• Ik woon in een klein boerendorpje. Er zijn hier een aantal koeienboeren, een kippenboer en een varkensboer.
    Wij zegen altijd -voor de lol-, ja, je weet meteen wanneer je in *naam dorp* bent! Je bent in *naam dorp* en het begint te stinken...
    Maar blijkbaar klopt het dan nog. :c
    Vorige week bleef er een vriendin (die hier nog nooit in de regio was geweest) slapen voor een dag of 4.
    En toen we op het begin van de derde dag de auto in stapte, op weg naar de bushalte zei ze: "Ja, ik ruik de stank niet meer... Toen ik hier aankwam, rook je wel iets, maar nu ruik ik dat niet meer."
    Ik zat daar: Dfq? Ben je serieus?

    Oh, ja. Waarvoor staat jouw dorp/stad bekend?

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 11:14 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Mijn stad is makkelijk te raden. Denk gewoon aan de vuurwerkramp een paar jaar geleden en je weet het.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mijn stad staat meer bekend om de mensen die na de jaren 60 naar ons toe kwamen vanuit Rotterdam. En afro-jack -voor de mensen die hem kennen- woont ook in deze stad.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Geen idee waar mijn dorp bekend om staat :/ O, wacht. De eigenaar van de Jumbo is in Veghel geboren en woont hier ook, telt dat ook? :')


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Mijn dorpje/stad is wereldwijd bekend (geweest; ze zijn ons waarschijnlijk inmiddels al vergeten) vanwege een schietpartij in een winkelcentrum waarbij mensen zijn gestorven. Ook vanwege het Archeon en Avifauna.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    En oh mijn stad is ook bekend omdat het het belangrijkste centrum voor textielindustrie was.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DreamerN schreef:
    De stad met het grootste bevrijdingsfestival van NL ^^ en tevens groenste en hoofdstad van smaak geweest :]


    Haarlem? Mijn leraar economie zei dat de inwoners van Haarlem als enige van alle inwoners van alle steden correct ABN spreken.


    Physics is awesome

    PercyWood schreef:
    Mijn dorpje/stad is wereldwijd bekend (geweest; ze zijn ons waarschijnlijk inmiddels al vergeten) vanwege een schietpartij in een winkelcentrum waarbij mensen zijn gestorven. Ook vanwege het Archeon en Avifauna.


    Alphen aan de Rijn? Ik herinner me die dag nog als gister.


    Your make-up is terrible

    Occhi schreef:
    (...)

    Zuidlaren?


    Oui :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    DarkSavior schreef:
    Mijn stad is makkelijk te raden. Denk gewoon aan de vuurwerkramp een paar jaar geleden en je weet het.


    Enschede ^^


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    DarkSavior schreef:
    Mijn stad is makkelijk te raden. Denk gewoon aan de vuurwerkramp een paar jaar geleden en je weet het.


    Enschede :$


    Physics is awesome

    Quiescent schreef:
    (...)

    Enschede ^^

    Occhi schreef:
    (...)

    Enschede :$

    Jep, moeilijk hé? xd

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 12:10 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Occhi schreef:
    (...)

    Haarlem? Mijn leraar economie zei dat de inwoners van Haarlem als enige van alle inwoners van alle steden correct ABN spreken.


    Nee, Zwolle :]


    Credendo Vides

    LacunaCoil schreef:
    Mijn stad staat meer bekend om de mensen die na de jaren 60 naar ons toe kwamen vanuit Rotterdam. En afro-jack -voor de mensen die hem kennen- woont ook in deze stad.


    Spijkenisse en daar ben ik geweest. Een hele leuke stad


    Physics is awesome

    Mensen hier stedenkennis hebben. Ik weet dat dus echt niet. Ik onthou dat soort dingen niet. Vaak weet ik wel waar het over gaat, maar niet waar het gebeurd is xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Mensen hier stedenkennis hebben. Ik weet dat dus echt niet. Ik onthou dat soort dingen niet. Vaak weet ik wel waar het over gaat, maar niet waar het gebeurd is xd
    Ik wist ook alleen de vuurwerkramp :W
    OT: Ik weet niet waar mijn stad bekend om staat


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf