever schreef:
    Idk aantal bekende nederlanders bij mij? Ik heb geen idee. xD #Purmerend. Tja, waar staat het bekend om...


    Volgens Assissin om een kinderliedje over een step


    Physics is awesome

    Purmerend

    Danny de Munk > bekend van zijn rol als Ciske in Ciske de rat
    Britt Dekker > bekend van echte meisjes in de jungle en het mysterie van...


    Physics is awesome

    @Occhi Dat ga ik meteen aan dr vragen.

    @MissStoran Tja, maar geen zin om alles te lezen, heb al gekenen xD


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Occhi schreef:
    Purmerend

    Danny de Munk > bekend van zijn rol als Ciske in Ciske de rat
    Britt Dekker > bekend van echte meisjes in de jungle en het mysterie van...


    Oja dat was het! xD Ik faal. Aan hun had ik nog nieteens gedacht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn stad staat erom bekend dat ie weerstand bood tegen Spanje terwijl de complete omgeving viel.

    Bergen op Zoom for the win ;D

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 13:22 ]

    Klaine4Ever schreef:
    @Occhi Dat ga ik meteen aan dr vragen.

    @MissStoran Tja, maar geen zin om alles te lezen, heb al gekenen xD

    ahha ij wist ook niet dat frans bauer en jeroen van konningsbrugge heir geboren waren, tsja fabiënne wist ik dan weer wel want die zag ik 2 weken geleden nog fietsen toen ik van school kwamxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Klaine4Ever schreef:
    (...)

    Oja dat was het! xD Ik faal. Aan hun had ik nog nieteens gedacht.


    Ik ook niet maar dat Danny de Munk in Purmerend woont. Ik dacht dat hij genoeg van Mokum hield/houd om er te blijven wonen maar blijkbaar niet.


    Physics is awesome

    IfOnly schreef:
    Mijn stad staat erom bekend dat ie weerstand bood tegen Spanje terwijl de complete omgeving viel.

    Bergen op Zoom for the win ;D


    O, ik moest meteen denken aan Leiden.


    Physics is awesome

    Sletten en vele Italianen,Turken en Marokkanen.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Occhi schreef:
    (...)

    O, ik moest meteen denken aan Leiden.

    Ik ook!


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik was laatst nog in Bergen op zoom xD Met school toen we uit Engeland terug kwamen :P


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.