• Ik woon in een klein boerendorpje. Er zijn hier een aantal koeienboeren, een kippenboer en een varkensboer.
    Wij zegen altijd -voor de lol-, ja, je weet meteen wanneer je in *naam dorp* bent! Je bent in *naam dorp* en het begint te stinken...
    Maar blijkbaar klopt het dan nog. :c
    Vorige week bleef er een vriendin (die hier nog nooit in de regio was geweest) slapen voor een dag of 4.
    En toen we op het begin van de derde dag de auto in stapte, op weg naar de bushalte zei ze: "Ja, ik ruik de stank niet meer... Toen ik hier aankwam, rook je wel iets, maar nu ruik ik dat niet meer."
    Ik zat daar: Dfq? Ben je serieus?

Oh, ja. Waarvoor staat jouw dorp/stad bekend?

[ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 11:14 ]

There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

Elric schreef:
    Geen idee waar mijn dorp bekend om staat :/ O, wacht. De eigenaar van de Jumbo is in Veghel geboren en woont hier ook, telt dat ook? :')

Nietes hij woont volgens mij gewoon Heeswijk (of zijn zus ) :')

Ehh, bij ons staan wij volgens mij bekend om de Abdij van Berne, de allereerste Jumbo, Bernrode, Kasteel Heeswijk, Kersouwe en verder heb ik géén idee. ('t Is btw ook een dorp, maar volgens mij staan wij zo in de omgeving bekend :')

Deep inside, I've never felt alive

Assassin schreef:
    (...)

Alphen aan de Rijn? Ik herinner me die dag nog als gister.

Mais oui. Ik jammer genoeg ook. --' Het rotte is dat hij dus eerst in een ander winkelcentrum heeft gestaan waar hij uiteindelijk niet heeft geschoten, maar daar was mijn moeder op dat moment. Nou, dan stress je. En ik kwam terug van paardrijden en ik ben bijna thuis en er komen twee politieauto's, één politiemotor, drie ambulances en ongeveer twee brandweerauto's voorbij. Hoogstens een minuut later belt mijn moeder om te kijken of ik niet op dat moment daar in de buurt was -had gekund als ik een andere route had genomen-.
    Nee, die dag blijf me altijd bij.

"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

Carnaval, historische gebouwen en shit. Racisten maybe?

And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

Uneventful schreef:
    Carnaval, historische gebouwen en shit. Racisten maybe?

Aalst?:$

Physics is awesome

DarkSavior schreef:
    Mensen hier stedenkennis hebben. Ik weet dat dus echt niet. Ik onthou dat soort dingen niet. Vaak weet ik wel waar het over gaat, maar niet waar het gebeurd is xd

Lang leve Google! Ik heb namelijk precies hetzelfde als jij, ik weet wel wat er gebeurd maar niet waar het gebeurt.

Physics is awesome

Occhi schreef:
    (...)

Lang leve Google! Ik heb namelijk precies hetzelfde als jij, ik weet wel wat er gebeurd maar niet waar het gebeurt.

Ja hé, dan is het niet meer leuk hè? (:

Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

Occhi schreef:
    (...)

Aalst?:$

Bergen op zoom. (:

And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

Sefie schreef:
    (...)
    Nietes hij woont volgens mij gewoon Heeswijk (of zijn zus ) :')

Ehh, bij ons staan wij volgens mij bekend om de Abdij van Berne, de allereerste Jumbo, Bernrode, Kasteel Heeswijk, Kersouwe en verder heb ik géén idee. ('t Is btw ook een dorp, maar volgens mij staan wij zo in de omgeving bekend :')

Kan ook, ik wist het niet meer, ik weet wel dat de éerste Jumbo wél in Veghel staat! Ha! (niet dat het iets bijzonders is ofzo x'D)

"I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

Farore schreef:
    (...)
    Kan ook, ik wist het niet meer, ik weet wel dat de éerste Jumbo wél in Veghel staat! Ha! (niet dat het iets bijzonders is ofzo x'D)

Nee, lieverd. De eerste staat in Heeswijk. Welke zou dat dan zijn? Die op het Zuid?

Deep inside, I've never felt alive

Quiescent schreef:
    (...)

Ja hé, dan is het niet meer leuk hè? (:

Waarom niet? Google had het twee keer niet goed.

Physics is awesome

Sefie schreef:
    (...)
    Nee, lieverd. De eerste staat in Heeswijk. Welke zou dat dan zijn? Die op het Zuid?

Volgens internet in Tilburg, maar die is alweer gesloten. (cat)

Your make-up is terrible

Eigenlijk woon ik in het middelpunt van Nederland :)
    Het zwaartepunt ligt hier in het bos xD

Alleen staat Putten echter bekend vanwege de Puttense moordzaak..
    Dat imago zal het niet verliezen denk ik..

It's never gonna happen, Guys.

Milner schreef:
    (...)
    No way. (cat) Toch niet toevallig aan de Drieboompjesberg?
    Jep op tereinnaam de spechtxD

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Yuffie schreef:
    Eigenlijk woon ik in het middelpunt van Nederland :)
    Het zwaartepunt ligt hier in het bos xD

Alleen staat Putten echter bekend vanwege de Puttense moordzaak..
    Dat imago zal het niet verliezen denk ik..

Daar ben ik ook geweest op vakantie, volgens mij toen ik nog heel klein was.

Physics is awesome

Sefie schreef:
    (...)

He wat, nou ben ik het helemaal kwijt :'D Wacht, dan is het de 100ste ofzoiets, ach laat maar x'D

"I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"